Lieske moet de BB de finale halen, daarom hebben ze Lieske gematstquote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, maar haar eerste reactie was: ze gunnen me niks. Want BB 'voorkwam' dat ze naar de DBK ging.
Weer mazzelt ze er weer doorheen. Die is heel BB nauwelijks tot niet op de proef gesteld. En toen dat gebeurde ging ze hyperventileren. Maar wel bergen commentaar op Roel...
Ik ben het met je eens hoor. Maar dat ligt inderdaad nogal gevoelig bij die pubertjes hier. Elke keer een compleet orgasme aan foto's als er wat tieten te zien zijn, en dan allemaal beweren dat het niet om de tieten gaat.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ik niet op die foto's zit te wachten? Misschien het gemiddeld rukkertje hier wel, maar ik zie er het leuke niet van in. Of mag ik dat soms niet zeggen?
Uhm, ik wil niet veel zeggen, maar Lieske is tijdens de proeven een van de fanatiekste mensen geweest. Soms zelfs ietsje te, dus over inzet hoef je al helemaaaaaaal niet te beginnen, en dan zeeeeeker niet vergelijken met Roel...quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef ART het volgende:
[..]
Ja, maar haar eerste reactie was: ze gunnen me niks. Want BB 'voorkwam' dat ze naar de DBK ging.
Weer mazzelt ze er weer doorheen. Die is heel BB nauwelijks tot niet op de proef gesteld. En toen dat gebeurde ging ze hyperventileren. Maar wel bergen commentaar op Roel...
jij 'zegt' verkeerd verkeerd, en ik spreek namens iedereenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
[..]
je zegt het verkeert IK niet i.p.v. WIJ niet.
Wel opvallend dat Hummie zei weten jullie zeker dat jullie Lieske willen sturen.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef regenworm het volgende:
[..]
Lieske moet de BB de finale halen, daarom hebben ze Lieske gematst
Natuurlijk is het functioneel! Het is minimaal voor de helft de reden dat ze zo populair is op Fok!.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef melke het volgende:
[..]
Omdat ik niet op die foto's zit te wachten? Misschien het gemiddeld rukkertje hier wel, maar ik zie er het leuke niet van in. Of mag ik dat soms niet zeggen?
Maar het mag niet gemengd worden met een andere substantie duss...opdracht misluktquote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien wordt zand wel zwaarder doordat haar hand gaat zweten
Je mag altijd je eigen mening geven.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:35 schreef melke het volgende:
[..]
je bedoelt dat die het morgen net zo gaat zeggen? of dat ik....quote:Op woensdag 7 december 2005 21:37 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Vermoedelijk een letterlijke quote van de BB commentaarstem
wat n dombo. Beetje lachen om drugs, ja, leuk.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:38 schreef cuall het volgende:
Roel: 2 gram is 12 lijnen (met een big smile)
Zei hij dat?quote:Op woensdag 7 december 2005 21:42 schreef Chica87 het volgende:
Heeft Joost een keer 4 miljoen euro gewonnen in de staatsloterij? Wisten jullie dat al?
Ik bedoel dat ze als ze slim zijn, jou onmiddelijk in dienst nemen daarquote:Op woensdag 7 december 2005 21:41 schreef debuurvrouw het volgende:
je bedoelt dat die het morgen net zo gaat zeggen? of dat ik....![]()
heb het net zelf bedacht anders...![]()
Ik zeg: op de proef gesteld. Persoonlijk dus. D'r is niet met 'r gemindfuckt. Ze hebben d'r geen kutgeintjes geflikt. Ze heeft geen lastige individuele opdrachten gehad.quote:Op woensdag 7 december 2005 21:39 schreef robster16 het volgende:
[..]
Uhm, ik wil niet veel zeggen, maar Lieske is tijdens de proeven een van de fanatiekste mensen geweest. Soms zelfs ietsje te, dus over inzet hoef je al helemaaaaaaal niet te beginnen, en dan zeeeeeker niet vergelijken met Roel...
Dit is serieus? Ik heb hem daar nog nooit over horen pratenquote:Op woensdag 7 december 2005 21:42 schreef Chica87 het volgende:
Heeft Joost een keer 4 miljoen euro gewonnen in de staatsloterij? Wisten jullie dat al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |