Doe dat maar keer 50 voor mijn bierconsumptie totaal ongeveer gok ikquote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 5 flesjes dit jaar op
Heb de tel niet bijgehouden, maar zit toch wel zeker op zo'n 250/300 biertjes in een jaar tijd. Misschien ook nog wel meer. Ik probeer de blikken te vermijden. Dat doe ik alleen als het echt niet anders kanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 500 glazen en 200 blikken op dit jaar.
Althans de inhoud van die glazen en blikken.![]()
Check.quote:
Bummerquote:
Ik heb thuis altijd blikken. Die hoef ik in tegenstelling tot flessen niet terug te brengen naar de supermarkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Heb de tel niet bijgehouden, maar zit toch wel zeker op zo'n 250/300 biertjes in een jaar tijd. Misschien ook nog wel meer. Ik probeer de blikken te vermijden. Dat doe ik alleen als het echt niet anders kan
Verder zoeken dus maarquote:
Ik kan helaas maar deels uit ervaring spreken.quote:
Dat scheelt inderdaad wel, maar twee dingen:quote:Op donderdag 8 december 2005 13:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb thuis altijd blikken. Die hoef ik in tegenstelling tot flessen niet terug te brengen naar de supermarkt.
Ja dat had ik al begrepen.. maar toch een mooi omgeving!! iig om met de motor te toeren. Als je eenmaal in een van de grote steden gewend bent dan zal het wel allemaal kneuterig en bekrompen lijken...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
daar heb ik gewoond, daar doelde Plato op
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan helaas maar deels uit ervaring spreken.![]()
Bij 7 bier per week ben je een 'zware drinker'quote:
DEELS?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik kan helaas maar deels uit ervaring spreken.![]()
niets gaat boven een zelfgetapt glaasje bierquote:Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat scheelt inderdaad wel, maar twee dingen:
1. Bier uit blik is minder lekker dan uit fles (vind ik zelf)
2. Blikken moet je weggooien => extra vervuiling(Niet dat ik een GroenSlinks aanhanger ben, maar erop letten kan geen kwaad).
Bovendien zit er een supermarkt op 300 meter afstand van hier, en ik moet eerlijk bekennen dat we inmiddels zo'n 30 lege kratten in het hok hebben staan (van een paar maanden) die nog eens weggebracht moeten worden
Ik wel, maar ik rij geen auto, dst scheelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
2. Blikken moet je weggooien => extra vervuiling(Niet dat ik een GroenSlinks aanhanger ben, maar erop letten kan geen kwaad).
Ik heb hier thuis geen tap en geen geld voor een tapquote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
niets gaat boven een zelfgetapt glaasje bier
jah ok, als t voor je getapt wordt
Ga werkenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik rij geen auto, dst scheelt.![]()
Ja, ik weet immers hoe bier smaakt.quote:
Als ik thuis een tap zou hebben zou ik George Best achterna gaan.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:10 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis geen tap en geen geld voor een tap
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:11 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ik thuis een tap zou hebben zou ik George Best achterna gaan.
Volgend jaar.quote:
Een hele mooie omgeving, geeft me echt een vakantie gevoel. Ik zou echter niet weten of ik er zou willen wonen, er moet sowieso een stad in de buurt zijn (nu is dat overal in Z-Limburg wel het geval).quote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen.. maar toch een mooi omgeving!! iig om met de motor te toeren. Als je eenmaal in een van de grote steden gewend bent dan zal het wel allemaal kneuterig en bekrompen lijken...
kneuterig niet, bekrompen ook niet, de rust is lekker, maar t is een dorp, waar iedere scheet in de gaten gehouden word, en daar houd ik niet vanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:09 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ja dat had ik al begrepen.. maar toch een mooi omgeving!! iig om met de motor te toeren. Als je eenmaal in een van de grote steden gewend bent dan zal het wel allemaal kneuterig en bekrompen lijken...
stadquote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef Frezer het volgende:
[..]
Een hele mooie omgeving, geeft me echt een vakantie gevoel. Ik zou echter niet weten of ik er zou willen wonen, er moet sowieso een stad in de buurt zijn (nu is dat overal in Z-Limburg wel het geval).
Auto overratedquote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik rijd ook geen auto en ik ga ook nooit auto rijden ook. Veel en veel te duur. Autorijden is ZO overrated. Ik koop wel een goede fiets om mee naar mijn werk te rijden
Auto,quote:Op donderdag 8 december 2005 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
stad
20 min met de bus naar Heerlen (en die gaat NIET frequent hoor)
40 min met de bus naar Maastricht (met overstappen, waarbij dat niet echt goed geregeld is)
en valkenburg is geen stad
Op de Zuidpool heb je helemaal niets aan een auto.quote:
Het einde van concerten missen omdat je met het OV moet en de concertzaal vindt dat er geen bijzonder verschil tussen half tien en half elf als begintijd heeft mij over de streep getrokken wbt. autorijden.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik rijd ook geen auto en ik ga ook nooit auto rijden ook. Veel en veel te duur. Autorijden is ZO overrated.
Zoek een goede baasquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Autorijden is zoooo duur
Het kost je zo'n beetje de helft van je inkomen om uberhaupt in een auto te kunnen rijden
Welnee. Goedkope auto regelen en een duur inkomenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Autorijden is zoooo duur
Het kost je zo'n beetje de helft van je inkomen om uberhaupt in een auto te kunnen rijden
jah schat, die leen ik dan ook van mijn oudersquote:
Ik weet het, maar daarvoor doe ik de verkeerde opleidingquote:
ik wil je nog wel eens horen over een jaar of 10quote:Op donderdag 8 december 2005 13:16 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik heb nu een motor maar zodra die de deur uit is (of op de sloop ligt) dan koop ik nooit meer een auto of een motor
Dan krijg je het gedoe weer dat je van je baas niet in een schrale bak mag rijden (Suzuki Alto anyone? Als ik er een kon kopen zou ik het doen). Verder: Een duur inkomen in de ICTquote:Op donderdag 8 december 2005 13:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee. Goedkope auto regelen en een duur inkomen.
ICT toch?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvoor doe ik de verkeerde opleiding
Mijn déja-vu heeft een déja-vuquote:Op donderdag 8 december 2005 13:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het, maar daarvoor doe ik de verkeerde opleiding
Das idd niet prettig.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef Ynske het volgende:
waar iedere scheet in de gaten gehouden word, en daar houd ik niet van
Doemdenker. Als dat zo zou zijn had ik nu niet een leasebak, een hypotheek, geld over om leuke dingen te doen....quote:Op donderdag 8 december 2005 13:19 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan krijg je het gedoe weer dat je van je baas niet in een schrale bak mag rijden (Suzuki Alto anyone? Als ik er een kon kopen zou ik het doen). Verder: Een duur inkomen in de ICTjuist......
Check.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn déhja-vu heeft een déja-vu.
Daar geloof ik niks vanquote:Op donderdag 8 december 2005 13:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik wil je nog wel eens horen over een jaar of 10
en daar wil je ook nog niet dood gevonden wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 13:20 schreef _Cara_ het volgende:
Valkenburg is om te gaan eten.. of om duffe toeristen te bekijken.. wat op zich ook nog wel eens een leuke bezigheid kan zijn..
Dan heb je nog Maqastricht..
Auto's zijn allesbehalve overrated!!quote:Op donderdag 8 december 2005 13:12 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik rijd ook geen auto en ik ga ook nooit auto rijden ook. Veel en veel te duur. Autorijden is ZO overrated. Ik koop wel een goede fiets om mee naar mijn werk te rijden
Het verschil tussen mij en een willekeurige andere student is dat de meeste studenten geld OVERHOUDEN aan hun studie (hoe WEET ik niet). Ik heb een studielening waar een normaal mens wit bij weg zou trekken.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Doemdenker. Als dat zo zou zijn had ik nu niet een leasebak, een hypotheek, geld over om leuke dingen te doen....
Wel hoor.. (ik iig ) Zaterdagmiddag ga ik...quote:Op donderdag 8 december 2005 13:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
en daar wil je ook nog niet dood gevonden worden
al helemaal niet op een zaterdag in de Grote Staat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |