geen van beidequote:Op maandag 9 januari 2006 22:57 schreef Sander170 het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik er nog nooit van gehoord en geloof ik nog nooit meegemaakt ook,
Is dat positief of negatief ???
Bestaan er filmpjes van die je kunt downloaden ???quote:Op maandag 9 januari 2006 23:29 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
nou ik vind het niet echt prettig...maar aan de andere kant is het alweer voorbij voordat je er erg in hebt
van mensen die dat hebben?quote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bestaan er filmpjes van die je kunt downloaden ???![]()
Nee maar ik kan t je wel een x laten meemakenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:32 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Bestaan er filmpjes van die je kunt downloaden ???![]()
niet vergeten hem af en toe te poken met een stok ofzoquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:06 schreef FlashingMoments het volgende:
[..]
Nee maar ik kan t je wel een x laten meemaken![]()
geef me je adres en dan kom ik je een x vastbinden en je mond afplakken als je lief ligt te slapen..
ow ja en ik zet ooknog ene koptelefoon met vaag geluid op je oren..
das toch veel spannender dan een filmpje
Ja, op het moment zelf danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:08 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
van mensen die dat hebben?
-> PUBquote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:46 schreef ikJur het volgende:
Ik heb wel een tijd terug heel vaak kramp in mijn kuit gekregen terwijl ik sliep. Dat is echt zo'n helse pijn dat je ligt te kronkelen in je bed
Ik heb het ook vaak als ik teveel slaap krijg... ik kan er gewoon op rekenen bijna dat als ik veel te lang uitslaap dat ik last van slaapverlamming krijg...quote:Op maandag 9 januari 2006 00:56 schreef releaze het volgende:
ik zat er nog aan te denken dit topic te kicken. tegenwoordig heb ik iets van 3x per week slaapverlamming. heb het vooral wanneer ik buiten gewone tijden een tukkie lig te doen. (en dat doe ik vaak, want ik hou van slapen)
Geloof me, je kan dingen voelen waarvan je zweert dat het écht is, maar zodra je écht ontwaakt het dus niet echt te blijkt te zijn. De dingen die je ziet zijn ook levensecht, je kan ontzettende pijn voelen, het gevoel krijgen te stikken en meer van die gekkigheid...quote:Op maandag 30 januari 2006 07:51 schreef arithaterhorst het volgende:
En de wind? Tsja, de ventialtor stond aan.....![]()
Heb je eindelijk de perfecte kans om realistisch te masturberen, en dan ga je je daarmee bezig houden...quote:Op zaterdag 10 december 2005 01:08 schreef sannydude het volgende:
moet je jezelf eens mee in het gezicht slaan, dat is pas raarnet alsof je met je neus in een lijk aan het graven bent
schokken is nou niet bepaald een teken van verlammingquote:toen lag ik te schokken in me bed
Maar ik lag niet daadwerkelijk te schokken maar meer, ja hoe zeg je dat, in je gedachten zal ik het maar omschrijven.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 21:37 schreef FlashingMoments het volgende:
[..]
schokken is nou niet bepaald een teken van verlamming
Maar t zou best kunnen dat jij t ookwel eens hebt meegemaakt
Ik heb weleens liggen shocken in me bed maar ik kon er niet mee stoppen, ik voelde me hele matras bewegen.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef black_devil1 het volgende:
ik heb het pas sinds de afgelopen 2 jaar . (redelijk vaak meegemaakt)
Maar ik vind het wel eng maar ben nu wel blij dat ik weet wat het is en dat er meerdere mensen dit ook gehad hebben.
Ik heb het 1x 3x in 1 nacht gehad :| .(niet echt prettig)
Ik had dit vooral toen mijn lichaam oververmoeid was.
Maar echt klote als je niet kan schreeuwen praten ,bewegen etc..
Ik dacht ff dat ik dood ging
Mazzelaarquote:Op donderdag 6 april 2006 00:34 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
ik heb t al lang niet gehad
had ik vroeger echt elke nacht bijnaquote:Op donderdag 8 december 2005 19:16 schreef Biogarde het volgende:
Of wanneer je in een "gat" valt/wegzakt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |