Maar de glazen die er bij zaten waren wel weer mooi danquote:Op donderdag 8 december 2005 12:09 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volslagen overschat biertje inderdaad, alleen maar semipopulair geworden omdat er een hoog alcoholpercentage in zit. Voor datzelfde percentage heb ik wel andere voorkeuren. Maar goed, Grolsch weigert te geloven dat ze eigenlijk niets anders kunnen dan pils brouwen (en dat kunnen ze dan weer prima). Alle speciaalbiertjes zijn meh tot dusver.
Ook die haalden het niet bij de originele Pauwels Kwak glazen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar de glazen die er bij zaten waren wel weer mooi dan![]()
Die heb ik dus ook dat Kwak glas. En een origineel Heineken Koetsiers glas, die is nog net wat mooierquote:Op donderdag 8 december 2005 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ook die haalden het niet bij de originele Pauwel's Kwak glazen.
BIERquote:
Dan drink ik persoonlijk liever een Duvel of Piraat, veel meer mijn smaak.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
Toch vind ik het kanon niet slecht. Het is niet super bijzonder, maar het hakt er wel hard in
De pils is ook heel goed te doen. De rest kon ik ook niet echt blij van worden hoor...........quote:
Duvel is inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2005 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan drink ik persoonlijk liever een Duvel of Piraat, veel meer mijn smaak.
Maar? Weet je wel hoe groot dat relatief gezien is? Massa's bedrijven die watertandend naar een marktaandeel van 16 procent kijken.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
BIER
Toch vind ik het kanon niet slecht. Het is niet super bijzonder, maar het hakt er wel hard in
Verder vind ik de rest van Grolsch erg lekker, en ik was toch wel stomverbaasd dat ze maar een marktaandeel van 16% hadden,
Eerst Pheno, nu jij ook al les geven... Is het besmettelijk ofzoquote:Op donderdag 8 december 2005 12:35 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga zo serieus mijn tijd ruim 2 uur verdoen. Moet lesgaan geven
![]()
Wat? Les geven is eitjequote:Op donderdag 8 december 2005 12:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eerst Pheno, nu jij ook al les geven... Is het besmettelijk ofzo![]()
Succes in elk geval!
ik zou op een van deze 2 uitkomenquote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:48 schreef Plato1980 het volgende:
Overigens is het niet waar dat Grolsch de enige koninklijke brouwerij is, want Brand is ook koninklijk.
16% lijkt mij gewoon heel weinig, zeker als je bedenkt dat dus 100-16 = 74% in handen is van de andere brouwerijen (die voor het grootste deel onder InterBrew vallen, toch?).quote:Op donderdag 8 december 2005 12:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar? Weet je wel hoe groot gezien dat relatief is. Massa's bedrijven die watertandend naar een marktaandeel van 16 procent kijken.
Overigens is het niet waar dat Grolsch de enige koninklijke brouwerij is, want Brand is ook koninklijk.
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar? Weet je wel hoe groot dat relatief gezien is? Massa's bedrijven die watertandend naar een marktaandeel van 16 procent kijken.
Blijkbaar niet. Of ze moeten Brand dat predicaat afgenomen hebben nadat Heineken de brouwerij overgenomen heeft.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
hoe is dat dan mogelijk, ik dacht dat maar 1 bedrijf per sector die titel kon krijgen?
Dat doe je goed dan,quote:
Bullshitquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
16% lijkt mij gewoon heel weinig, zeker als je bedenkt dat dus 100-16 = 74% in handen is van de andere brouwerijen (die voor het grootste deel onder InterBrew vallen, toch?).
Is Brand ook een koninklijk biertje dan? Nou ja, wat ik van die rondleiding-gast begreep was dat er altijd maar één de koninklijke kan zijn in een bepaalde branche. Het zou best kunnen dat dat dan niet waar is
. Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik brand niet te zuipen vind
. Beter dan Amstel, Bavaria en ORANJEBOOM
, maar nog steeds niet te zuipen
Waar ligt die brouwerij ook al weer?quote:
Niet per definitie, ze moeten wel aan bepaalde voorwaarden voldaan hebben. Niet fout geweest zijn in de oorlog bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bullshit
een bedrijf dat langer als (ik meen 100 of 125 jaar) bestaat krijgt het een koninklijke titel
Ah is dat de norm!quote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
Bullshit
een bedrijf dat langer als (ik meen 100 of 125 jaar) bestaat krijgt het een koninklijke titel
De mijne ook nietquote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan,.
Mijn hobby is het in elk geval niet, voor grote groepen staan.
Zolang ik Nederlands mag spreken vind ik dat niet zo erg, maar ik heb wel eens in het Engels een presentatie voor een man of veertig moeten geven. Dat is op z'n zachtst gezegd niet mijn favoriete bezigheid.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:51 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat doe je goed dan,.
Mijn hobby is het in elk geval niet, voor grote groepen staan.
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar ligt die brouwerij ook al weer?![]()
heeeyquote:Op donderdag 8 december 2005 12:54 schreef Frezer het volgende:
Goede middag juffrouw C.
[..]
Ah is dat de norm!
quote:
O ja, er begint me iets te dagen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:56 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
jaaaaah ik weet t, ergens waar ik niet weer wil gaan wonen
Jij schopt ze gelijk achter een pc?quote:
klopt:quote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Niet per definitie, ze moeten wel aan bepaalde voorwaarden voldaan hebben. Niet fout geweest zijn in de oorlog bijvoorbeeld.
Logisch, pinguïns drinken geen bier.quote:
In Wijlre dat is in de bvuurt van Wittem.. In ons prachtige Limburg..quote:Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar ligt die brouwerij ook al weer?![]()
Hofleverancier is weer iets anders dan konklijk geloof ik. Wat het precieze verschil is weet ik niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
klopt:
De bedrijven moeten daarnaast minimaal honderd jaar bestaan. Op dit moment zijn er ongeveer 250 bedrijven die zich hofleverancier mogen noemen. Ook hiervoor geldt dat het bedrijf ten minste honderd jaar moet bestaan.
BIERquote:Op donderdag 8 december 2005 12:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
O ja, er begint me iets te dagen.![]()
Zoietsquote:Op donderdag 8 december 2005 12:58 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jij schopt ze gelijk achter een pc?
d'r zat iig een overlapping inquote:Op donderdag 8 december 2005 12:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hofleverancier is weer iets anders dan konklijk geloof ik. Wat het precieze verschil is weet ik niet.
Ik heb denk ik 5 flesjes dit jaar opquote:Op donderdag 8 december 2005 12:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Logisch, pinguïns drinken geen bier.
daar heb ik gewoond, daar doelde Plato opquote:Op donderdag 8 december 2005 12:58 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
In Wijlre dat is in de bvuurt van Wittem.. In ons prachtige Limburg...
Helaas, het is andersomquote:Op donderdag 8 december 2005 13:02 schreef BreaktotheDance het volgende:
Hopelijk is sex wel overrated
Ik heb denk ik 500 glazen en 200 blikken op dit jaar.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb denk ik 5 flesjes dit jaar op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |