Vraag ik me ook afquote:Op donderdag 8 december 2005 09:20 schreef blieblie het volgende:
Ha Partygurl... Lang niet gezien. Wat brengt je hierhene?
Snie veel dan.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:29 schreef blieblie het volgende:
[...]
Phoe, dan had ik nu met 430 condooms gezeten.
Kan ik als ik met dit tempo verder ga zelfs nog een beetje nalaten aan mijn kinderen.
Alleen als jij voorbij looptquote:Op donderdag 8 december 2005 09:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Snie veel dan.
Waarom zie ik je niemeer op Stratumseind? Of duik je weg in een steegje/onder een tafel als ik voorbij loop?
Was er zaterdag nogquote:Op donderdag 8 december 2005 09:30 schreef blieblie het volgende:
[..]
Snie veel dan.
Waarom zie ik je niemeer op Stratumseind? Of duik je weg in een steegje/onder een tafel (ja Joost/Danny/Floris schop em in het doel) als ik voorbij loop?
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:29 schreef blieblie het volgende:
Uit de Metro:
Student krijgt gratis Condoom bij verzekering:
Blaatblaatblaat - Met de polis krijgt de student onder meer honderd gratis condooms per jaar, en medische testen om geslachtsziekten en hiv vast te stellen - blaatblaatblaat.
Phoe, dan had ik nu met 430 condooms gezeten.
Kan ik als ik met dit tempo verder ga zelfs nog een beetje nalaten aan mijn kinderen.
In de Stunt, Bar 2 Alex en de Boston. Replayers is dat de ouwe of de nieuwe op het pleintje?quote:Op donderdag 8 december 2005 09:50 schreef Partygurl het volgende:
[..]
Was er zaterdag nog
Nee wanneer jij voorbij loopt niet![]()
Maare..ik was zaterdag in de today en in de replayers. en u?
Die had je zaterdag zelf een kunnen regelenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef r8ality het volgende:
Ik wil ook een vriendinnetje voor Kerst.
Maak je niet dik.... dalijk pas je niet meer in je leren broekquote:Op donderdag 8 december 2005 10:29 schreef omegaproject het volgende:
[..]
BTW .... leernicht?Bakkus jij duplo-auto-rijder....
Hey! Leren broeken zijn kei stoer ja!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maak je niet dik.... dalijk pas je niet meer in je leren broek
Ik rijd je helemaal stront, met je bouwpakketje.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef daNpy het volgende:
Ik heet geen Floris
See you @ the Ring...
[afbeelding]
Maar kijk uit dà gè nie valt hè
Er zijn een aantal kroegen die óf de zelfde pandeigenaar, óf de zelfde kroegeigenaar hebben.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding].
Kweenie hoe dat zit op Stratumseind... Volgens mij hebben meerdere kroegen "banden" met elkaar.
Dat wordt dan ook vaak zat gedaan (kijk naar Schoen, Barrel, Boston etc... )quote:Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef blieblie het volgende:
Al zou het eerste wat ik zou doen met een pand op stratumseind OF helemaal renoveren a la de Thomas of platgooien a la de ouwe replayerz wat ze hebben gedaan toen de 5611 der in kwam.
Als dat maar niet gebeurt wanneer ik binnen ben, vind ik het allemaal bestquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Het achterste gedeelte, dus dat stuk waar de Big Thunder Road House zat tot en met in ieder geval de Bakkerij willen ze ook compleet gaan verbouwen. Verder is de rij rond de Trace enzo compleet aan het instorten doordat ze dat complex erachter hebben gebouwd.
Ben stiekum wel benieuwd hoe lang het duurt totdat de boel in elkaar zakt.
U wish, met je geknepen reesfietsquote:Op donderdag 8 december 2005 10:40 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik rijd je helemaal stront, met je bouwpakketje.
Kom zaterdag maar kijkenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:18 schreef blieblie het volgende:
Ben stiekum wel benieuwd hoe lang het duurt totdat de boel in elkaar zakt.
Geknepenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
U wish, met je geknepen reesfiets
Je durft er hoogstwaarschijnlijk niet eens op![]()
Optimus Prime anyone?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:13 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Je zal zoon ding maar achter je hebben rijden op de snelweg
.
Meer gedrochten op: http://homepage2.nifty.com/ztath/starthp/subpage1.html
Kan ik ook aan jou vragenquote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef omegaproject het volgende:
Maar wat moet jij met 60Pk als je toch niet harder dan 45Km/h mag?
Ik dacht exact hetzelfde toen ik die plaatjes zagquote:
Scherp ... héél scherp ...quote:
De lokale fietsenwinkel bedoel je?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:50 schreef daNpy het volgende:
Wacht maar tot ik later groot ben en een turbo kit op mn dafje heb
Mijn monteurs-/service team staat al klaar om te helpen![]()
Das gewoon een lompe auto met een lompe motorquote:
Volgens Carbase is alleen 240 Estate in turbo uitvoering te krijgen (155 Pk) ...quote:Op donderdag 8 december 2005 14:04 schreef r8ality het volgende:
Laatst stond er 1 op de zweedse marktplaats, met een 2300 motor uit een 940 en een vrachtwagenturbo erop geschroeft.
350pk meneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |