ja ikkequote:Op woensdag 7 december 2005 21:29 schreef melke het volgende:
[..]
Iedere bewoner heeft 2 kampen. Het voor kamp en het tegen kamp. Jij bent duidelijk tegen Lieske, denk dat er ook genoeg mensen zijn die het niet met je eens zijn.
gewoon omdat ik het leuk vind meer niet.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef melke het volgende:
[..]
Hee, vertel nou eens, waarom plaats jij altijd van die naaktfoto's?
Ik heb geen moeite met tietenfoto's, als er piemels te zien zijn zou ik ze ook posten.quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Is het vuur eigenlijk nog wel aan?
Wat zit je nou toch de hele tijd te zeuren Riri, Lieske zegt nu helemaal niks. Ik vind dat je ernstig aan het overdrijven bentquote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef riri het volgende:
Heeft er niemand een prop watten om in Lieske haar mond te stoppen? En een dwangbuis voor haar?
gelul en dat weet je! Jij haat lieske, ik haat roel, whatever...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik! want dit is niet uit haarzelf, maar door BB ingegeven.
Heeft iemand een schaar om je toetsenbordkabel door te knippen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef riri het volgende:
Heeft er niemand een prop watten om in Lieske haar mond te stoppen? En een dwangbuis voor haar?
Ha ha ha LOLquote:Op woensdag 7 december 2005 21:29 schreef versabommie het volgende:
naat is de lul , ze kan 50000 euro verdienen, ze moet 20 gram zout in haar hand houden
Regenworm is niet de enige hoor... bijna alle cappers (waaronder ik zei de gek) plaatsen naakfoto's. Niks mis mee, zolang het functioneel isquote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef melke het volgende:
[..]
Hee, vertel nou eens, waarom plaats jij altijd van die naaktfoto's?
Ik zou er ook niet blij mee zijn als zo'n blaag zo'n verhaal tegen me ophangt en maar doordraaft *ik zou je niet aannemen als ik een eigen bedrijf had*... wie denkt ze wel niet dat ze is.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:29 schreef Lipgloss het volgende:
En Roel kan totaal niet met commentaar omgaan, ik verwacht dat hij hier nog twee weken over door gaat!
wij nietquote:Op woensdag 7 december 2005 21:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
gewoon omdat ik het leuk vind meer niet.
geeft ze dat vast de schuld als ze er uit moetquote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik bedenk mezelf ineens dat nu heel haar 'badder/haartjes doen/50.000 kledingstukken ritueel morgen in het water valt...
goeie!! had ik nog niet aan gedacht....quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef Sjet het volgende:
NatteLie kan beter een rok aan doen... is makkelijker als iemand haar op de wc moet helpen.... Zou verzorgster Diedje toch moeten weten?
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef regenworm het volgende:
[..]
Heeft iemand een schaar om je toetsenbordkabel door te knippen.
Riri, je bent gruwelijk irritant! Laat het los, want een obsessie om een tv programma is niet gezond. T kind is zoals ze is...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef riri het volgende:
Omdat ik niet op die foto's zit te wachten? Misschien het gemiddeld rukkertje hier wel, maar ik zie er het leuke niet van in. Of mag ik dat soms niet zeggen?quote:
Ik begreep 2 gramquote:Op woensdag 7 december 2005 21:29 schreef Peter6000 het volgende:
individuele 50.000 euro opdracht...
Nath moet een etmaal lang 20 gram zand in haar hand houden![]()
Laat Naat 50.00 euro als zand door haar vingers glippen????quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef Peter6000 het volgende:
Is het vuur eigenlijk nog wel aan?
* leuke TT met zand aan het bedenken
Ja, maar haar eerste reactie was: ze gunnen me niks. Want BB 'voorkwam' dat ze naar de DBK ging.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:31 schreef Foreverblue het volgende:
Lieske: Wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben
Heel makkelijk juist... ze moet morgenavond al het zand in haar hand terugstorten op de weegschaal. Is dat meer dan 18 gram... opdracht geslaagd.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef bitwizard het volgende:
opdracht is lastig te controleren lijkt mij
Hou toch op en laat je oren uit spuiten,ze kleppert aan een stuk door onzinquote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Wat zit je nou toch de hele tijd te zeuren Riri, Lieske zegt nu helemaal niks. Ik vind dat je ernstig aan het overdrijven bent
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:34 schreef flugeltje het volgende:
Ik bedenk mezelf ineens dat nu heel haar 'badder/haartjes doen/50.000 kledingstukken ritueel morgen in het water valt...
eigen schuldquote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef Arliator het volgende:
Wat het ergste voor Nathalie is, ze kan zich niet meer opmaken voor de spiegel!!! NIet slapen, oke, wc moeilijk, oke, maar niet meer je opmaken, niet meer je haar goed doen, aaaaahhhhh, dat moet een hel zijn voor Nathalie!!!![]()
Nee, Roel die al weken lang Lieske achter haar rug om bij iedereen zwart zit te maken en af zit te zeiken. Dat is lekker sociaal... Wat je niet ziet deert niet? kom op zeg...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet blij mee zijn als zo'n blaag zo'n verhaal tegen me ophangt en maar doordraaft *ik zou je niet aannemen als ik een eigen bedrijf had*... wie denkt ze wel niet dat ze is.
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat Naat 50.00 euro als zand door haar vingers glippen????![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef Sjet het volgende:
NatteLie kan beter een rok aan doen... is makkelijker als iemand haar op de wc moet helpen.... Zou verzorgster Diedje toch moeten weten?
nou... ik heb eigenlijk nog niemand (Tanja misschien) kunnen betrappen op het rechtsstreeks geven van een mening zonder dat BB er op aan stuurde. Dus geen gelul imho...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef robster16 het volgende:
[..]
gelul en dat weet je! Jij haat lieske, ik haat roel, whatever...
Lieske moet de BB de finale halen, daarom hebben ze Lieske gematstquote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, maar haar eerste reactie was: ze gunnen me niks. Want BB 'voorkwam' dat ze naar de DBK ging.
Weer mazzelt ze er weer doorheen. Die is heel BB nauwelijks tot niet op de proef gesteld. En toen dat gebeurde ging ze hyperventileren. Maar wel bergen commentaar op Roel...
Ik ben het met je eens hoor. Maar dat ligt inderdaad nogal gevoelig bij die pubertjes hier. Elke keer een compleet orgasme aan foto's als er wat tieten te zien zijn, en dan allemaal beweren dat het niet om de tieten gaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ik niet op die foto's zit te wachten? Misschien het gemiddeld rukkertje hier wel, maar ik zie er het leuke niet van in. Of mag ik dat soms niet zeggen?
Uhm, ik wil niet veel zeggen, maar Lieske is tijdens de proeven een van de fanatiekste mensen geweest. Soms zelfs ietsje te, dus over inzet hoef je al helemaaaaaaal niet te beginnen, en dan zeeeeeker niet vergelijken met Roel...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, maar haar eerste reactie was: ze gunnen me niks. Want BB 'voorkwam' dat ze naar de DBK ging.
Weer mazzelt ze er weer doorheen. Die is heel BB nauwelijks tot niet op de proef gesteld. En toen dat gebeurde ging ze hyperventileren. Maar wel bergen commentaar op Roel...
jij 'zegt' verkeerd verkeerd, en ik spreek namens iedereenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
je zegt het verkeert IK niet i.p.v. WIJ niet.
Wel opvallend dat Hummie zei weten jullie zeker dat jullie Lieske willen sturen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske moet de BB de finale halen, daarom hebben ze Lieske gematst
Natuurlijk is het functioneel! Het is minimaal voor de helft de reden dat ze zo populair is op Fok!.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ik niet op die foto's zit te wachten? Misschien het gemiddeld rukkertje hier wel, maar ik zie er het leuke niet van in. Of mag ik dat soms niet zeggen?
Maar het mag niet gemengd worden met een andere substantie duss...opdracht misluktquote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wordt zand wel zwaarder doordat haar hand gaat zweten
Je mag altijd je eigen mening geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef melke het volgende:
[..]
je bedoelt dat die het morgen net zo gaat zeggen? of dat ik....quote:Op woensdag 7 december 2005 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Vermoedelijk een letterlijke quote van de BB commentaarstem
wat n dombo. Beetje lachen om drugs, ja, leuk.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef cuall het volgende:
Roel: 2 gram is 12 lijnen (met een big smile)
Zei hij dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:42 schreef Chica87 het volgende:
Heeft Joost een keer 4 miljoen euro gewonnen in de staatsloterij? Wisten jullie dat al?
Ik bedoel dat ze als ze slim zijn, jou onmiddelijk in dienst nemen daarquote:Op woensdag 7 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
je bedoelt dat die het morgen net zo gaat zeggen? of dat ik....![]()
heb het net zelf bedacht anders...![]()
Ik zeg: op de proef gesteld. Persoonlijk dus. D'r is niet met 'r gemindfuckt. Ze hebben d'r geen kutgeintjes geflikt. Ze heeft geen lastige individuele opdrachten gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
Uhm, ik wil niet veel zeggen, maar Lieske is tijdens de proeven een van de fanatiekste mensen geweest. Soms zelfs ietsje te, dus over inzet hoef je al helemaaaaaaal niet te beginnen, en dan zeeeeeker niet vergelijken met Roel...
Dit is serieus? Ik heb hem daar nog nooit over horen pratenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:42 schreef Chica87 het volgende:
Heeft Joost een keer 4 miljoen euro gewonnen in de staatsloterij? Wisten jullie dat al?
Misschien wordt Naat wel 20 gram zwaarder door dat zand, en schiet ze spontaan in de 'ik ben dik'-stress.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wordt zand wel zwaarder doordat haar hand gaat zweten
Dat idee had ik pas toen Nath de opdracht vertelde.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:40 schreef melke het volgende:
[..]
Wel opvallend dat Hummie zei weten jullie zeker dat jullie Lieske willen sturen.
Ja, of ik moet het verkeerd gehoord hebben. En dat er 1 miljoen vanaf ging aan belasting.quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 7 december 2005 21:42 schreef Chica87 het volgende:
Ik misschien?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef dijkhuis het volgende:
Wat een gezellig topic vandaag zeg, met al dat lieske gebash en de lieske verheiligers daartegenin! Zijn er nog mensen die normaal naar BB kijken?
Ja Lieske zei het wat onbeholpen, maar m.i. had ze wel een punt hoor, als ik Roel op sollicitatiegesprek zou krijgen op de afdeling, zou ik me ook nog een paar keer bedenken voor ik hem zou aannemen, naast zijn vaardigheden (die ik nog niet heb kunnen ontdekken) als psycholoog mis ik ook een stuk sociaal gedrag bij Roel, ik vind hem een slechte teamspeler, wat in een multidisciplinair team een noodzakelijke karakter eigenschap is. Daarnaast zijn gebrek aan initiatief nemen..... weinig kans bij mij dusquote:Op woensdag 7 december 2005 21:33 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet blij mee zijn als zo'n blaag zo'n verhaal tegen me ophangt en maar doordraaft *ik zou je niet aannemen als ik een eigen bedrijf had*... wie denkt ze wel niet dat ze is.
uhm...Lieske stond al zowat in de dagboekkamer toen DE GROEP achterdochtig werd en dacht dat er misschien een voordeeltje aan zat. Wederom iets wat je Lieske niet kan verwijten...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef ART het volgende:
[..]
Ik zeg: op de proef gesteld. Persoonlijk dus. D'r is niet met 'r gemindfuckt. Ze hebben d'r geen kutgeintjes geflikt. Ze heeft geen lastige individuele opdrachten gehad.
Roel wel.
Ben je de eerste vergeten, of niet gezien, dat ze die 5000 euro in dr bikini aan het stoppen was?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef ART het volgende:
[..]
Ik zeg: op de proef gesteld. Persoonlijk dus. D'r is niet met 'r gemindfuckt. Ze hebben d'r geen kutgeintjes geflikt. Ze heeft geen lastige individuele opdrachten gehad.
Roel wel.
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze als ze slim zijn, jou onmiddelijk in dienst nemen daar![]()
![]()
Watis ie toch weer stoer he. Het ruige, macho krakertjequote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef cuall het volgende:
Roel: 2 gram is 12 lijnen (met een big smile)
Dat was een geintje van hem. Blijkbaar niet duidelijk...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef Arliator het volgende:
[..]
Dit is serieus? Ik heb hem daar nog nooit over horen praten
dat was toch gewoon: geen noodrantsoen of 5000 euro??quote:Op woensdag 7 december 2005 21:45 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
Ben je de eerste vergeten, of niet gezien, dat ze die 5000 euro in dr bikini aan het stoppen was?
Daar heeft Roel m.b.t de uitzendingen alleen maar voordeel aan, want daar komt hij daardoor vaak in beeld. En de meeste stemmen komen van de uitzendingen af... Als roel wint dat heeft hij dat ook te danken aan de vele keren dat hij in de spotlight stond. En daar stond hij door BB, voor hem zelf lang niet altijd leuk, maar voor zijn stemmen wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:43 schreef ART het volgende:
[..]
Roel wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |