piemelmans doe normaalquote:Op woensdag 7 december 2005 21:19 schreef Pijlemans het volgende:
Kijk elkaar eens aan en beslis dan. Lieske: ik ga wel. Wat een T*fuswijf.
Inderdaad. Hét bewijs dat Roel heel relaxed is, want hij laat Lieske gewoon ratelen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:17 schreef riri het volgende:
Lieske zou bij mij in huis met haar manier van doen meteen buiten het huis staan
Hoeveel zou ze lullen als ze nog maar met twee mensen in het huis zit?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:17 schreef Chica87 het volgende:
Ik word Lieske nu ook nogal zat eigenlijk.. met haar engelse termen erdoor.
Jaah!!quote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:19 schreef Pijlemans het volgende:
Kijk elkaar eens aan en beslis dan. Lieske: ik ga wel. Wat een T*fuswijf.
Haha ja dat zou wat zijn zeg!quote:Op woensdag 7 december 2005 21:23 schreef Sjet het volgende:
[..]
'Beste bewoners, NatteLie heeft inmiddels het huis al verlaten, jullie kunnen verder met de kaartjes'![]()
Je mag helemaal niets meer zeggen over die over-the-top-ratelarij?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:23 schreef melke het volgende:
Roel voelt zich wel beledigt door Lieske, dat zegt toch ook wel weer wat.
Nee ik snap dit ook niet echtquote:Op woensdag 7 december 2005 21:23 schreef robster16 het volgende:
Eerst zit iedereen de hele middag te zeiken dat Lieske niet direct is tegen mensen en speciaal tegen Roel, en dan IS ze direct en dan is t teveel en irritant...
Mensen weten niet wat ze willen...
Het schiet niet op dit kaartjes gedoe.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:26 schreef Sjet het volgende:
Jezus Roel, heb je nog wat te doen of zo?'Moeten echt wat sneller door die dingen [kaartjes] heen hoor, anders zitten we hier morgen nog'
![]()
![]()
Weet je wat het is, als iemand dit een keer doet is het nog wel grappig, maar ze doet het net even te vaak. Ze heeft zoveel punten waarop ze precies genoeg heeft gezegd, maar dan toch doorgaat. Maar voor de rest vind ik haar nog wel liefquote:Op woensdag 7 december 2005 21:25 schreef riri het volgende:
En maar kletsen en kletsen die Lieske en ze hoort de helft niet....heeft meteen haar mening klaar zonder na te denken ploft ze er van alles uit...niet om aan te horen
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:26 schreef farceman het volgende:
zoals ik eerder al zei; lieske valt door de mand
Hier doen ze het nog wel maar echt stabiel draaide de boel niet vandaagquote:
Wannabee kraker. Iedere kraker kan koken die gaan echt geen kant-en-klaar maaltijden bij Appie halen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:26 schreef dijkhuis het volgende:
Wel apart dat roel kan verdedigen dat hij niet lui is... 26 en hij kan niet eens koken!
Iedere bewoner heeft 2 kampen. Het voor kamp en het tegen kamp. Jij bent duidelijk tegen Lieske, denk dat er ook genoeg mensen zijn die het niet met je eens zijn.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:26 schreef farceman het volgende:
zoals ik eerder al zei; lieske valt door de mand
quote:Op woensdag 7 december 2005 21:28 schreef melke het volgende:
Jaaa hoor, regenworm is er ook weer. Hou die tietenfoto's maar voor je ja. Ik zit er niet op te wachten
Melke de Dido van Fok?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:28 schreef melke het volgende:
Jaaa hoor, regenworm is er ook weer. Hou die tietenfoto's maar voor je ja. Ik zit er niet op te wachten
ik! want dit is niet uit haarzelf, maar door BB ingegeven.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:15 schreef robster16 het volgende:
en wie zei nou dat Lieske Roel niet direct aanspreekt op dingen die haar storen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |