Ik wilde het versturen via mail, maar het is te groot, en een niet toegestaan bestandsformaat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat was toch die hele uitgebreide? Dat klonk wel interessant.
* Sack_Blabbath wenst ook iedereen een fijne kerst.
hier zijn we nog niet eens begonnen en de hele familie heeft al weer mot. zoals elk jaar![]()
Nee, daar is m'n computer op de één of andere manier allergisch voor. www.rapidshare.de anders?quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:34 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik wilde het versturen via mail, maar het is te groot, en een niet toegestaan bestandsformaat.
Heb je IRC?
Ik kon niet op de naam van die site komen. Ik ben nu aan het uploaden, als het klaar is mail ik je de link wel even.quote:Op zaterdag 24 december 2005 15:36 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nee, daar is m'n computer op de één of andere manier allergisch voor. www.rapidshare.de anders?
Coolquote:Op zaterdag 24 december 2005 15:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Ik kon niet op de naam van die site komen. Ik ben nu aan het uploaden, als het klaar is mail ik je de link wel even.
En het is me ook meteen duidelijk wat de functie van Andrew Ridgeley nu eigenlijk in Wham wasquote:Op zaterdag 24 december 2005 18:10 schreef Liejannuh het volgende:
ik moest wel heeeeeeeeeel erg hard lachen om die geweldige Wham foto!![]()
![]()
![]()
Neemt die haar side-kicks dan ook van achteren?quote:Op zaterdag 24 december 2005 18:56 schreef Seborik het volgende:
Ik dacht eerst dat het Patty Brard was.
fijn?quote:
Jij ook, lieve Sebbo!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |