* Roycoooooo deelt dezelfde meningquote:Op donderdag 8 december 2005 16:03 schreef Joene het volgende:
-ik verwacht eigenlijk niks , kan het niet tegenvallen ook.
Hoe oud was je zelf ook weer?quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:30 schreef thaleia het volgende:
, aandacht van mannen die geen 40+ of minderjarig zijn.
Woonplaats: nederlandquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik verwacht,nee, ik weetzeker dat er in 2006 heel veel voor mij gaat veranderen.
Ik heb zo schoon genoeg van een kutleven in een kutstad met kutmensen die een kutkarakter hebben.![]()
Ik wil hier weg!!!!
31quote:Op vrijdag 9 december 2005 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Hoe oud was je zelf ook weer?
Hoezo? Ik verwacht gewoon bier in 2006, dat kan toch? Waarschijnlijk al om 00:10 ofzo op 1 januari, na de champagne!quote:Op vrijdag 9 december 2005 22:11 schreef knowall het volgende:
Kunnen alle mensen die in dit topic "bier" gepost hebben of dit nog gaan doen gebanned worden? Bij voorbaat dank.
Ik hoop met je mee!quote:Op zaterdag 10 december 2005 08:41 schreef Jominro het volgende:
Ik hoop dat ik in januari 2006 geopereerd kan worden na de chemokuren en bestralingen die ik nu onderga voor longkanker en weer normaal kan leven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Yildiz op 10-12-2005 09:29:27 ]Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
is nog maar 2 weken bezig, geef het een kans!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 16:48 schreef Iniemini het volgende:
Tot nu toe vind ik er nog niks aan...![]()
dank je voor de opbeurende woorden... het is namelijk al bijna kerstquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:07 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
is nog maar 2 weken bezig, geef het een kans!
positief blijven, als het niet lukt kan met kerst altijd nog sjaggo voor de buis zitten met dvd marathon
doe dan iig je best tot pasen, als het dan nog niet lukt moet je ff mailenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:16 schreef Iniemini het volgende:
[..]
dank je voor de opbeurende woorden... het is namelijk al bijna kerst![]()
véél beterquote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:21 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
doe dan iig je best tot pasen, als het dan nog niet lukt moet je ff mailen
eerder mailen mag ook. beter?
Gokkend dat je dit aan mij vraagt, aangezien je post onder de mijne staat:quote:
Ik vroeg het idd aan jouquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:12 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Gokkend dat je dit aan mij vraagt, aangezien je post onder de mijne staat:
geen idee. Kind zit nog steeds op zijn/haar plekkie![]()
Dat klopt! Maar de vorige was 11 dagen te laat, dus ik heb nog hoop hoorquote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:36 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik vroeg het idd aan jou. Maar dat is dus al 10 dagen te laat
!
het is wel een lijstje met noemswaardige voornemens, zolang je er 1 haalt heb je nog wat over voor volgend jaarquote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zal niet roken en niet drinken in 2006 (alhoewel ik vandaag al zin had om vanavond hem eens goed te raken).
Ook zal ik geen sex hebben MITS ik verliefd word. Ik wil dus geen sex meer om de sex hebben, alleen in een relatie.
En dát zou ik fijn vinden in 2006, eens een normale gelijkwaardige relatie.
Maar ik reken nergens op.
Ik kijk nooit te ver vooruitquote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef Paullus_N het volgende:
[..]
het is wel een lijstje met noemswaardige voornemens, zolang je er 1 haalt heb je nog wat over voor volgend jaar
Hoezo, moeilijk begin?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:31 schreef MissCleo het volgende:
Ik verwacht een nieuw maar heel moeilijk begin van mijn leventje.
Ik had gelijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:33 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik kijk nooit te ver vooruit![]()
Het drinken.. tot mn verjaardag zaterdag vrees ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |