veel kindjes in dit topicquote:Op donderdag 8 december 2005 19:56 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ach, ze worden niet gewaardeerd. Piep, piep...
yep je bent een bitchquote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef twi het volgende:
Het spijt me verschrikkelijk, maar als je Trabelsi nu blijft opstellen en Heitinga dus op de bank zet (Grygera heeft gewoon de voorkeur boven hem), dan ben je zoals gezegd EN Hatem kwijt, EN Johnny kwijt. Het spijt me, daar pas ik voor, dus dan mag de beste speler van mij toch lekker op de bank plaatsnemen. Hoewel het natuurlijk een uitstekende voetballer is, zal Hatem de laatste zijn die over waardering hoeft te mag zeuren.
Nigel, tsja, da's een ander verhaal. Het zat me tot aan vanochtend heel erg hoog, maar hoewel ik er nog wel kwaad om kan worden ben ik een beetje bedaard. Maar ik speel dan liever met spelers die wel graag bij Ajax willen blijven, en wat mij betreft verkopen we Hatem, Nigel en Steven gewoon in de winterstop.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 december 2005 20:35 schreef twi het volgende:
Het spijt me verschrikkelijk, maar als je Trabelsi nu blijft opstellen en Heitinga dus op de bank zet (Grygera heeft gewoon de voorkeur boven hem), dan ben je zoals gezegd EN Hatem kwijt, EN Johnny kwijt. Het spijt me, daar pas ik voor, dus dan mag de beste speler van mij toch lekker op de bank plaatsnemen. Hoewel het natuurlijk een uitstekende voetballer is, zal Hatem de laatste zijn die over waardering hoeft te mag zeuren.
Nigel, tsja, da's een ander verhaal. Het zat me tot aan vanochtend heel erg hoog, maar hoewel ik er nog wel kwaad om kan worden ben ik een beetje bedaard. Maar ik speel dan liever met spelers die wel graag bij Ajax willen blijven, en wat mij betreft verkopen we Hatem, Nigel en Steven gewoon in de winterstop.
Hehequote:Op donderdag 8 december 2005 21:22 schreef Nashje het volgende:
BennyNL wanneer ga je eens beginnen met iets nuttigs te posten.
Vermaelen lekker in het centrum, doet het bijzonder goed. John ernaast en Gryga op rechtsback. Juanfran op links en we staan binnen no-time in de finale van de CL.
Vermaelen wordt de nieuwe Chivu. Alex is er nu al niks bij.
Of jij kan gewoon wegblijven, dan hoeft het topic ook niet verplaatst te wordenquote:Op vrijdag 9 december 2005 06:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het volgende Ajax topic kun je beter in "Onzin" openen, aangezien er altijd voor de helft aan tvp's en dom gelul in Ajax topics staan.
Honger? Je blijft steeds maar happenquote:Op vrijdag 9 december 2005 07:11 schreef Robar het volgende:
[..]
Of jij kan gewoon wegblijven, dan hoeft het topic ook niet verplaatst te worden
Ik zie de humor er wel van inquote:Op vrijdag 9 december 2005 09:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Honger? Je blijft steeds maar happen![]()
Ik zou nu eigenlijk moeten gaan bleren dat je loopt te trollen en hier alles verziekt, maar laat ik als een volwaassene reageren en zeggen dat het mooi gedaan is.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:33 schreef Dylan Dog het volgende:
Jongens, ik heb een prachtige wallpaper voor jullie. Kwam hem tegen en wilde hem jullie niet onthouden.
Wallpaper
Echt briljant gedaan vind ik zelf
Thanks aldo (heb hem niet zelf gemaakt trouwens).quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik zou nu eigenlijk moeten gaan bleren dat je loopt te trollen en hier alles verziekt, maar laat ik als een volwaassene reageren en zeggen dat het mooi gedaan is.
ja, jullie hebben je mooi ingedekt met dat kutlogoquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:47 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Thanks aldo (heb hem niet zelf gemaakt trouwens).
Kom niet om te trollen trouwens, vond hem gewoon heel mooi gemaakt. En van dat kutvlaggetje van ons is niet zoveel te maken natuurlijk...
Idd en dat Ajax in zijn hart zit is ook gelul, als dat echt zo is dan ga je echt niet weg als een aanbieding te laat komtquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:52 schreef -Wolf- het volgende:
Slap gelul, als je een echte Ajacied bent, dan wil je ALTIJD voor AJAX spelen, ook al komen ze een dag van tevoren met een aanbieding.
Ibrahimovic zei toch ook geen nee tegen Juve die op het allerlaatste moment kwamen aankakken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |