Ik hoop AC Milan, want daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
Tegenstanders die Ajax kan loten: Lyon, AC Milan, Barcelona, Villarreal, Liverpool, Internazionale en Juventus.
Ik hoop zelf op Lyon, AC Milan, Barcelona of Juventus.
Wat een gelukkig leven moet je dan hebben!quote:
Grappig, ik zou verwachten dat je juist de zwakst mogelijke tegenstander zou noemen.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:38 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Het zou TYPISCH maar dan ook TYPISCH Ajax zijn om Villareal te loten.
hij ziet er gezond uit, maar dat hoeft geen garantie te zijn natuurlijk.quote:
Ik ook.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:48 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Grappig, ik zou verwachten dat je juist de zwakst mogelijke tegenstander zou noemen.
quote:Op donderdag 8 december 2005 00:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
hij ziet er gezond uit, maar dat hoeft geen garantie te zijn natuurlijk.
Dat zou heel fijn zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 23:29 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik hoop AC Milan, want daar hebben we nog een appeltje mee te schillen.
Hey cultheld, jij bent meer anti-Ajax dan pro-PSV he?quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn.
Shevchenko, Kaká en Gilardino versus Maduro, Grygera en Vermaelen
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey cultheld, jij bent meer anti-Ajax dan pro-PSV he?
Waarom post je dan meer in de Ajax-topics dan in de PSV-topics?quote:
Vermakelijker. Ik ga toch niet 10 keer achter elkaar posten dat het zo goed gaat met PSV? Daar hoef ik niet voor te postenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom post je dan meer in de Ajax-topics dan in de PSV-topics?
Omdat het een kneus isquote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom post je dan meer in de Ajax-topics dan in de PSV-topics?
Lamey, Reiziger en Ooijer lukte het ook, dus ik zie zeker wel kansen hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn.
Shevchenko, Kaká en Gilardino versus Maduro, Grygera en Vermaelen
In dat geval is het ook niet nodig om 100 keer te posten dat het slecht gaat met Ajaxquote:Op donderdag 8 december 2005 01:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vermakelijker. Ik ga toch niet 10 keer achter elkaar posten dat het zo goed gaat met PSV? Daar hoef ik niet voor te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |