Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 8 december 2005 09:20 schreef blieblie het volgende:
Ha Partygurl... Lang niet gezien. Wat brengt je hierhene?
Snie veel dan.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:29 schreef blieblie het volgende:
[...]
Phoe, dan had ik nu met 430 condooms gezeten.
Kan ik als ik met dit tempo verder ga zelfs nog een beetje nalaten aan mijn kinderen.
Alleen als jij voorbij looptquote:Op donderdag 8 december 2005 09:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Snie veel dan.
Waarom zie ik je niemeer op Stratumseind? Of duik je weg in een steegje/onder een tafel als ik voorbij loop?
Was er zaterdag nogquote:Op donderdag 8 december 2005 09:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Snie veel dan.
Waarom zie ik je niemeer op Stratumseind? Of duik je weg in een steegje/onder een tafel (ja Joost/Danny/Floris schop em in het doel) als ik voorbij loop?
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:29 schreef blieblie het volgende:
Uit de Metro:
Student krijgt gratis Condoom bij verzekering:
Blaatblaatblaat - Met de polis krijgt de student onder meer honderd gratis condooms per jaar, en medische testen om geslachtsziekten en hiv vast te stellen - blaatblaatblaat.
Phoe, dan had ik nu met 430 condooms gezeten.
Kan ik als ik met dit tempo verder ga zelfs nog een beetje nalaten aan mijn kinderen.
In de Stunt, Bar 2 Alex en de Boston. Replayers is dat de ouwe of de nieuwe op het pleintje?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Was er zaterdag nog
Nee wanneer jij voorbij loopt niet![]()
Maare..ik was zaterdag in de today en in de replayers. en u?
Die had je zaterdag zelf een kunnen regelenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef r8ality het volgende:
Ik wil ook een vriendinnetje voor Kerst.
Maak je niet dik.... dalijk pas je niet meer in je leren broekquote:Op donderdag 8 december 2005 10:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
BTW .... leernicht?Bakkus jij duplo-auto-rijder....
Hey! Leren broeken zijn kei stoer ja!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maak je niet dik.... dalijk pas je niet meer in je leren broek
Ik rijd je helemaal stront, met je bouwpakketje.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef daNpy het volgende:
Ik heet geen Floris
See you @ the Ring...
[afbeelding]
Maar kijk uit dà gè nie valt hè
Er zijn een aantal kroegen die óf de zelfde pandeigenaar, óf de zelfde kroegeigenaar hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding].
Kweenie hoe dat zit op Stratumseind... Volgens mij hebben meerdere kroegen "banden" met elkaar.
Dat wordt dan ook vaak zat gedaan (kijk naar Schoen, Barrel, Boston etc... )quote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef blieblie het volgende:
Al zou het eerste wat ik zou doen met een pand op stratumseind OF helemaal renoveren a la de Thomas of platgooien a la de ouwe replayerz wat ze hebben gedaan toen de 5611 der in kwam.
Als dat maar niet gebeurt wanneer ik binnen ben, vind ik het allemaal bestquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Het achterste gedeelte, dus dat stuk waar de Big Thunder Road House zat tot en met in ieder geval de Bakkerij willen ze ook compleet gaan verbouwen. Verder is de rij rond de Trace enzo compleet aan het instorten doordat ze dat complex erachter hebben gebouwd.
Ben stiekum wel benieuwd hoe lang het duurt totdat de boel in elkaar zakt.
U wish, met je geknepen reesfietsquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik rijd je helemaal stront, met je bouwpakketje.
Kom zaterdag maar kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Ben stiekum wel benieuwd hoe lang het duurt totdat de boel in elkaar zakt.
Geknepenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
U wish, met je geknepen reesfiets
Je durft er hoogstwaarschijnlijk niet eens op![]()
Optimus Prime anyone?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Je zal zoon ding maar achter je hebben rijden op de snelweg
.
Meer gedrochten op: http://homepage2.nifty.com/ztath/starthp/subpage1.html
Kan ik ook aan jou vragenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef omegaproject het volgende:
Maar wat moet jij met 60Pk als je toch niet harder dan 45Km/h mag?
Ik dacht exact hetzelfde toen ik die plaatjes zagquote:
Scherp ... héél scherp ...quote:
De lokale fietsenwinkel bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef daNpy het volgende:
Wacht maar tot ik later groot ben en een turbo kit op mn dafje heb
Mijn monteurs-/service team staat al klaar om te helpen![]()
Das gewoon een lompe auto met een lompe motorquote:
Volgens Carbase is alleen 240 Estate in turbo uitvoering te krijgen (155 Pk) ...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:04 schreef r8ality het volgende:
Laatst stond er 1 op de zweedse marktplaats, met een 2300 motor uit een 940 en een vrachtwagenturbo erop geschroeft.
350pk meneer.
Dan is carbase een beetje rommel, want er zijn wel degelijk sedans. Gemaakt van 81-83.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:10 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Volgens Carbase is alleen 240 Estate in turbo uitvoering te krijgen (155 Pk) ...
Of wil je zelf een turbo blok uit een andere wagen er in hengsten?
Sja, ik kan ook handig een andere auto kopen, maar wat is daar de lol van?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:57 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Scherp ... héél scherp ...
[..]
De lokale fietsenwinkel bedoel je?
Bovendien, tegen de tijd dat jij een turbo op je DAF hebt, heb ik al lang een zwaardere motor
En het blok zal er toch uit moeten voor een rebuild/revisatie, wil je hem op 1 of meer bar laten draaienquote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dan is carbase een beetje rommel, want er zijn wel degelijk sedans. Gemaakt van 81-83.
Punt 1, een Volvo-motor rebuilden hoeft eigenlijk niet, hooguit schoonmaken en wat dingetjes vervangen die in de loop van de tijd slecht zijn geworden. Punt 2 denk je dat ze dat in Zweden niet doen dan? Rebuilden? Echt wel. Als je dan toch met motoren gaat kloten kan ik er beter de b2300ft instoppen uit een 740 of 940. Past op een paar dingen na precies.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:14 schreef daNpy het volgende:
[..]
En het blok zal er toch uit moeten voor een rebuild/revisatie, wil je hem op 1 of meer bar laten draaien
Dus dan pak je een 240 non turbo voor weinig en ergens een schade turbo met goede motor
Voor die tijd waren de specificaties alleen in het Zwöds verkrijgbaarquote:
Omdat die qua ophanging, versnellingsbak, remmen en elektronica eigenlijk WEL iets te ver achterloopt, als je dat wil aanpassen aan het nieuwe pk-geweld komt er iets teveel (geld) bij kijken. Dan is een 240 turbo een heel wat betere basis.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:21 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Voor die tijd waren de specificaties alleen in het Zwöds verkrijgbaar
Maareh, waarom ga je niet gewoon voor een nieuw blok voor in je huidige mobiel?
Een gewone turbo loopt op 0,5 bar overboost. Jij wil 1 bar, dan zul je er toch al wat aan moeten doen. En niet "schoonmaken en dingetjes vervangen".quote:Op donderdag 8 december 2005 14:19 schreef r8ality het volgende:
[..]
Punt 1, een Volvo-motor rebuilden hoeft eigenlijk niet, hooguit schoonmaken en wat dingetjes vervangen die in de loop van de tijd slecht zijn geworden. Punt 2 denk je dat ze dat in Zweden niet doen dan? Rebuilden? Echt wel. Als je dan toch met motoren gaat kloten kan ik er beter de b2300ft instoppen uit een 740 of 940. Past op een paar dingen na precies.
Ik koop gewoon een kant en klare turbo, want met motoren kloten kan toch niet, gezien mijn woonomstandigheden en de aversie van mijn vader jegens sleutelen tegenwoordig.
Ik weet trouwens helemaal niet eens wat ik ga doen, want voorlopig is het sparen tot aan de grote vakantie next year.
Goed puntquote:Op donderdag 8 december 2005 14:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Omdat die qua ophanging, versnellingsbak, remmen en elektronica eigenlijk WEL iets te ver achterloopt, als je dat wil aanpassen aan het nieuwe pk-geweld komt er iets teveel (geld) bij kijken. Dan is een 240 turbo een heel wat betere basis.
Ik ga of naar de Ring, of naar Zweden.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:26 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Goed punt
Heb je eigenlijk al plannen voor de zomervakantie? Niet toevallig zin om voor bezemwagen te spelen voor mij, Ben en Erik?Neem je meteen Flow en Danny ofzo mee...
We willen met de motor naar Spanje of Frankrijk rijden meen ik
Heerlijk gevoel van vrijheid, prachtige landschappen, weggetjes met geweldige bochten ... ja zéker lekker op de motor. Voor bagage heb ik zadeltassen, de rest kan in de auto. (Ja dr gaan echt wel mensen met de auto meequote:Op donderdag 8 december 2005 14:28 schreef daNpy het volgende:
Ik ga naar de Ring of met AutoFans op vakantie
Neem je spullen maar lekker mee in een rugzak
Fijn he, 30 graden buiten, dik pak aan, helm op, rugtas om... hmmm wat lekker op de motor
Slechte zaak ...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:30 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ga of naar de Ring, of naar Zweden.
Je snapt mijn punt schat ik.
Waarschijnlijk was ze kettingen en andersoortig tuig wel gewend.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:33 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel van vrijheid, prachtige landschappen, weggetjes met geweldige bochten ... ja zéker lekker op de motor. Voor bagage heb ik zadeltassen, de rest kan in de auto. (Ja dr gaan echt wel mensen met de auto mee)
Geniaal geval van GOED opvoeding! klik
Mijn vakantie = mijn vrije tijd.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Slechte zaak ...
Waarom gaan we niet weer eens met de hele groep op vakantie
Was de laatste keer echt super gezellig... naar de Ring dat doe je maar in je vrije tijd hoor, das toch geen vakantiebestemmingHelemaal als je geen snelle auto hebt, wat een onzin.
Volledig mee eens ... maar toch GVD niet voor de zomervakantiequote:Op donderdag 8 december 2005 14:37 schreef daNpy het volgende:
De Ring heeft ook een geweldig landschap eromheen, geweldige bochten die je met de auto sowieso harder kan nemen als met de motor, je mag er harder dan 130 en je bagage laat je lekker bij Joost in de auto
Ik ben niet gezellig, snap dat nou esquote:Op donderdag 8 december 2005 14:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Slechte zaak ...
Waarom gaan we niet weer eens met de hele groep op vakantie
Was de laatste keer echt super gezellig... naar de Ring dat doe je maar in je vrije tijd hoor, das toch geen vakantiebestemmingHelemaal als je geen snelle auto hebt, wat een onzin.
Zweden doe je maar in je eigen tijd, Campzone is een paar dagen leuk (lang weekend of midweek), de Ring is veel te druk in de zomer dus dat doe je maar in de Mei vakantie ofzo... Klaar! Zo .. nu gaan we weer met zn allen naar Spanjequote:Op donderdag 8 december 2005 14:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik ben niet gezellig, snap dat nou es.
Ik wil eigenlijk best op vakantie met de hele groep. Maar ik wil nog naar Zweden (moet zowiezo voor De Turbo), wil aan het eind van de zomervakantie ook nog naar de Ring en Campzone is ook leuk. Dus dan wordt nog een vakantie wel heel erg duur.
Genoteerd ...quote:Op donderdag 8 december 2005 15:01 schreef blieblie het volgende:
Lekker cultureel met je bek in het bier hangen tussen al het ander breezervolk.
Ik ga mee!
Errr .. linkje naar plaatjes en verhaaltje ofzo kon er niet af?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:18 schreef daNpy het volgende:
Jup tijdje terug al, met 5 jongens van AutoFans
Zie de enorme mededeling op de site (frontpage)quote:Op donderdag 8 december 2005 15:37 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Errr .. linkje naar plaatjes en verhaaltje ofzo kon er niet af?
Trouwens ... als ik een nieuwe 'auto' probeer toe te voegen op Autofans dan parst je scripje niet alle gegevens goed (cilinderinhoud, aantal cilinders, etc etc) ... aandachtspuntje?
OMFG!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie de enorme mededeling op de site (frontpage)
Na verhuizing naar de nieuwe server inderdaad problemen mee, word al naar gekeken
Voor de circuit auto: http://bmw.autofans.nl
Site is nog niet klaar, dus verder ook nog geen bekendmakingen omtrent de auto of de site gedaan
Ik bedoel dus een écht rally-teamquote:Op donderdag 8 december 2005 16:19 schreef daNpy het volgende:
We hebben reeds een onofficieel AF classic-rally team met mij, Joost en Wouter (antiekeradio).
Volgende rallies gaan we ons onschrijven als Team AutoFans.nl en dingen dan mee naar de prijzen voor clubs
Stadhuispleinquote:Op donderdag 8 december 2005 16:51 schreef Peerkuh het volgende:
ahh.. dus wel ergens een Eindhoven topic
Hoi!
En waar vinden jullie dat het standbeeld van Frits moet komen??
In Rotterdam.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:51 schreef Peerkuh het volgende:
Hoi!
Ja dacht het ookquote:
Op je moeder?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:51 schreef Peerkuh het volgende:
Hoi!
Ik kan me vergissen, maar typ jij nou "echt rallyteam" en Peugeot in 1 zin?quote:Op donderdag 8 december 2005 16:51 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik bedoel dus een écht rally-teamDie ouwe brikken ga ik mn geld niet in steken!
Ik zat meer aan een 205je te denken ofzo
quote:Op donderdag 8 december 2005 20:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik kan me vergissen, maar typ jij nou "echt rallyteam" en Peugeot in 1 zin?
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:17 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb een nieuwe digicam gekocht, een Sony Cybershot DSC-S60 (4,1 MP)![]()
[afbeelding]
Jij had op z'n minst een topictitel kunnen bedenken waarmee jij meneer Frits herdenkt.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:18 schreef daNpy het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
En weer verder
Vaste users:
Eindhoven-Volvo-boer: r8ality
Eindhoven-topposter-qua-postaantal-dan: blieblie
Eindhoven-haar-in-een-sixtie-kapsel: Febster
Eindhoven-irritantheid: Flowdesign
Eindhoven-leer-nicht-motormuis: omegaproject
Eindhoven-DAF-fan: daNpy
Eindhoven-nichtje: deBje
Eindhoven-rijstrijder: ArTic
Eindhoven-homo-danwel-gay-of-issie-nou-bi: Jerruh
Eindhoven-euro-biljet-fetisjist: Blueman
Eindhoven-ouwe-lul: Juup(c)
Eindhoven-PocketPCneger: Mex_
Eindhoven-alto: Anthraxx
Eindhoven-waarom-toch-altijd-idiote-vriendjes: Inu
Eindhoven-bitches [afbeelding] : gazylady2, Partygurl etc.
Alsof die wat aan de samenleving heeft bijgedragenquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ga weg, zet daar maar een standbeeld van Danny neer.
Had gekunnen, maar daar is al een topic overquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:42 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij had op z'n minst een topictitel kunnen bedenken waarmee jij meneer Frits herdenkt.
Ja het is een rode, en de makelaar belt terug.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:06 schreef amaranta het volgende:
mex je hebt mail
Heb je een rode auto besteld?
Rode voertuigen zijn altijd sneller dan de zelfde voertuigen in een andere kleurquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ja het is een rode, en de makelaar belt terug.
rood heeft minder wrijving met lucht.....echt waarquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:35 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Rode voertuigen zijn altijd sneller dan de zelfde voertuigen in een andere kleur
Maar wordt ook harder aangetast door UV-stralingquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
rood heeft minder wrijving met lucht.....echt waar
Dat is niet mijn probleemquote:Op vrijdag 9 december 2005 19:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Maar wordt ook harder aangetast door UV-straling
Euhmmm, da's een goeiequote:Op vrijdag 9 december 2005 07:20 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alsof die wat aan de samenleving heeft bijgedragen
Kattenvoer, kattenbakspul. Vernielde huisraadquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:17 schreef blieblie het volgende:
Pffff.... kanker boodschappen... Beetje wasmiddel, pleepapier, shampoo e.d. en je bent weer 30 euro kwijt.
Gecondoleerd.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:20 schreef amaranta het volgende:
Heb net Paul en Mascha gezien in de stad...
Ze hadden geen kittenvoer bij de Superquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:41 schreef Juup© het volgende:
[..]
Kattenvoer, kattenbakspul. Vernielde huisraad
Onze katten hebben struviet voorkomend voer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:56 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ze hadden geen kittenvoer bij de Super.
En Eny leeft zich vooralsnog alleen uit op mijn kleed.
Dussssss geen nieuwe huisraad voor mij.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:59 schreef Juup© het volgende:
Wij slopen Bailey i.p.v. hij iets van ons
[afbeelding]
Snuggles. Ja die zit te kijken of hij het zal halen om bovenop de krabpaal -die op Bailey staat- te springenquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:17 schreef blieblie het volgende:
Diddl ofzo... Weet ik veel hoe die heet.
Valt nog mee, wij hebben er nog twee. De grote klim/krabpaal is het meeste in gebruik. DIe is nu iets van 6 maanden oud en al ver versleten. De kleine krabpaal wordt bijna niet gebruikt.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:19 schreef blieblie het volgende:
Die krabpaal is trouwens wel erg heavy used.
Die kop ookquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:59 schreef Juup© het volgende:
Wij slopen Bailey i.p.v. hij iets van ons
[afbeelding]
Zo denkt hij idd volgens ons. Het is een ouwe zuurpruim, en een partij arrogantquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:23 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die kop ook![]()
"Someday I will fuck this motherfucker so badly... revenge shall be mine!!"
Ik zal eens een foto zoeken.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef blieblie het volgende:
Hoe ziet jullie grote krabpaal eruit?
Lieeeeeefffffffffffffquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:37 schreef blieblie het volgende:
Oeh, heb net een errug mooie, erg scherpe foto gemaakt! *trots is*
[[url=http://www.treedee.net/muk/EnyKl.jpg]afbeelding][/url]
Erg tevreden cat![]()
Schitterend Blieblie, wat een poepiequote:Op vrijdag 9 december 2005 23:37 schreef blieblie het volgende:
Oeh, heb net een errug mooie, erg scherpe foto gemaakt! *trots is*
[[url=http://www.treedee.net/muk/EnyKl.jpg]afbeelding][/url]
Erg tevreden cat![]()
Bij deze.quote:
Nope. Ik heb die "tunnel" verwijderd. Ze deden er niets mee.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:53 schreef blieblie het volgende:
Zitten ze wel eens in die "tunnel"?
Ik heb ook zo een koker, maar heb Eny er nog maar 1 keer vrijwillig in zien kruipen.
quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:54 schreef blieblie het volgende:
Maar nu is ie weer weg. Heb em boos gemaakt.
Foei DuchessXquote:Reacties op de foto’s graag in het F&F Huisdier van het jaar Slowchat Topic. In dit topic alleen aanmeldingen, andere reacties worden verwijderd.
Ik heb de Jupiler in de aanbieding gekochtquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:04 schreef blieblie het volgende:
Ik ben over gegaan op Bavaria.
Is goeikoper.
Kom even een kratje brengen?quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:04 schreef blieblie het volgende:
Ik ben over gegaan op Bavaria.
Is goeikoper.
Trusten meneer blieblie.quote:Op zaterdag 10 december 2005 00:12 schreef blieblie het volgende:
Kom maar langs.... Nah... Ik ga naar bed. Moet morgen werken.
Slaap lekker!!
Koud daarboven?quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:27 schreef febster het volgende:
Zo net terug van een concert van Simply Red (ja die oude lul ja)
Ik moet zeggen dat het me erg meeviel, hij kan zeker wel zingen, goede band, en goed geluid.
Matige alleen dat er van dat RTL FM publiek op afkomt en ze maar besloten hadden om de wegen rondom de Gelredome open te gooien, zodat ze de 35.000 man, met redelijk wat auto's dus totaal niet aankonden.
Voor de rest heb ik nog 1 andere klacht. Wanneer gaat er iemand in deze maatschappij opstaan voor de wat langere medemens. Echt OVERAL zit ik kut, auto's, treinen, stadion's bioscopen, etc, erg irritant om na een half uur al verzuring/spierpijn in je bovenbenen te krijgen.
trainen mietje, goed voor je spierenquote:Op zaterdag 10 december 2005 01:27 schreef febster het volgende:
Zo net terug van een concert van Simply Red (ja die oude lul ja)
Ik moet zeggen dat het me erg meeviel, hij kan zeker wel zingen, goede band, en goed geluid.
Matige alleen dat er van dat RTL FM publiek op afkomt en ze maar besloten hadden om de wegen rondom de Gelredome open te gooien, zodat ze de 35.000 man, met redelijk wat auto's dus totaal niet aankonden.
Voor de rest heb ik nog 1 andere klacht. Wanneer gaat er iemand in deze maatschappij opstaan voor de wat langere medemens. Echt OVERAL zit ik kut, auto's, treinen, stadion's bioscopen, etc, erg irritant om na een half uur al verzuring/spierpijn in je bovenbenen te krijgen.
Zeg ga jij eens slapen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
trainen mietje, goed voor je spieren
Zeg ga jij eens een nieuw flesje Jupiler soldaat maken.quote:
Zijn helaas al opquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeg ga jij eens een nieuw flesje Jupiler soldaat maken.
Of jullie katten zijn gewoon te vetquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:52 schreef Juup© het volgende:
Krabpaal is trouwens van waardeloze kwaliteit. Ik heb hem al twee keer moeten verstevigen.
Ik zeg Philips Perfect Draft met een vaatje Juupquote:Op zaterdag 10 december 2005 00:02 schreef Juup© het volgende:
Hmmmmmmm, heb nog maar drie flesjes Jupiler en dan is mijn bier op
Ik ben 1,86 maar heb toch nergens echt last van.quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Koud daarboven?
Nee ff zonder gein, ik ben het met jou eens (al ben ik zelf maar 1.89mtr).
Jij hebt wezen conserveren? Nieuwe spelling?quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef r8ality het volgende:
Ik heb zowaar een halfuur met een (eventueel neukbaar) vrouwelijk wezen geconverseerd. Nu was dat vooral om Laurens te ontwrichten, maar goed.
Ik heb er ook niet veel last van, maar ik kan het mij wel indenken dat het soms zwaar ruk is als je 2mtr o.i.d. bent.quote:Op zaterdag 10 december 2005 02:29 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben 1,86 maar heb toch nergens echt last van.
Oh en ik fitness wel 1 à 2 keer per week![]()
Anders ben je écht een modepop ofzoquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:37 schreef FlowDesign het volgende:
Ik heb gisteren trouwens niet alleen een nieuwe digicam gekocht, maar er meteen foto's mee gemaakt van m'n nieuwe trui:
[afbeelding]
en m'n nieuwe blazer met uitneembare kraag:
[afbeelding]![]()
![]()
Ja weet je wat ik ga voortaan gewoon al mn kleren bij de Zeeman kopen, stel je voor dat ik leuke kleren zou dragenquote:Op zaterdag 10 december 2005 04:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Anders ben je écht een modepop ofzo![]()
Als je de gemiddelde vrouw een foto in een boekje laat zien dan zeggen ze meestal "oeh cheile vent".quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:10 schreef blieblie het volgende:
Mogguh!!!
Debje, daar kicken vrouwen toch op??
Geef maarquote:Op zaterdag 10 december 2005 02:28 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zeg Philips Perfect Draft met een vaatje Juup![]()
al hebben die kerels dan weer in het algemeen een mooie kopquote:Op zaterdag 10 december 2005 10:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als je de gemiddelde vrouw een foto in een boekje laat zien dan zeggen ze meestal "oeh cheile vent".
Dus het antwoord is denk ik ja.
Ferry... Waar ben jij?quote:Op zaterdag 10 december 2005 18:22 schreef febster het volgende:
*slijm, slijm*
Thuisquote:
Jij bent gewoon stijlloos, bad tastequote:Op zaterdag 10 december 2005 15:31 schreef r8ality het volgende:
Ik stel voor om Floris' z'n pet en jasje/vest/blazer ritueel te verbranden, danwel te boycotten.
Hap, hap, hap...quote:Op zaterdag 10 december 2005 10:33 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja weet je wat ik ga voortaan gewoon al mn kleren bij de Zeeman kopen, stel je voor dat ik leuke kleren zou dragen
Sterfquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:43 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Hap, hap, hap...![]()
Neej, stel je voor dat je ze zelfs gaat posten enzo![]()
Gewoon de 2e dvdconcert van Tiesto in de Xbox360 duwen en dan kiezen voor de ingang optical op mijn Logitech Z5500 en gaan met die banaanquote:
Ik neem genoegen met mijn 2.0 speakers samen 400 Watt RMSquote:Op zaterdag 10 december 2005 22:52 schreef febster het volgende:
[..]
Gewoon de 2e dvdconcert van Tiesto in de Xbox360 duwen en dan kiezen voor de ingang optical op mijn Logitech Z5500 en gaan met die banaan
Wat voor iets heb je?quote:Op zaterdag 10 december 2005 22:55 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik neem genoegen met mijn 2.0 speakers samen 400 Watt RMS![]()
Meldquote:Op zaterdag 10 december 2005 23:48 schreef Juup© het volgende:
En wie gaat er vavaond zichzelf bezatten in de stad?
Ja beetje vaag ik post 1 keer zegtie je kunt niet 2 keer tzelfde bericht postenquote:
Heb ik ook continu.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja beetje vaag ik post 1 keer zegtie je kunt niet 2 keer tzelfde bericht posten
Ook vaak blanco pagina's ? Bij mij wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook continu.
Forum gaat niet lekker vandaag.
Ook vaak blanco pagina's? Heb ik wel.quote:Op zaterdag 10 december 2005 23:51 schreef Juup© het volgende:
[..]
Heb ik ook continu.
Forum gaat niet lekker vandaag.
Dus geen ouderwetse kwaliteit. Als dat zo was zou de versterker het nog doenquote:Op zondag 11 december 2005 00:13 schreef blieblie het volgende:
Om ff terug te gaan over de Audio...
Ik HAD een Luxmanversterker/tuner met 2 zelfbouw speakers van mijn pa.
Helaas lijkt de versterker overleden.
Dat was gewoon nog ouderwetse kwaliteit(ruim 35 jaar oud
)
Er zijn auto's die het langer uithoudenquote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef blieblie het volgende:
als jij een versterker hebt die het 35 jaar zeer uitstekend gedaan heeft (en ook 35 jaar gewoon gebruikt is)...
Dan geef ik de trofee van ouderwetse kwaliteit aan u.
He nerd!quote:Op zondag 11 december 2005 04:04 schreef blieblie het volgende:
Die worden goed onderhouden. Laten we voor het gemak er even vanuit gaan dat het ding de afgelopen 35 jaar niet open is geweest. (De schroeven waren immers onbeschadigd).
Ga huilen in je 1 persoonsbed nerd...quote:
Sensatie! Vertel!quote:Op zondag 11 december 2005 04:38 schreef blieblie het volgende:
[..]
Ga huilen in je 1 persoonsbed nerd...
Damn... Get a life gozer.
Weinig kansloze nerds met prestatie drang als jouw meegemaakt.
Moet minder bier drinken, met je kloons ruzie maken is niet okeequote:Op zondag 11 december 2005 15:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Sensatie! Vertel!Jerry! Jerry! Jerry!
quote:Op zaterdag 10 december 2005 04:53 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Anders ben je écht een modepop ofzo![]()
Misschien geen foto's van jezelf mee makenquote:Op zondag 11 december 2005 15:47 schreef FlowDesign het volgende:
M'n digicam doet raar, hij wil niet meer aan
Maandag ff omruilen![]()
quote:Op zondag 11 december 2005 15:57 schreef omegaproject het volgende:
Misschien geen foto's van jezelf mee maken
M +quote:Maareh ... @ Joost, welk vrouwenfiguur had je vrijdag mee staan converseren?
Ik weet niet of ik dan thuis ben... laat ik nog wel ff weten.quote:pssst ... vanavond topgear!!
Niet erg funnyquote:Op zondag 11 december 2005 15:59 schreef blieblie het volgende:
http://www.grapheine.com/bombaytv/play.php?id=352981![]()
Mariellequote:Op zondag 11 december 2005 16:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
[..]
M + [afbeelding]
[..]
Ik weet niet of ik dan thuis ben... laat ik nog wel ff weten.
Tja...quote:Op zondag 11 december 2005 16:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Marielle![]()
Die zag er gister wel goed uit in dr werkkledingMja ...
Nieuwegracht! Dan wil iedereen wel verhuizenquote:Op zaterdag 10 december 2005 15:32 schreef r8ality het volgende:
Lotte, jij verhuisding.
Kom je trouwens nog een keer stappen in EHV?.
Tof. Gefeliciteerd dan maarquote:Op zondag 11 december 2005 17:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Nieuwegracht! Dan wil iedereen wel verhuizen![]()
Stunt is gezelligquote:Op zondag 11 december 2005 17:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Nieuwegracht! Dan wil iedereen wel verhuizen![]()
Kweetnogniej... was gisteravond ff naar Helmond, maar dat was een beetje suf. Allemaal van die mensen die ik kende toen ik 15 was en die ik nu dus niet meer wil kennen![]()
50 cent, schrapers.quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef blieblie het volgende:
Kreeg je fooi van Bianca & Erik?.
Ik was gratis eten bij mijn ouders.
Zat veel meer tijd tussen, maar goed.quote:Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef r8ality het volgende:
Een of ander schaap (zoals gezegd, wel neukbaar) waar zowel Laurens en Floris allebei mee hebben staan te liggen te bekken met ongeveer een uur ertussen.
DAAR GAAT HET TOCH NIET OM KOEIEKOP!quote:Op zondag 11 december 2005 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zat veel meer tijd tussen, maar goed.
Hahaha 0900-HELPDESKquote:Op zondag 11 december 2005 23:34 schreef blieblie het volgende:
Op de zelfde avond?
Dan veranderd er niet veel aan dat verhaal.
Ach het kind kan morgen op school tegen der vriendinnetjes wel roepen dat ze 2 kerels heeft gezoend.
Trouwens een andere vage kroeg ervaring. Stond in de Bar 2 Alex te pissen, komt er een kerel naast me staan die vraagt wat ik doe.
Ik: Pissen![]()
Hij: Dat bedoel ik niet, door de weeks enzo.
Ik: Studeren.
Hij: Wat?
Ik: Informatica.
Hij: Ow! Ik heb een probleem! En jij kan me helpen! *insert lang zever verhaal over virusscanners*.
Damn, ga ergens anders een helpdesk zoeken knaas.
Je hoofd in een koeiekut!!quote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET TOCH NIET OM KOEIEKOP!
zo vermoeiend ja....quote:Op zondag 11 december 2005 23:34 schreef blieblie het volgende:
Op de zelfde avond?
Dan veranderd er niet veel aan dat verhaal.
Ach het kind kan morgen op school tegen der vriendinnetjes wel roepen dat ze 2 kerels heeft gezoend.
Trouwens een andere vage kroeg ervaring. Stond in de Bar 2 Alex te pissen, komt er een kerel naast me staan die vraagt wat ik doe.
Ik: Pissen![]()
Hij: Dat bedoel ik niet, door de weeks enzo.
Ik: Studeren.
Hij: Wat?
Ik: Informatica.
Hij: Ow! Ik heb een probleem! En jij kan me helpen! *insert lang zever verhaal over virusscanners*.
Damn, ga ergens anders een helpdesk zoeken knaas.
Ik had het laatst ook op m'n werk, zo'n kerel van een ander bedrijf uit hetzelfde pand vroeg wat ik deed, dus ik vertel website bouwen enzo. Ah mss kun jij me dan wat adviseren over mass-mailing en bladiebladieblaaaaa... hmhm hmhm ja nee how fascinating. Does it look like I care? No it doesn't, does it. Goodbyequote:Op zondag 11 december 2005 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo vermoeiend ja....
Ik heb dat ook overal...en dan zeggen ze ook nog: "ja, als je dat ff voor me fixt kan je wat bijverdienen".
*zucht* Ik verdien meer dan jou knaas..ga naar een PC winkel...
moeten ze blijven denkenquote:Op zondag 11 december 2005 23:42 schreef poepschaap het volgende:
dat is zijn probleem ook juist... hij verdient niet zoveel en jij bent goedkoper dan pc winkel.. *denkt hij*
Zijn manier om zich eruit te lullenquote:Op zondag 11 december 2005 23:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
DAAR GAAT HET TOCH NIET OM KOEIEKOP!
Wanneer heb jij eigenlijk voor het laatst een meisje gezoend?quote:Op zondag 11 december 2005 21:41 schreef r8ality het volgende:
Een of ander schaap (zoals gezegd, wel neukbaar) waar zowel Laurens en Floris allebei mee hebben staan te liggen te bekken met ongeveer een uur ertussen.
Hahahaha, okeeeej dan...quote:Op maandag 12 december 2005 00:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wanneer heb jij eigenlijk voor het laatst een meisje gezoend?
Call me stupid maar vind dat echt zeer persoonlijk hoeveel waarde je daar aan hecht. Ik ben zoals wel te verwachten was, vrij goed in het vrijgezel zijn, maar kan daar echt geen seconde mee zitten. Ja oke, zoenen is fijn, maar ik ga echt geen vrouwtje versieren omdat ik "moet" zoenen die avond. In 99,9% van de gevallen boeit me dat gewoon weinig en vermaak ik me beter met vrienden&collega's.quote:Op maandag 12 december 2005 00:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wanneer heb jij eigenlijk voor het laatst een meisje gezoend?
Het is dat ik jou later vertelde dat je dat gedaan had ja, want zelf was je te bezopen om het je te herinnerenquote:
Geldt voor mij ookquote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef febster het volgende:
[..]
Call me stupid maar vind dat echt zeer persoonlijk hoeveel waarde je daar aan hecht. Ik ben zoals wel te verwachten was, vrij goed in het vrijgezel zijn, maar kan daar echt geen seconde mee zitten. Ja oke, zoenen is fijn, maar ik ga echt geen vrouwtje versieren omdat ik "moet" zoenen die avond. In 99,9% van de gevallen boeit me dat gewoon weinig en vermaak ik me beter met vrienden&collega's.
pssst, floris kan niet zo goed tegen kritiekquote:Op maandag 12 december 2005 00:14 schreef febster het volgende:
[..]
Call me stupid maar vind dat echt zeer persoonlijk hoeveel waarde je daar aan hecht. Ik ben zoals wel te verwachten was, vrij goed in het vrijgezel zijn, maar kan daar echt geen seconde mee zitten. Ja oke, zoenen is fijn, maar ik ga echt geen vrouwtje versieren omdat ik "moet" zoenen die avond. In 99,9% van de gevallen boeit me dat gewoon weinig en vermaak ik me beter met vrienden&collega's.
Lijkt er meer op dat jij niet met je handjes van m'n post af kon blijven?quote:Op maandag 12 december 2005 00:15 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het is dat ik jou later vertelde dat je dat gedaan had ja, want zelf was je te bezopen om het je te herinneren![]()
Ja ik had het tegen Joost en niet tegen jou... beetje je post snel editten![]()
Dat zal ik dan ook niet ontkennenquote:Op maandag 12 december 2005 00:18 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
pssst, floris kan niet zo goed tegen kritiek
Ja oke, maar nofi, heb wel het idee dat jij het toch behoorlijk vaker doet dan ik, en daar ligt toch wel een ligt andere gedachtengang achter denk ik.quote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook![]()
Zoenen om het zoenen doet me echt helemaal niks.
Ik kan uberhaubt niet goed met m'n handjes van jouw dingen afblijvenquote:Op maandag 12 december 2005 00:20 schreef _DeBje_ het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat jij niet met je handjes van m'n post af kon blijven?
Ik vind zoenen juist heel intiem ... als een meisje slecht zoent zal het ook nooit iets kunnen worden tussen onsquote:Op maandag 12 december 2005 00:16 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Geldt voor mij ook![]()
Zoenen om het zoenen doet me echt helemaal niks.
Dan heb je toch een verkeerd beeld van mij want ik ben juist helemaal niet iemand die vaak meiden in een kroeg versierd. Als ik wat meer guts zou hebben zou ik misschien wel een stuk succesvoller zijn bij de vrouwtjesquote:Op maandag 12 december 2005 00:21 schreef febster het volgende:
[..]
Ja oke, maar nofi, heb wel het idee dat jij het toch behoorlijk vaker doet dan ik, en daar ligt toch wel een ligt andere gedachtengang achter denk ik.
Jij kan überhaupt niet goed met je handjes ergens afblijvenquote:Op maandag 12 december 2005 00:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik kan uberhaubt niet goed met m'n handjes van jouw dingen afblijven![]()
Ik moet overal aanzittenquote:Op maandag 12 december 2005 00:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Jij kan überhaupt niet goed met je handjes ergens afblijven
Ik ervaar zoenen pas als echt intiem zodra er gevoelens van verliefdheid bij komen.quote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind zoenen juist heel intiem ... als een meisje slecht zoent zal het ook nooit iets kunnen worden tussen onsMaar zoals al eerder aangegeven is dat iets wat van persoon tot persoon verschilt.
Dat wil trouwens niet zeggen dat er áltijd gevoelens aan te pas komen hoor...
Knopjes?quote:Op maandag 12 december 2005 00:32 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jij ook, als er maar knopjes op zitten![]()
Hallo, je bent al irritant genoeg voor de meeste vrouwenquote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan heb je toch een verkeerd beeld van mij want ik ben juist helemaal niet iemand die vaak meiden in een kroeg versierd. Als ik wat meer guts zou hebben zou ik misschien wel een stuk succesvoller zijn bij de vrouwtjesNee heb je, ja kun je krijgen
![]()
En owee als je gezopen hebtquote:
Hmm ja oke, sorry, je komt soms beetje over als een player (nofi)quote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dan heb je toch een verkeerd beeld van mij want ik ben juist helemaal niet iemand die vaak meiden in een kroeg versierd. Als ik wat meer guts zou hebben zou ik misschien wel een stuk succesvoller zijn bij de vrouwtjesNee heb je, ja kun je krijgen
![]()
Hoe laat moest je de trein hebben vanmorgen? 6 uur?quote:Op maandag 12 december 2005 03:40 schreef febster het volgende:
PGO taken lezen&maken *check*
PVA kritisch bekijken en verbeteren *check*
Verslag schrijven van 10 A4 *check*
Ik ben goed bezig vannacht
Ik doe met je mee met ongeveer 1.5 - 2 jaarquote:Op maandag 12 december 2005 09:09 schreef blieblie het volgende:
Ow en over zoenen gesproken... Voor mij was de laatste keer +/- een jaar geleden.
Maar die persoon kon het wel erg okee.
Mooie scoresquote:Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik doe met je mee met ongeveer 1.5 - 2 jaar.
Ach... laten we het zo stellen... Ik zoen gewoon alleen met vrouwen die ik echt de moeite waard vindquote:Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
quote:Jongen krijgt opgegeten neus terug
Uitgegeven: 11 december 2005 15:25
PRAAG - Een 11-jarige Tsjechische jongen heeft zijn neus teruggekregen die eerder door een hond was afgebeten en opgegeten. Artsen hebben het reukorgaan uit de maag van de hond gehaald en weer op het gezicht van de jongen genaaid.
De ingreep duurde elf uur, zei een woordvoerder van de kliniek voor plastische chirurgie in Brno zondag tegen het Tsjechische persbureau CTK.
Die kerel werkt geloof ik in de Vooruitgangquote:Op maandag 12 december 2005 04:41 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Een collega (v) van me heeft (voor haar doen) een paar weken geleden net op tijd een vrouw tegen kunnen houden die al bezig was met de rits los te maken van een gast die half op een barkruk hing. Ze scheen al door de knieen gezakt te zijn om het een en ander bij hem oraal uit te voeren.
Soms gebeurt er meer in een kroeg dan je ziet. Ok, voor de een jammer dat ze misschien tegen was gehouden, maar erg appetijtelijk om naar te kijken waren ze niet.
Heb ooit een kerel tegen de bar aan zien zeiken .... in een stampvolle kroegquote:Op maandag 12 december 2005 11:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die kerel werkt geloof ik in de Vooruitgang.
Ben blij dat ik zoiets nog niet heb hoeven te aanschouwen.
Daar gaat het topic over waar ik die post uit gevist hebquote:Op maandag 12 december 2005 11:55 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heb ooit een kerel tegen de bar aan zien zeiken .... in een stampvolle kroeg
Ik was meteen ergens anders, en ben er nooit meer binnen geweest...
Ook in Eindhovense kroegen gebeurt dit vrij regelmatig vooral tijdens de carnaval.quote:Op maandag 12 december 2005 12:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar gaat het topic over waar ik die post uit gevist heb.
Schijnt toch regelmatig voor te komen. Ben blij dat in Eindhoven je gewoon naar de plee kan in de kroeg en dat de rij nooit echt enorm lang is (voor de mannen onder ons in ieder geval).
Mensen die tegen de bar aanpissen.
Laat dat nou die kroeg zijn waar ik het over had!!quote:Op maandag 12 december 2005 12:06 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ook in Eindhovense kroegen gebeurt dit vrij regelmatig vooral tijdens de carnaval.
Niet door mij hoorHeb het van horen zeggen, van 1 kroeg weet ik het zeker
U bent gewaarschuwd
![]()
Kansloos figuur .... rij de ring van Eindhoven een keer rond, net zo spannend in jouw autoquote:Op maandag 12 december 2005 12:02 schreef r8ality het volgende:
Ik wil naar de Ring.
Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.
Ik wil naar de Ring.
Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.
Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.
Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.
Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.
Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.Ik wil naar de Ring.
Wanneer gaan we?
quote:Op maandag 12 december 2005 12:12 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Laat dat nou die kroeg zijn waar ik het over had!!
205 GTI en ik ben je manquote:Op maandag 12 december 2005 12:15 schreef Mex_ het volgende:
Wie heeft er zin om met een paar man een oude 316i ofzo te kopen en hieraan mee te gaan doen
[Auto] Het Circuit-Rij Topic #1
Ik wil wel rwd uiteraardquote:Op maandag 12 december 2005 12:19 schreef omegaproject het volgende:
[..]
205 GTI en ik ben je man
Heb alleen niet zo veel tijd om te rijden/sleutelen
*zucht*quote:
*zuchter-de-zucht*quote:Op maandag 12 december 2005 12:26 schreef daNpy het volgende:
De GTI is sneller, maar de 316i heeft tenminste RWD. Neem dan minstens een 320 of 325, 6 cilinders met voldoende power én RWD
Stelletje na-apers
Ik bijna een weekquote:Op maandag 12 december 2005 09:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |