moet je sneller zijnquote:
Ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijnquote:
jij lijkt wel een ventquote:
Ik ook...quote:
Nee hoor. Heb je ook iets tegen dolfijnergernissen?quote:
Jullie haten mequote:
Ik heb zulke vreemde dingen gezien, ik geloof alles.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb je ook iets tegen dolfijnergernissen?
hey ik denk ook wel aan andere dingen hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij lijkt wel een ventje denkt ook maar aan 1 ding
toch nog slimme beesten, die pinguinsquote:
Zijn dat jouw gedachtes of de mijne..quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey ik denk ook wel aan andere dingen hoorcomputers sex slapen kinderkes
pyromaantje!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga naar de winkel .. en schei uit met klooien hier..voordat er iets mis gaat..
Maar die lampjes zullen branden straks..hoe dan ook.. ze zijn zo leuk!! Net kleine vlammetjes..![]()
Jij hebt Madagascar niet gezien, dus het is niet zo vreemd dat je dat nog niet wistquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef nixxx het volgende:
[..]
toch nog slimme beesten, die pinguins
Is dat niet te vet voor je?quote:
Of een grote steekvlam uit de stekkerdoosquote:Op woensdag 7 december 2005 14:48 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga naar de winkel .. en schei uit met klooien hier..voordat er iets mis gaat..
Maar die lampjes zullen branden straks..hoe dan ook.. ze zijn zo leuk!! Net kleine vlammetjes..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |