Ach ja, 1 blunder maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 8 december 2005 09:52 schreef DIJK het volgende:
Ik zie hier allemaal positief geleuter over Heitinga? Maar dan gaat iedereen wel even voorbij aan dat hij toch wel een keer enorm blunderde waaruit gewoon simpel gescoord had kunnen worden. Vermaelen en Galasek speelden wel een aardige pot trouwens.
Mooi om te zien dat Blind de ploeg na de wedstrijd direct naar het publiek stuurde trouwens.
Bereid jij je nou maar op de moeilijke middag van zondag voor.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In welke wereld leven jullie? Ik zie alleen nog maar afbraak
Tegen Senderos is dat ook niet zo raar. Dat schot had beter kunnen zijn, maar voor de rest heeft hij weinig fout kunnen doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar sorry hoor, Rosenberg faalde best wel weer. HIj kreeg weinig aanvoer (voor we dat weer krijgen) maar zijn eigen duels verloor hij steevast, en krijgt hij weer eens een kans, is zijn schot weer niet tussen de palen.
Net of Henry gister in de wedstrijd zatquote:Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef zjroentje het volgende:
En verder had hij Henry gisteren zowat in z'n binnenzak.
En hoe kwam dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of Henry gister in de wedstrijd zat![]()
Ja sukkel, waarom was dat denk je?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of Henry gister in de wedstrijd zat![]()
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Heitinga speelt net 2 wedstrijden weer aardig. Gister maakte hij ook weer een grote fout, gelukkig konden Vermaelen en Grygera het oplossen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef S-Two het volgende:
Zoals de meesten vond ik de verdediging ook wel goed staan. Heitinga lijkt langzaam aan weer toe te gaan naar zn oude niveau, die jongen gewoon de rest van het seizoen laten staan. Vermaelen verrast mij ook positief, mooi dat hij zn contract ook heeft verlengd. Van Juanfran heb ik nog weinig gezien maar ik vond hem gister goed spelen, als hij zo doorgaat mag hij van mij ook een contract krijgen voor volgend jaar.
Jammer dat Grygera en Maduro geblesseerd uitvielen, bij Grygera had ik het idee dat het meer uit voorzorg was, maar bij Maduro... Die enkel klapte wel heel raar
Door Heitinga zekerquote:Op donderdag 8 december 2005 11:35 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja sukkel, waarom was dat denk je?![]()
![]()
edit: ging iets foutquote:Op donderdag 8 december 2005 11:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer. Heitinga speelt net 2 wedstrijden weer aardig. Gister maakte hij ook weer een grote fout, gelukkig konden Vermaelen en Grygera het oplossen.
Buiten het feit dat je niet eens kan spellen, kan je ook nog niet lezen.quote:
Arsenal was gister ook op volle sterkte ofnietquote:Op donderdag 8 december 2005 11:39 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Buiten het feit dat je niet eens kan spellen, kan je ook nog niet lezen.
Vermaelen had hem in z'n binnenzak.
Wat heeft dat met het feit te maken dat Vermaelen de baas was over Henry?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Arsenal was gister ook op volle sterkte ofniet![]()
Kreeg Henry gister de ballen perfect ingespeelt zoals hij ze normaal ingespeelt krijgt? (Ik denk aan de bal van Quincy Owusu Abeyie).quote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het feit te maken dat Vermaelen de baas was over Henry?
Jij pent echt een pannekoek he?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Kreeg Henry gister de ballen perfect ingespeelt zoals hij ze normaal ingespeelt krijgt? (Ik denk aan de bal van Quincy Owusu Abeyie).
Alles gaat bij jullie nu toch zo goed? Nu worden jullie vast wel weer kampioen ofniet? Feyenoord mist 2 goede backs, een goede verdediginde middenvelder en Kuijt en Kalou scoren niet meer zo gemakkelijk. Dus Feyenoord moet in te halen zijn met jullie superieure elftal dat zelfs spitsen als Henry in goede doen uitschakeld!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:47 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Jij pent echt een pannekoek he?
Bij de ballen die Henry wel aangespeeld kreeg, heeft hij niet veel kunnen inbrengen tegen Vermaelen. Hence: Vermaelen deed het gewoon goed tegen Henry.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Alles gaat bij jullie nu toch zo goed? Nu worden jullie vast wel weer kampioen ofniet? Feyenoord mist 2 goede backs, een goede verdediginde middenvelder en Kuijt en Kalou scoren niet meer zo gemakkelijk. Dus Feyenoord moet in te halen zijn met jullie superieure elftal dat zelfs spitsen als Henry in goede doen uitschakeld!
2 wedstrijden gewonnen en de arrogantie straald er al weer vanafquote:Op donderdag 8 december 2005 11:57 schreef zjroentje het volgende:
Welja, kom maar met zo'n onzin dan.
Vermaelen speelde gewoon een goede pot, niks meer en niks minder. Dat jij er dan zo'n groot probleem van maakt is niet mijn pakkie an hoor. En verder durf ik wel de voorspelling aan te gaan dat Ajax dit seizoen een grotere kans heeft om kampioen te worden dan Feyenoord. Kan je nagaan ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |