abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 12:30:46 #151
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32915428
Is dit nieuws?
Die sexuele contacten met Marokkaanse jongens daar kwam ie zelf openlijk voor uit.
Sexuele contacten met meisjes, dat was pas nieuws geweest
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_32915486
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef SeLang het volgende:
Is dit nieuws?
Die sexuele contacten met Marokkaanse jongens daar kwam ie zelf openlijk voor uit.
Maar hij zei de leeftijd er niet bij.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:34:43 #153
70256 Baklap
it's true,I ate your flag
pi_32915505
Ik vind doodgeschoten worden door een linkse pisnicht erger dan deze roddels eigenlijk...
Look who's here everyone! It's Zoidberg, the lovable tramp!
pi_32915525
hahahaah wat grappig dat dit boven water komt.
En al die domme mensen die van waren (ook hier) van hem, maar zeggen hoeveel het wel niet beter was als "Pim" (altijd bij de voornaam aanspreken alsof je hem kent, triest) nog leefde en aan de macht was hier.

Het was gewoon een ordinaire pedo.

Wie van deze 'rechtse' figuren die ook zo 'fan' van hem was, en normaal pleit voor de doodstraf van pedofielen pleit hier nu ook voor als dit mogelijk was?
Ben jij dan even flink op de hak gezet.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:36:00 #155
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32915528
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:33 schreef WAT het volgende:

[..]

Maar hij zei de leeftijd er niet bij.
Is dat nu wel bekend dan?
Ik lees ergens 'minderjarigen'.
Een 16- of 17-jarige is ook minderjarig maar sex daarmee is niet illegaal.
Dus waar gaat dit eigenlijk over.
Mijn reisverslagen
  donderdag 8 december 2005 @ 12:38:02 #156
70256 Baklap
pi_32915569
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:35 schreef OldJeller het volgende:
hahahaah wat grappig dat dit boven water komt.
En al die domme mensen die van waren (ook hier) van hem, maar zeggen hoeveel het wel niet beter was als "Pim" (altijd bij de voornaam aanspreken alsof je hem kent, triest) nog leefde en aan de macht was hier.

Het was gewoon een ordinaire pedo.

Wie van deze 'rechtse' figuren die ook zo 'fan' van hem was, en normaal pleit voor de doodstraf van pedofielen pleit hier nu ook voor als dit mogelijk was?
Links lullen rechts vullen
pi_32915582
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:30 schreef SeLang het volgende:
Is dit nieuws?
Sexuele contacten met meisjes, dat was pas nieuws geweest

Trouwens, met die zieligheid van Marokkaanse jongetjes viel het wel mee; hen mee laten delen in de geneugten van het leven is wat anders dan ze te betalen...zijn lifestyle en koelkast waren al luilekkerland als je thuis geen alcohol mag of moet ramadannen....

Daarbij zijn het de jongens die nu eenmaal niet met hun sexuele gevoelens thuis kunnen komen. Ga je dan op ontdenkkingsreis in Bling Bling -land of in een park in Eindhoven ? Ja generaliserend genoeg is de Jaquar dan toch leuker dan de achterbank van de Suzuki Swift.

Nu zullen de motieven van Fortuyn niet per se die zijn van een welzijnswerker, maar hij deed ook prive waar hij politiek voor stond : hij haalde ze van de straat.
pi_32915602
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:35 schreef OldJeller het volgende:
we moeten de bewijzen afwachten, maar ik geloof er niks van(maar uiteindelijk is niks onmogelijk).

Zoals ik er nu over denk:
Wat jij zegt met die uitspraak dat wil men nu bereiken door deze roddels.

We weten allemaal dat Fortuyn een homofiel was en in darkrooms kwam, maar hij deed niks tegen de wet, als hij dat wel had gedaan, dan hadden zijn tegenstanders tijdens de verkiezingen daarmee zijn kop afgehakt.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32915610
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:36 schreef SeLang het volgende:

[..]

Is dat nu wel bekend dan?
Ik lees ergens 'minderjarigen'.
Een 16- of 17-jarige is ook minderjarig maar sex daarmee is niet illegaal.
Dus waar gaat dit eigenlijk over.
Daar wordt het wel meer chantabel van.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:40:17 #160
78918 SeLang
Black swans matter
pi_32915617
quote:
Op donderdag 8 december 2005 08:43 schreef mrSPLIFFY het volgende:

niemand laat zich op zn 16e voor zn plezier in zn reet neucken...
Je hebt nog nooit een vriendin gehad?
Mijn reisverslagen
pi_32915644
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef missC het volgende:

[..]

Trouwens, met die zieligheid van Marokkaanse jongetjes viel het wel mee; hen mee laten delen in de geneugten van het leven is wat anders dan ze te betalen...zijn lifestyle en koelkast waren al luilekkerland als je thuis geen alcohol mag of moet ramadannen....

Daarbij zijn het de jongens die nu eenmaal niet met hun sexuele gevoelens thuis kunnen komen. Ga je dan op ontdenkkingsreis in Bling Bling -land of in een park in Eindhoven ? Ja generaliserend genoeg is de Jaquar dan toch leuker dan de achterbank van de Suzuki Swift.

Nu zullen de motieven van Fortuyn niet per se die zijn van een welzijnswerker, maar hij deed ook prive waar hij politiek voor stond : hij haalde ze van de straat.
Je moest es weten hoe het er aan toe gaat in de handel in schandknapen.
pi_32915667
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:42 schreef WAT het volgende:

[..]

Je moest es weten hoe het er aan toe gaat in de handel in schandknapen.
Onze kenner
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32915707
Gaarne zou ik wat FP-reacties van de Pim-fans quoten over wat allemaal wel niet te doen met andere pedofielen. Maar ik ga mezelf maar niet tot hetzelfde niveau verlagen.

Ik wacht trouwens ook nog maar even af wat Peter ons zondag allemaal te vertellen heeft voor dat ik dingen ga schreeuwen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:49:12 #164
70256 Baklap
pi_32915805
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaarne zou ik wat FP-reacties van de Pim-fans quoten over wat allemaal wel niet te doen met andere pedofielen. Maar ik ga mezelf maar niet tot hetzelfde niveau verlagen.

Ik wacht trouwens ook nog maar even af wat Peter ons zondag allemaal te vertellen heeft voor dat ik dingen ga schreeuwen.
Idd, je bent zelf zoveel beter he..
pi_32915895
quote:
Op donderdag 8 december 2005 07:32 schreef R@b het volgende:

[..]

Pedo, pedo. Een pedo is iemand die valt op kinderen. De leeftijd van de Marokkaanse schandknaapjes wordt nergens vermeld, maar als ze 16 of 17 jaar waren, valt dat niet onder kinderseks in mijn ogen. Tot de jaren 90 was het zelfs legaal om daar seks mee te hebben.
De normen-en-waarden offensieven werpen hun vruchten af. In mijn jeugd werd je als jongere nog geacht enigzins zelf na te denken en keuzes te maken. Dan kon je als 14-jarige zonder veel problemen een sexfilm bekijken of contact zoeken. Toevallig was ik zo iemand die er allemaal zin in had.

Tegenwoordig sta je tot je 18e strikt onder curatele. Vooral als het om zoiets vreselijk engs als geslachtsdelen gaat, de calvinisten laten er geen gras over groeien. De kreten 'minderjarig' en 'pedo' bekken tegenwoordig lekker in de media en bij het klapvee. Fortuyn, Robert Long, 't Reeve... allemaal Dutrouxjes.

Als mensen zich nu eerst eens druk zouden maken over zichzelf, dat zou een hoop schelen.
pi_32915897
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:49 schreef Baklap het volgende:

[..]

Idd, je bent zelf zoveel beter he..
Ik meet iig niet met twee maten. En ik weet van een aantal mensen die hier nu schreeuwen dat het allemaal wel oké is dat ze op de FP regelmatig andere pedofielen op de ergst mogelijke manier willen doodmartelen. En nu wordt alles erbij gehaald om Pim te verdedigen. Daar kan ik niet helemaal bij. En wat mij betreft ben je dan ook je geloofwaardigheid kwijt.

Ik wacht zelf trouwens nog even af wat ik zondag te horen krijgen, dan pas zul je van mij een waarde-oordeel horen over de kwestie zelf.
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:54:41 #167
70256 Baklap
pi_32915939
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:52 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik meet iig niet met twee maten. En ik weet van een aantal mensen die hier nu schreeuwen dat het allemaal wel oké is dat ze op de FP regelmatig andere pedofielen op de ergst mogelijke manier willen doodmartelen. En nu wordt alles erbij gehaald om Pim te verdedigen. Daar kan ik niet helemaal bij. En wat mij betreft ben je dan ook je geloofwaardigheid kwijt.

Ik wacht zelf trouwens nog even af wat ik zondag te horen krijgen, dan pas zul je van mij een waarde-oordeel horen over de kwestie zelf.
True, de linkse hoek springt nu als gekken in op de roddels; kijk we hadden toch gelijk. Maar goed dat hij is vermoord. Niet precies op die manier, maar toch
Mocht het waar zijn dan is Pim idd erg matig
pi_32915955
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:38 schreef Baklap het volgende:

[..]

Links lullen rechts vullen
och, weer iemand die opgewonden raakt om mensen links te noemen.

Ik pleit namelijk altijd al voor de doodstraf van pedofielen.

Zeg, had je ook belangstelling voor de politiek voor dhr Fortuyn of deed je maar mee met de hype en heb je momenteel een poster van 'onze Geert' Wilders boven je bed hangen?
Populair meepraten over links en rechts.. hoe rechtser hoe beter.. want want want... iedereen doet het!!! ja!
Jij bent een vuile linkse hond! Want jij bent je tuin aan het wieden, vuile bomenknuffelaar!!!!

quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:39 schreef JohnDope het volgende:

[..]

we moeten de bewijzen afwachten, maar ik geloof er niks van(maar uiteindelijk is niks onmogelijk).

Zoals ik er nu over denk:
Wat jij zegt met die uitspraak dat wil men nu bereiken door deze roddels.

We weten allemaal dat Fortuyn een homofiel was en in darkrooms kwam, maar hij deed niks tegen de wet, als hij dat wel had gedaan, dan hadden zijn tegenstanders tijdens de verkiezingen daarmee zijn kop afgehakt.
Als de AIVD met informatie komt over vermeende terroristen slikt iedereen dat direct en vragen ze later woedend of verbijsterd waarom die 'klootzakken' weer vrij zijn gelaten, ook al had de AIVD geen of nauwelijks bewijs. (meestal roepen de mensen die zich graag als 'rechts' bestempelen dit het hardst)

En nu hoor je plotseling, van dezelde en vele andere mensen: "Nou, volgens mij is er gerommeld met die informatie om hem in een kwaad daglicht te stellen, ik geloof het niet".
Wat heerlijk hypocriet.

De AIVD / RID had deze informatie, nu stel je dat als hij dit echt deed (omdat jij het niet gelooft), dan hadden oppositiepartijen hier wel beslag op weten kunnen te leggen.
Is het niet een geheime dienst?

donderdag 8 december 2005 @ 12:56:16 #169
125508 r3dbaron.com
www.online-cheaters.com
pi_32915984
Lekker belangrijk dit. Hij is dood.
pi_32915991
Volgens mij kan men vrij weinig met deze informatie. Men kan hiermee toch nooit daadwerkelijk aantonen dat Pim Fortuyn de wet overtrad. Zelfs als bewezen kan worden dat deze informatie van de AIVD afkomstig is en zelfs als er woorden in staan als minderjarig dan nog is het maar zeer de vraag wat je met die informatie aan kan.

Complot theorie
Het is puur gericht op het uitlokken van gevoelens bij mensen. Wat bereik je hiermee? Links Nederland zal of reageren in de trant van "zie je wel" of zal zijn schouders ophalen bij dit bericht. Daar gebeurt weinig bijzonders. De mensen die wel symphatiseerden met het gedachtengoed van Pim Fortuyn zullen door dit bericht waarschijnlijk verdeeld raken.

In die hoek zal men in ieder geval niet blij zijn met deze informatie. Ik denk dat dit in eerste instantie het gevoel opwekt dat Pim weer wordt zwart gemaakt. De boodschapper van dit bericht (PRDV) zal men dit ook niet in dank afnemen. Laat hij nu net politieke aspiraties hebben die het juist van deze doelgroep moet hebben. En ook precies op een cruciaal moment van beslissing voor zijn politiek loopbaan. Is dit toevallig?

Persoonlijk vind ik het uitermate vreemd dat er diskettes worden achtergelaten in een auto die verkocht wordt. Natuurlijk ken ik niet het hele verhaal maar ik kan mij gewoonweg niet een situatie voorstellen waarbij dit logisch voorkomt. Bovendien, dit zijn rapporten die al jaren op die diskettes staan? Die diskettes hebben ook nog eens een behoorlijke tijd in een auto gelegen? En de informatie is niet onleesbaar geworden? Opmerkelijk.
pi_32916074
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:54 schreef Baklap het volgende:

[..]

True, de linkse hoek springt nu als gekken in op de roddels; kijk we hadden toch gelijk. Maar goed dat hij is vermoord. Niet precies op die manier, maar toch
Mocht het waar zijn dan is Pim idd erg matig
De rechtse hoek springt nu ook als gekken in op de roddels, kijk het is allemaal niet waar. Kijk het waren jongens van bijna 18 dus dan is het minder erg. Kijk, eigenlijk is pedofilie best wel oké.

Wat mij betreft is het voor beide partijen een beetje te vroeg om nu al op hun achterste poten te gaan staan. Ik wacht nog even af tot dat ik leeftijden, omstandigheden en achtergronden te horen krijg.

Ik constateer slechts dat mensen waarvan ik weet dat ze pedofielen in andere gevallen een gruwelijke dood wensen het nu opeens gaan relativeren en goedpraten. Dat vind ik best zielig eigenlijk.
pi_32916084
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:39 schreef WAT het volgende:

[..]

Daar wordt het wel meer chantabel van.
Waarom, ik heb zelf 6 jaar een relatie gehad (en samengewoont) met mijn vriend van 8 jaar jonger, die destijds ook 17 was, ben ik nu chantabel?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  donderdag 8 december 2005 @ 13:01:51 #173
70256 Baklap
pi_32916119
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:55 schreef OldJeller het volgende:

[..]

och, weer iemand die opgewonden raakt om mensen links te noemen.

Ik pleit namelijk altijd al voor de doodstraf van pedofielen.

Zeg, had je ook belangstelling voor de politiek voor dhr Fortuyn of deed je maar mee met de hype en heb je momenteel een poster van 'onze Geert' Wilders boven je bed hangen?
Populair meepraten over links en rechts.. hoe rechtser hoe beter.. want want want... iedereen doet het!!! ja!
Jij bent een vuile linkse hond! Want jij bent je tuin aan het wieden, vuile bomenknuffelaar!!!!

[..]

Als de AIVD met informatie komt over vermeende terroristen slikt iedereen dat direct en vragen ze later woedend of verbijsterd waarom die 'klootzakken' weer vrij zijn gelaten, ook al had de AIVD geen of nauwelijks bewijs. (meestal roepen de mensen die zich graag als 'rechts' bestempelen dit het hardst)

En nu hoor je plotseling, van dezelde en vele andere mensen: "Nou, volgens mij is er gerommeld met die informatie om hem in een kwaad daglicht te stellen, ik geloof het niet".
Wat heerlijk hypocriet.

De AIVD / RID had deze informatie, nu stel je dat als hij dit echt deed (omdat jij het niet gelooft), dan hadden oppositiepartijen hier wel beslag op weten kunnen te leggen.
Is het niet een geheime dienst?

Jou zouden ze eens flink in de reet moeten pakken
  donderdag 8 december 2005 @ 13:03:41 #174
70256 Baklap
pi_32916166
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

De rechtse hoek springt nu ook als gekken in op de roddels, kijk het is allemaal niet waar. Kijk het waren jongens van bijna 18 dus dan is het minder erg. Kijk, eigenlijk is pedofilie best wel oké.

Wat mij betreft is het voor beide partijen een beetje te vroeg om nu al op hun achterste poten te gaan staan. Ik wacht nog even af tot dat ik leeftijden, omstandigheden en achtergronden te horen krijg.

Ik constateer slechts dat mensen waarvan ik weet dat ze pedofielen in andere gevallen een gruwelijke dood wensen het nu opeens gaan relativeren en goedpraten. Dat vind ik best zielig eigenlijk.
Hmm You're right
pi_32916285
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:00 schreef raptorix het volgende:

[..]

Waarom, ik heb zelf 6 jaar een relatie gehad (en samengewoont) met mijn vriend van 8 jaar jonger, die destijds ook 17 was, ben ik nu chantabel?
Jij was toen 25 en geen politicus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')