abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32913349
Hahahahah

en waarom wordt pedofiel pim fortuyn niet opgepakt ???
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_32913371
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef Meki het volgende:
Misschien omdat Italië hem niet wil uitleveren?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
  donderdag 8 december 2005 @ 10:55:54 #103
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32913375
quote:
Hahahahah

Omdat hij dood is?
pi_32913384
quote:
Hahahahah

Onder welke steen kom jij vandaan?
  donderdag 8 december 2005 @ 10:56:37 #105
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32913387
Meki bedoelt 'werd' denk ik.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32913427
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:54 schreef milagro het volgende:

[..]

Fons Spoorens acties zag ik persoonlijk ook niet zoveel kwaad in, minderjarige schandknaapjes van 17 neuken maakt je geen pedofiel, wel dom, als man met bekend gezicht.
Ik wil gewoon geen premier die minderjarige jongens neukt. En al helemaal geen schandknaapjes. En hoe weet je dat ze 17 jaar zijn?

Maar we oordelen te snel idd, laat Peter R. de Vries eerst maar eens zo'n jongen opzoeken, dan geloof ik het pas echt.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:58:37 #107
131546 Vulkan
The Purple Cow
pi_32913439
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:07 schreef missC het volgende:

[..]

met VOL doelde hij op zekere iemanden die met een WAO uitkering in het zonnetje op de stoep zitten en 9 keer kinderbijslag naar het thuisland laten vloeien. Hij woonde er om de hoek, dus dit was voor hem zichtbaar en reeel. Hij heeft altijd gezegd dat iedereen die integreert, werkt en zijn vrouw niet in het midden van de flat laat verzuren (maar haar ontwikkeling gunt), hier net zoveel recht heeft om te zijn al ieder ander. Vol ook in demografische zin; om ervoor te zorgen dat de vlam niet in de pan slaat moeten we niet nog meer op elkaar lip zitten....

Hij was voor een Generaal pardon en had hier behalve humanitaire redenen ook economisch redenen voor; de bureaucratie die de IND in stand houdt kost meer dan 6000 verblijfsvergunningen, die dan mogen gaan werken en nog wat opbrengen....maar iedereen is bang voor zijn baantje dus gaan we nog jaren door met pluche verwarmen en debatteren over schrijnende gevallen...dat was nu juist het logge apparaat waar hij wat aan wilde gaan doen....gek dat dat wel eens wordt vergeten.

Vraag me af of het 'm wel was gelukt hoor, dat is wat anders. Maar als je alleen maar kunt Koppensnellen en je nooit verdiept, moet je maar gaan koken, mens.
Helemaal niet. Hij bedoelde gewoon wat ik zei.

Ik ga me niet verdiepen in het verleden. Daar hebben lui als jij nog steeds moeite mee. 'Was Pim er nog maar' Ken je dat? Waarschijnlijk was/ben je een gozer die nog steeds dat soort onzin roept .

Van mij mag je je verdiepen zoveel je wilt. Hij(Pim) verDIEPTE zich in andere dingen.
Ik ben er achtergekomen hoe de mens, zonder gebruik te maken van een voertuig of machine, uit het niets kan vliegen...echt waar...
  donderdag 8 december 2005 @ 10:58:59 #108
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_32913450
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:55 schreef Gripper het volgende:

[..]

Misschien omdat Italië hem niet wil uitleveren?
Flauw van ze ja.
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_32913498
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Mr.J het volgende:
Flauw van ze ja.
En ze behandelen hem rot. Hij moet de hele dag in zijn cel blijven liggen, slecht vreten, slecht uitzicht.
pi_32913511
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:56 schreef Posdnous het volgende:
Meki bedoelt 'werd' denk ik.
Jah ik snap er niets van hij deed iets strafbaar ( als de jongens onder de 16 waren ) maar de AIVD liet hem toch gaan ze meten wel met 2 maten

dus invoering rechtzaak tegen Pim Fortuyn ook al is ie dood
pi_32913527
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Justitie heeft wel wat beters te doen.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:04:18 #112
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32913557
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef Meki het volgende:

[..]

Jah ik snap er niets van hij deed iets strafbaar ( als de jongens onder de 16 waren ) maar de AIVD liet hem toch gaan ze meten wel met 2 maten

De AIVD kan geen mensen arresteren en voor het gerecht brengen. Mocht dit hele verhaal waar zijn, dan wilde men kennelijk de informatie voor zich houden om een of andere duistere reden (zal er wel iets mee te maken hebben, dat de AIVD er niet voor is onderzoek naar het seksleven van mensen te doen).

Een rechtzaak na iemands dood kan niet. Die persoon kan zich immers niet verdedigen.
pi_32913584
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef WAT het volgende:

[..]

Ik wil gewoon geen premier die minderjarige jongens neukt. En al helemaal geen schandknaapjes. En hoe weet je dat ze 17 jaar zijn?

Maar we oordelen te snel idd, laat Peter R. de Vries eerst maar eens zo'n jongen opzoeken, dan geloof ik het pas echt.
Ik wil een premier die zijn werk goed doet, en wat die man dan in zijn vrije tijd doet, zal me aan mijn reet roesten, zolang het niet buiten de wet valt en hij er niemand mee schaadt.
Sex hebben met jongens beneden de 18 is ook strafbaar als de jongen in kwestie het voor geld doet.
Is het geen zakelijke deal dan is het beneden de 16 niet geoorloofd (in principe, maar wordt het niet altijd bestraft)
Blijf erbij dat sex hebben met minderjarigen je niet persé pedofiel maakt.
Fons Spooren is wmb dus ook geen pedofiel.

Dat PF darkrooms bezocht en op Marokkaanse jongens viel is bekend.
Hij zelf zei ook dat hij niet chantabel was omdat alles al op tafel lag, en ik geloof hem daar ook in.
Als PF toendertijd idd zich zou hebben laten 'bedienen' door jongens <16 dan was dat toen wel op tafel gegooid al.
Lijkt me stug dat ze hadden willen wachten tot hij daadwerkelijk al gekozen wás tot premier.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_32913591
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:04 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De AIVD kan geen mensen arresteren en voor het gerecht brengen. Mocht dit hele verhaal waar zijn, dan wilde men kennelijk de informatie voor zich houden om een of andere duistere reden (zal er wel iets mee te maken hebben, dat de AIVD er niet voor is onderzoek naar het seksleven van mensen te doen).

Een rechtzaak na iemands dood kan niet. Die persoon kan zich immers niet verdedigen.
dan kan ze broer hem verdedigen . Maar ik zie dat LPF alles ontkent

en nu wilt AIVD Peter r de vries gaan veroordelen ?
pi_32913653
Maar goed, het leidt wel even lekker af van het Seveke gebeuren, hè, dat dan weer wel
pi_32913722
Nu krijgen we straks wéér zo'n "thriller" van Thomas Ross over een linkse activist die in Nijmegen dood worden geschoten omdat ze weten wat Peter R. de Vries van plan is.
pi_32913744
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:05 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij zelf zei ook dat hij niet chantabel was omdat alles al op tafel lag, en ik geloof hem daar ook in.
Als PF toendertijd idd zich zou hebben laten 'bedienen' door jongens <16 dan was dat toen wel op tafel gegooid al.
Lijkt me stug dat ze hadden willen wachten tot hij daadwerkelijk al gekozen wás tot premier.
Daar heb je een heel goed punt.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:24:31 #118
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_32913983
quote:

[..]

Blijf erbij dat sex hebben met minderjarigen je niet persé pedofiel maakt.
Fons Spooren is wmb dus ook geen pedofiel.
?? kan je me dat uitleggen?
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_32914050
Ik geloof er niks van.

De vries mogen ze inderdaad wel 15 jaar opbergen. AIVD vertrouw ik niet.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32914063
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:

[..]

Beneden de 16 = pedofiel.
pi_32914067
Kom op zeg, laten we even stil staan bij de gang van zaken. Er zijn diskettes gevonden met vertrouwelijke informatie van de AIVD?? Wat klopt hier niet? Diskettes worden toch al lang niet meer gebruikt. Bovendien wordt alle informatie tegenwoordig goed beveiligd. Het is toch onmogelijk dat een nationale inlichtingendienst dat in deze tijd heeft verzuimd! Bovendien, als ik een auto koop en er oude diskettes in liggen, dan flikker ik die diskettes meteen in de vuilnisbak, tenzijn er met grote letters op staat "top secret: gevoelige informatie over de sexuele handelingen van pim fortuyn". Dat geloof je toch niet?
Verder is het natuurlijk zo dat als het waar was, ze dit allang naar buiten hadden gebracht, en niet hadden gewacht tot een paar dagen voor de verkiezingen.

Die informatie is daar duidelijk geplant, waarschijnlijk met het doel om de volgende verkiezingen te beinvloeden. Peter de Vries, met zijn eigen politieke ambities, zou beter moeten weten dan dit uit te laten lekken. Dit zaakje stinkt. Lekker makkelijk om de doden zwart te maken, die zeggen immers toch niets meer terug.
I don't suffer from insanity; I enjoy every minute of it!
pi_32914109
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef JohnDope het volgende:
De vries mogen ze inderdaad wel 15 jaar opbergen.
Kom op zeg, de fout ligt toch zeker bij die RID'er ...

En 15 jaar is toch veel te veel in verhouding met andere misdaden ...
  donderdag 8 december 2005 @ 11:32:38 #123
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32914163
Pim vieze pedo nu ben ik nog blijer dat hij er niet meer is

Volkert
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? &gt;:)
pi_32914181
quote:

[..]

Niet zo moeilijk toch?
Een pedofiel is iemand die op kinderen valt, zonder secundaire geslachtskenmerken, kinderlijfjes.
Een knul van 15/16 jaar heeft over het algemeen toch niet bepaald een kinderlijfje meer

Mijn zoon is 16 en stel dat hij homo was en een man van 35 op hem zou vallen, dan zou ik wel graag die vent zien wieberen, maar niet omdat mijn zoon pas 16 is en nog een kind, maar omdat die man al 35 is, met een levenservaring van hier tot daar itt mijn zoon, en het leeftijdsverschil dus te groot is, de verhoudingen scheef liggen dan.
Een man van 35 is dus geen pedo, maar wel te oud, voor mijn zoon (of dochter, zou ik die hebben)
pi_32914218
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:32 schreef BennyNL het volgende:

Volkert
kneus
pi_32914264
Fortuyn was natuurlijk geen pedo. De politieke vijanden van Fortuyn hebben al diep genoeg gegraven naar een eventuele beerput alleen die was er niet. Als die er wel was geweest dan hadden ze Fortuyn daarmee onder uit kunnen halen ipv hem lek te schieten.

1 ding wat ik wel heb gezegd is dat de zaak PimFortuyn nog lang niet gesloten is.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32914347
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:36 schreef JohnDope het volgende:
Als die er wel was geweest dan hadden ze Fortuyn daarmee onder uit kunnen halen ipv hem lek te schieten.
pi_32914378
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:40 schreef WAT het volgende:

[..]

tis toch zo..... ze hebben als ratten naar een beerput rond pim fortuyn zitten graven(zou ik ook doen als ik de vijand van Pim was, zo werkt dat in de diplomatische wereld) Alleen er was niks te vinden.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:42:43 #129
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_32914384
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Zorgelijker dan een dode man die seks met minderjarigen zou hebben gehad vind ik dat de AIVD kennelijk onderzoek doet naar het seksleven van politici. Wat heeft dat te maken met de binnenlandse veiligheid?
Meer dan je denkt. Als een politicus iets te verbergen heeft, is hij te chanteren. Bij een loodgieter is dat geen gevaar voor de binnenlandse veiligheid, maar een politicus heeft macht en neemt besluiten die ingrijpend zijn voor een samenleving. Mensen zouden hem kunnen dwingen om zijn mening aan te passen, onder dreiging van het openbaren van de strafbare feiten.
Ik denk dat de AIVD er sowieso iets mee gedaan zou hebben als hij nog geleefd had, want stel dat hij minister-president was geworden en dit was vervolgens uitgekomen, dan had je een rel gehad op wereldformaat. Daar zitten de Nederlandse bestuurders niet echt op te wachten.
Pim Fortuyn was op meer gebieden een tijdbom onder de Nederlandse politiek dan alleen vanwege zijn standpunten.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:43:37 #130
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32914407
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

kneus
ga huilen om pim
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? &gt;:)
pi_32914413
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:42 schreef JohnDope het volgende:

[..]

tis toch zo..... ze hebben als ratten naar een beerput rond pim fortuyn zitten graven(zou ik ook doen als ik de vijand van Pim was, zo werkt dat in de diplomatische wereld) Alleen er was niks te vinden.
---> TRU
pi_32914501
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:32 schreef BennyNL het volgende:

Volkert
eigenlijk heb je gelijk
pi_32914521
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef WAT het volgende:

[..]

---> TRU
Je hebt het zelf gezien, ze hebben alles uit de kast gehaald om Fortuyn kapot te maken, het is ze niet gelukt, zelfs niet met een beerput.

En zelfs na zijn dood probeert men Fortuyn nog kapot te maken. Als je het mij vraagt zijn er nog steeds mensen zwaar gefrustreerd over het fenomeen Fortuyn. Hij heeft toch iets in gang gezet wat niet te stoppen is.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:54:56 #134
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_32914642
quote:

[..]

Dat zijn mensen die nog in een ontkenningsfase zitten.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:58:48 #135
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_32914733
quote:
Op donderdag 8 december 2005 11:42 schreef Mjam het volgende:
Meer dan je denkt. Als een politicus iets te verbergen heeft, is hij te chanteren. Bij een loodgieter is dat geen gevaar voor de binnenlandse veiligheid, maar een politicus heeft macht en neemt besluiten die ingrijpend zijn voor een samenleving. Mensen zouden hem kunnen dwingen om zijn mening aan te passen, onder dreiging van het openbaren van de strafbare feiten.
Ik denk dat de AIVD er sowieso iets mee gedaan zou hebben als hij nog geleefd had, want stel dat hij minister-president was geworden en dit was vervolgens uitgekomen, dan had je een rel gehad op wereldformaat. Daar zitten de Nederlandse bestuurders niet echt op te wachten.
Pim Fortuyn was op meer gebieden een tijdbom onder de Nederlandse politiek dan alleen vanwege zijn standpunten.
Je doet het voorkomen alsof Fortuijn staatsgevaarlijke gek nummer 1 was. Dat is wel een bizarre voorstelling van zaken, aangezien hij gewoon het democratische proces volgde en geen ondemocratische voorstellen had. De reden tot chantage zou dan volgens jou voortkomen uit de rel die er geweest zou zijn als hij MP was geworden. Hij was echter niet degene die die rel begonnen zou zijn, dat zouden derden geweest zijn om wat voor reden dan ook. De AIVD had er beter aan gedaan hen in de gaten te houden.
Hoe je het ook bekijkt is het geen zaak van de AIVD, maar van justitie en als het neerkomt op het leveren van de MP is het een zaak van de kiezers.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:01:37 #136
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_32914795
quote:

[..]

Dit soort informatie kan natuurlijk heel goed gebruikt worden om iemand te chanteren. Of denk je dat de CID AIVD zulke nette figuren zijn.
pi_32914855
Alle pimhuilies vinden het nu ineens niet erg dat hij het met minderjarige jongetjes doet deed?
Jullie vinden het normaal dat een volwassen man op zoek gaat naar minderjarige jongetjes om deze tegen betaling te gebruiken?

Wat het wat mij betreft nog erger maakt is dat hij veelal marrokaanse jongetjes gebruikte (tegen betaling) Het is over het algemeen bekend dat deze marrokaanse schandknaapjes uit een sociaal zwakker milieu komen en dus een makkelijker slachtoffer zijn.

ohwjah, en om een aantal mensen nog even tegen het zere been te schoppen: ook ik ben volkert dankbaar
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_32914976
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:01 schreef Monus het volgende:

[..]

Dit soort informatie kan natuurlijk heel goed gebruikt worden om iemand te chanteren. Of denk je dat de CID AIVD zulke nette figuren zijn.
Het kán ja.
pi_32915011
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Alle pimhuilies vinden het nu ineens niet erg dat hij het met minderjarige jongetjes doet deed?
Jullie vinden het normaal dat een volwassen man op zoek gaat naar minderjarige jongetjes om deze tegen betaling te gebruiken?

Wat het wat mij betreft nog erger maakt is dat hij veelal marrokaanse jongetjes gebruikte (tegen betaling) Het is over het algemeen bekend dat deze marrokaanse schandknaapjes uit een sociaal zwakker milieu komen en dus een makkelijker slachtoffer zijn.

ohwjah, en om een aantal mensen nog even tegen het zere been te schoppen: ook ik ben volkert dankbaar
Innocent till proven guilty was het toch?? Kom maar met harde bewijzen. Ik ben tegen pedofilie, maar ik ben ook tegen het bewust anderen zwart maken om jezelf te verrijken. Blijkt maar weer dat er mensen zijn die over lijken gaan
pi_32915059
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:12 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Innocent till proven guilty was het toch?? Kom maar met harde bewijzen. Ik ben tegen pedofilie, maar ik ben ook tegen het bewust anderen zwart maken om jezelf te verrijken. Blijkt maar weer dat er mensen zijn die over lijken gaan
Innocent till proven guilty was het toch??
pi_32915105
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef WAT het volgende:

[..]

Innocent till proven guilty was het toch??
Men komt toch uitgebreid met informatie in de publictieit?
pi_32915154
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

toen pim nog leefde

Werd er ook al vanuit diverse hoeken geroepen dat hij er een vreemd sexleven op nahield. Dit is met zijn overlijden de doofpot ingegaan.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_32915188
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:16 schreef ChillyWilly het volgende:

[..]

Net als het niet bewezen is dat Pim Fortuyn sex had met minderjarige jongens is het ook niet bewezen dat iemand hem bewust zwart probeert te maken.
  donderdag 8 december 2005 @ 12:24:05 #144
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_32915293
Een stukje uit een artikel van pim over pedofilie...
quote:
Pedofilie is net als hetero- of homoseksualiteit. Het is iets dat in de genen zit, je kunt er dus weinig of niets aan en tegen doen, je bent wie je bent. De sociale context doet er nauwelijks toe, vroeg of laat komt de neiging onweerstaanbaar naar boven. Het is net zomin als hetero- of homoseksualiteit te genezen. De kans op herhaling is dus levensgroot aanwezig. Daar wringt precies de schoen. Tijdens en na het verblijf in de lik wordt de pedofiel er weliswaar op gewezen dat dit niet kan en dat hij of zij zich moet zien te beheersen, maar ja het zijn mensen als u en ik. Dus 100 procent zekerheid dat de pedofiel niet in herhaling valt, is niet te geven.
http://www.meervrijheid.nl/index.html?pfschandpaal.htm
pi_32915298
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:58 schreef Vulkan het volgende:

[..]

Helemaal niet. Hij bedoelde gewoon wat ik zei.

Ik ga me niet verdiepen in het verleden. Daar hebben lui als jij nog steeds moeite mee. 'Was Pim er nog maar' Ken je dat? Waarschijnlijk was/ben je een gozer die nog steeds dat soort onzin roept .

Van mij mag je je verdiepen zoveel je wilt. Hij(Pim) verDIEPTE zich in andere dingen.
dat bedoel ik nou met leren lezen; ik ben niet eens een gozer
en nee, om geloofwaardig in London, Washington of China te verschijnen was het ook niet mijn MP.
en ja, ik had me wel elke dinsdag een breuk kunnen lachen tijdens en vragenuurtje dus in die zin mis ik 'm wel
maar als Volkert zich had verdiept in wat ie echt te zeggen had, was de IND inmiddels overbodig en waren er geen schrijnende gevallen meer of in ieder geval hadden ze meer duidelijkheid.

en met het benadrukken van DIEPTE meen je te moeten melden dat ie 'm wel eens ergens instopte ? Jij dus nooit ?
pi_32915318
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:19 schreef WAT het volgende:

[..]

Net als het niet bewezen is dat Pim Fortuyn sex had met minderjarige jongens is het ook niet bewezen dat iemand hem bewust zwart probeert te maken.
We wachten gewoon het bewijs af. Als het niet bewezen kan worden dan probeert iemand hem zwart te maken.
Ik vind ook dat de beelden en of foto's ook goed onderzocht moeten worden op de schaal van fotosoep(door meerdere onafhankelijke partijen).
  donderdag 8 december 2005 @ 12:25:55 #147
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_32915331
Ik ben wel erg benieuwd naar de leeftijden van de slachtoffers.
pi_32915359
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:24 schreef Monus het volgende:
Een stukje uit een artikel van pim over pedofilie...
[..]

http://www.meervrijheid.nl/index.html?pfschandpaal.htm
quote:
We zijn ver verwijderd van het begrip dat Brongersma trachtte te kweken, overigens tot schade van onszelf, want alles wat bespreekbaar is, is in beginsel ook beheersbaar, moet u maar denken!
pi_32915380
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:25 schreef JohnDope het volgende:

[..]

We wachten gewoon het bewijs af. Als het niet bewezen kan worden dan probeert iemand hem zwart te maken.
Ik vind ook dat de beelden en of foto's ook goed onderzocht moeten worden op de schaal van fotosoep(door meerdere onafhankelijke partijen).
Zijn er beelden van!!??
pi_32915425
quote:
Op donderdag 8 december 2005 12:28 schreef WAT het volgende:

[..]

Zijn er beelden van!!??
of foto's of audio.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')