Nee hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hey cultheld, jij bent meer anti-Ajax dan pro-PSV he?
Waarom post je dan meer in de Ajax-topics dan in de PSV-topics?quote:
Vermakelijker. Ik ga toch niet 10 keer achter elkaar posten dat het zo goed gaat met PSV? Daar hoef ik niet voor te postenquote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom post je dan meer in de Ajax-topics dan in de PSV-topics?
Omdat het een kneus isquote:Op donderdag 8 december 2005 01:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom post je dan meer in de Ajax-topics dan in de PSV-topics?
Lamey, Reiziger en Ooijer lukte het ook, dus ik zie zeker wel kansen hoor.quote:Op donderdag 8 december 2005 00:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn.
Shevchenko, Kaká en Gilardino versus Maduro, Grygera en Vermaelen
In dat geval is het ook niet nodig om 100 keer te posten dat het slecht gaat met Ajaxquote:Op donderdag 8 december 2005 01:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vermakelijker. Ik ga toch niet 10 keer achter elkaar posten dat het zo goed gaat met PSV? Daar hoef ik niet voor te posten
Ach ja, 1 blunder maakt nog geen zomerquote:Op donderdag 8 december 2005 09:52 schreef DIJK het volgende:
Ik zie hier allemaal positief geleuter over Heitinga? Maar dan gaat iedereen wel even voorbij aan dat hij toch wel een keer enorm blunderde waaruit gewoon simpel gescoord had kunnen worden. Vermaelen en Galasek speelden wel een aardige pot trouwens.
Mooi om te zien dat Blind de ploeg na de wedstrijd direct naar het publiek stuurde trouwens.
Bereid jij je nou maar op de moeilijke middag van zondag voor.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In welke wereld leven jullie? Ik zie alleen nog maar afbraak
Tegen Senderos is dat ook niet zo raar. Dat schot had beter kunnen zijn, maar voor de rest heeft hij weinig fout kunnen doen.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Maar sorry hoor, Rosenberg faalde best wel weer. HIj kreeg weinig aanvoer (voor we dat weer krijgen) maar zijn eigen duels verloor hij steevast, en krijgt hij weer eens een kans, is zijn schot weer niet tussen de palen.
Net of Henry gister in de wedstrijd zatquote:Op donderdag 8 december 2005 11:31 schreef zjroentje het volgende:
En verder had hij Henry gisteren zowat in z'n binnenzak.
En hoe kwam dat?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of Henry gister in de wedstrijd zat![]()
Ja sukkel, waarom was dat denk je?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Net of Henry gister in de wedstrijd zat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |