No way. Interpol is saai, Editors niet.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:45 schreef Z het volgende:
"Editiors makes me wanna listen to Interpol"
"Blood" is een briljant nummer...quote:De eerste twee songs van het album vind ik zeer ok: Lights en Munich
You are either with us or against us.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik neem ( - op muzikaal gebied, tenminste - ) niets aan van iemand die beweert dat Interpol saai is.
Dus dat scheelt weer...
jij vind radiohead zeker ook erg spannendquote:Op donderdag 5 januari 2006 22:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik neem ( - op muzikaal gebied, tenminste - ) niets aan van iemand die beweert dat Interpol saai is.
Dus dat scheelt weer...
Ik ken hem wel, maar heb hem niet. Heb veels te veel om te luisteren de laatste tijd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Ken je Post to Wire van Richmond Fontaine wel, Prep?
bij mij staat die op 1 hoor :Squote:Op vrijdag 6 januari 2006 11:57 schreef -Dries- het volgende:
Waarom heeft niemand Patrick Wolf in zijn/haar eindjaarslijst?
Editors is zo ver gekomen omdat ze veel punten geschraapt hebben. Dus ook heel vaak genoemd, maar niet vaak heel hoog.quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:14 schreef OMG het volgende:
Op de website van Velvet Music is ook een lijstje te vinden.
Ik vind er niets aan. Maar goed, hij is dan behalve door medewerkers ook door klanten samengesteld.
quote:
Hmm, daar ben ik het niet mee eens, ik vind het een erg mooi album. Vooral de nummers met Annie Lennox, Joss Stone en Damien Rice.quote:LEAST ESSENTIAL JAZZ/POP CROSSOVER
Herbie Hancock, Possibilities
(Hear)
This is another hotly contested category. Hancock almost lost out to Chris Botti's To Love Again, in which Sting, Paula Cole, Jill Scott, and others join in on Botti's Chet Baker-without-balls routine. (Worst moment: Steven Tyler croaking his way through "Smile" in what sounds like Take 27 of an extremely long session.) But Hancock has the edge because a) He has more talent to squander, and b) The results are, if possible, blander than Botti. Neither Hancock nor Paul Simon sounds fully awake on "I Do It For Your Love." Annie Lennox stops by for the all-too-well-named Paula Cole song "Hush, Hush, Hush." (No, really: hush!) And could that really be Joss Stone and Jonny Lang covering "When Love Comes To Town"? Was somebody filming a Gap commercial nearby? And, hey, it's Sting again! Zzzzzz...
'We' staan in de lijst!quote:
quote:LEAST ESSENTIAL LIVE ALBUM
Candy Dulfer, Candy Dulfer: Live At Montreux 2002
(Eagle)
Candy Dulfer titled her 1991 debut album Saxuality, which pretty much sums up everything anyone needs to know about her. A proficient Dutch saxophonist who rarely challenges herself, Dulfer specializes in lite-jazz with a dusting of R&B elements. She looks good playing it, and her career has always been as much about the look as the playing. A Prince endorsement gave her a career in the early '90s; a decade on, the novelty has worn off. Her sound doesn't need to be captured on a live album, but here's Live At Montreux 2002 anyway. (The title is somewhat deceptive, since five of its 12 tracks come from a '98 set.) Dulfer includes a song called "Longin' For The Funk" that's all-too-appropriately titled: Anyone longin' for the funk will be left longin'.
Ik heb er eentje uit de lijstquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:11 schreef bukgeit het volgende:
http://www.avclub.com/content/node/44019
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |