+ check geurquote:Op donderdag 8 december 2005 10:50 schreef BBQ-kip het volgende:
En TS is natuurlijk gewoon zo'n dronken lor met een koffie- én dranklucht uit zijn muil... eventueel gecompleteerd met een vleugje zweet en een zweempje kots van zijn stapmaatje de vorige avond...
Ik waardeerde het juist heel erg. Daardoor snapte ik de geweldige verhalen van jou!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Jij snapt weinig topics als ik de posts van jou eens doorlees, mag ik je doorverwijzen ? --> www.loi.nl . En heb al 2 tekeningen voor je getekend de afgelopen 2 dagen en toen kon je het niet eens waarderen, dus dit keer: NEE
In dat geval ben je zelfs nog zieliger!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:55 schreef sr_firewire het volgende:
- geur kotsmaatje (heb alleen bij me thuis zitten zuipen)
En dan met een kater op het werk komenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:55 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
+ check geur
- geur kotsmaatje (heb alleen bij me thuis zitten zuipen)
Met mijn vrienden zuip ik al op vrijdag, zaterdag en zondagquote:Op donderdag 8 december 2005 10:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
In dat geval ben je zelfs nog zieliger!
Wie gaat er nou alleen zitten zuipen thuis...
Tenzij je van de Korsakov vergeten was dat woensdag van oudsher géén zuipavond is en dat je ook vergeten was dat je normaal gezellig met je vrienden zuipt, niet alleen samen met je vergrote lever en je verteerde hersens![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:46 schreef sr_firewire het volgende:
Sta je net voor de koffiezetautomaat om je welverdiende bakkie op te halen, klopt er geen moer van het apparaat. Ik wil gewoon zwarte koffie, zoals altijd, knopje links boven.
Ik erop dauwen........... komt er cappucino uit![]()
![]()
Ik zo: WTF ! Dus jah, dan probeer je het cappucino knopje maar, misschien heeft de bode (degene die die dingen bijvult) die 2 omgewisseld. Wat denk je ? Komt er Wiener Melange uit... WTF !![]()
Sta ik daar alle knoppen uit te proberen, is gewoon alles omgewisseld![]()
![]()
Heet water uit de wiener melange knop, chocomel uit de heet water knop etc. etc.![]()
Uiteindelijk bleek dat ik de eerste keer niet het knopje linksboven had ingeduwd, maar de 2e van linksboven. Scheldt de baas me ook nog uit voor zatte lap, omdat ik naar alcohol rook
![]()
Kan iemand alsjeblieft even de kloonscanner hier overheen halen...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Met mijn vrienden zuip ik al op vrijdag, zaterdag en zondag. De woensdag zie ik voor mezelf als een oefening voor het weekend, om te kijken hoe goed in vorm ik ben.
Zelfs VMBO kun je in je eigen usernaam niet goed schrijvenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:17 schreef vbmot het volgende:
Dus je probeerde koffie uit de kut van een stervende hoer te tappen?
Dat jij overal je hoogst genoten opleiding in ziet kan ik ook niet helpen.quote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Zelfs VMBO kun je in je eigen usernaam niet goed schrijven![]()
Om je sig te citeren:quote:Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
om te kijken hoe goed in vorm ik ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |