amenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
koop gewoon een senseo
Zo welverdiend is het niet als ik dit leesquote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef sr_firewire het volgende:
Sta je net voor de koffiezetautomaat om je welverdiende bakkie op te halen,
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten overquote:Op donderdag 8 december 2005 10:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
En die lucht draag je nog bij je?![]()
Je zuipt echt teveel
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
Whahaha, hij weerquote:Op donderdag 8 december 2005 10:09 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
Oja... het is vandaag donderdagquote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten over![]()
Tekenen zal je!!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:12 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Whahaha, hij weerNee dit keer niet, heb een fucking kater.
Een Autobar Sevillaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Wat voor koffiezetautomaat was het dan?
Als je toch een foto heb, kun je er dan meteen bijtekenen wat er nou aan de hand was?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:25 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Een Autobar Sevilla
[afbeelding]
dan wordt het tijd dat je daar eens wat mee gaat doen...quote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja das toch altijd als je wat gedronken hebt ? Ik krijg hier wel vaker klachten over![]()
Misschien toch tijd om dit vaste patroon te verhuizen? (Een andere dag gaan zuipen dus.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
jij werkt zeker ook?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:38 schreef KoudeVrouw het volgende:
Werken is sowieso voor paupers.
Je hebt een wietplantage in de schuur, een parasol bij de voordeur en altijd je achterdeur open ?quote:
Klinkt als werk, dus nee.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Je hebt een wietplantage in de schuur, een parasol bij de voordeur en altijd je achterdeur open ?
Kun jij die knopjes met dat kleine kutplaatje goed onderscheiden ? Nee, dus ik teken niks. Hoe denk jij dat de situatie eruit zag ? Draaien we het eens om. Zeg ik je of je goed of fout zat. Tekening !quote:Op donderdag 8 december 2005 10:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Als je toch een foto heb, kun je er dan meteen bijtekenen wat er nou aan de hand was?
Dat weet je helemaal niet, dat verzin je maar.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Klonk als uitkeringtrekker, dus ja.
Zegt iemand die nieteens weet dat je moet betalen als je de wc doorspoelt.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
jezus groep 8? ze worden wel steeds jonger op fok![]()
Dan wordt donderdag in de toekomst je vaste ontslagdag.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dan wordt donderdag in de toekomst je vaste ontslagdag.
Duh... wie spoelt er ook door danquote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zegt iemand die nieteens weet dat je moet betalen als je de wc doorspoelt.
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:44 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, dat verzin je maar.
Ik snap je verhaal niet, dus vraag ik of je het uit wil leggen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:42 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Kun jij die knopjes met dat kleine kutplaatje goed onderscheiden ? Nee, dus ik teken niks. Hoe denk jij dat de situatie eruit zag ? Draaien we het eens om. Zeg ik je of je goed of fout zat. Tekening !
Jij snapt weinig topics als ik de posts van jou eens doorlees, mag ik je doorverwijzen ? --> www.loi.nl . En heb al 2 tekeningen voor je getekend de afgelopen 2 dagen en toen kon je het niet eens waarderen, dus dit keer: NEEquote:Op donderdag 8 december 2005 10:50 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik snap je verhaal niet, dus vraag ik of je het uit wil leggen.
wellus, dat wist ik welquote:Op donderdag 8 december 2005 10:47 schreef KoudeVrouw het volgende:
[..]
Zegt iemand die nieteens weet dat je moet betalen als je de wc doorspoelt.
+ check geurquote:Op donderdag 8 december 2005 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
En TS is natuurlijk gewoon zo'n dronken lor met een koffie- én dranklucht uit zijn muil... eventueel gecompleteerd met een vleugje zweet en een zweempje kots van zijn stapmaatje de vorige avond...
Ik waardeerde het juist heel erg. Daardoor snapte ik de geweldige verhalen van jou!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij snapt weinig topics als ik de posts van jou eens doorlees, mag ik je doorverwijzen ? --> www.loi.nl . En heb al 2 tekeningen voor je getekend de afgelopen 2 dagen en toen kon je het niet eens waarderen, dus dit keer: NEE
In dat geval ben je zelfs nog zieliger!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:55 schreef sr_firewire het volgende:
- geur kotsmaatje (heb alleen bij me thuis zitten zuipen)
En dan met een kater op het werk komenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
+ check geur
- geur kotsmaatje (heb alleen bij me thuis zitten zuipen)
Met mijn vrienden zuip ik al op vrijdag, zaterdag en zondagquote:Op donderdag 8 december 2005 10:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In dat geval ben je zelfs nog zieliger!
Wie gaat er nou alleen zitten zuipen thuis...
Tenzij je van de Korsakov vergeten was dat woensdag van oudsher géén zuipavond is en dat je ook vergeten was dat je normaal gezellig met je vrienden zuipt, niet alleen samen met je vergrote lever en je verteerde hersens![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef sr_firewire het volgende:
Sta je net voor de koffiezetautomaat om je welverdiende bakkie op te halen, klopt er geen moer van het apparaat. Ik wil gewoon zwarte koffie, zoals altijd, knopje links boven.
Ik erop dauwen........... komt er cappucino uit![]()
![]()
Ik zo: WTF ! Dus jah, dan probeer je het cappucino knopje maar, misschien heeft de bode (degene die die dingen bijvult) die 2 omgewisseld. Wat denk je ? Komt er Wiener Melange uit... WTF !![]()
Sta ik daar alle knoppen uit te proberen, is gewoon alles omgewisseld![]()
![]()
Heet water uit de wiener melange knop, chocomel uit de heet water knop etc. etc.![]()
Uiteindelijk bleek dat ik de eerste keer niet het knopje linksboven had ingeduwd, maar de 2e van linksboven. Scheldt de baas me ook nog uit voor zatte lap, omdat ik naar alcohol rook
![]()
Kan iemand alsjeblieft even de kloonscanner hier overheen halen...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Met mijn vrienden zuip ik al op vrijdag, zaterdag en zondag. De woensdag zie ik voor mezelf als een oefening voor het weekend, om te kijken hoe goed in vorm ik ben.
Zelfs VMBO kun je in je eigen usernaam niet goed schrijvenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef vbmot het volgende:
Dus je probeerde koffie uit de kut van een stervende hoer te tappen?
Dat jij overal je hoogst genoten opleiding in ziet kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zelfs VMBO kun je in je eigen usernaam niet goed schrijven![]()
Om je sig te citeren:quote:Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
om te kijken hoe goed in vorm ik ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |