quote:
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
geen idee eigelijk. Normaal doe ik dat pas als ik iets nodig heb.
Hey Viper! Twist is er (nog) niet hoor!quote:Op donderdag 8 december 2005 09:24 schreef Viper_74 het volgende:
mogguh
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk heb ik ook niets meer nodig
jah nieuwe schoenen maar die wachten maar tot in jan
Sociaal. En goed om andermans angsten de vrije loop te latenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zodat we alsnog de foto kunnen bekijken!
Je, we gaan hem alsnog makenquote:Op donderdag 8 december 2005 09:56 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zodat we alsnog de foto kunnen bekijken!
Dat is nog een eind wegquote:Op donderdag 8 december 2005 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je, we gaan hem alsnog maken
Ik heb lekker reisgidsen gekocht voor volgend jaar![]()
Dat zal zeker gaan meevallen, het is zo maartquote:
Laten we het hopenquote:Op donderdag 8 december 2005 10:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zal zeker gaan meevallen, het is zo maart
Das wel weer heel rot voor je, zeker als het in rotterdan moetquote:
Het plaatje nog eens wat beter bestuderende, kom ik tot de conclusie dat in dit geval de allochtoon flagelleert, dus zou de term "flagelleerallochtoon" mijns inziens beter op zijn plaats zijn.quote:
Je lijkt TC welquote:
fla·gel·le·ren (ov.ww.)quote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Mokster het volgende:
Het plaatje nog eens wat beter bestuderende, kom ik tot de conclusie dat in dit geval de allochtoon flagelleert, dus zou de term "flagelleerallochtoon" mijns inziens beter op zijn plaats zijn.![]()
Iemand die flagelleert is dan ook een flagellantquote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het plaatje nog eens wat beter bestuderende, kom ik tot de conclusie dat in dit geval de allochtoon flagelleert, dus zou de term "flagelleerallochtoon" mijns inziens beter op zijn plaats zijn.![]()
Hij slaat de ganse dag op zijn rechterhand?quote:Op donderdag 8 december 2005 10:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
fla·gel·le·ren (ov.ww.)
1 geselen, met name als zelfkastijding
Ik zie alleen de zelfkastijding niet...
Grote feest der herkenning voor jou?quote:Op donderdag 8 december 2005 11:00 schreef Litpho het volgende:
Hij slaat de ganse dag op zijn rechterhand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |