Is dat een Zager & Evans-cover? Hij staat in de AMG niet in de tracklistingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:05 schreef Angel_of_Dth het volgende:Fields of the nephilim wist me gelijk erg te boeien, bij de eerste luisterbeurt. Van begin tot eind een heerlijke cd. En met een afsluiter zoals op deze cd, In the year 2525, verdien je gewoon een plaats in de top 3.
Wat heeft dat precies met elkaar te maken?quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:14 schreef OMG het volgende:
Op de website van Velvet Music is ook een lijstje te vinden.
Ik vind er niets aan. Maar goed, hij is dan behalve door medewerkers ook door klanten samengesteld.
No way. Interpol is saai, Editors niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:45 schreef Z het volgende:
"Editiors makes me wanna listen to Interpol"
"Blood" is een briljant nummer...quote:De eerste twee songs van het album vind ik zeer ok: Lights en Munich
You are either with us or against us.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik neem ( - op muzikaal gebied, tenminste - ) niets aan van iemand die beweert dat Interpol saai is.
Dus dat scheelt weer...
jij vindquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik neem ( - op muzikaal gebied, tenminste - ) niets aan van iemand die beweert dat Interpol saai is.
Dus dat scheelt weer...
Ik ken hem wel, maar heb hem niet. Heb veels te veel om te luisteren de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Ken je Post to Wire van Richmond Fontaine wel, Prep?
bij mij staat die op 1 hoor :Squote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heeft niemand Patrick Wolf in zijn/haar eindjaarslijst?
Editors is zo ver gekomen omdat ze veel punten geschraapt hebben. Dus ook heel vaak genoemd, maar niet vaak heel hoog.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:14 schreef OMG het volgende:
Op de website van Velvet Music is ook een lijstje te vinden.
Ik vind er niets aan. Maar goed, hij is dan behalve door medewerkers ook door klanten samengesteld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |