Na 3 jaar live word het een matige grap.quote:
Ik heb mn HD AV kabel verkocht voor 35 euro en een presskit met oa. de faceplate van PGR3 gekocht voor 60 euro.quote:Op donderdag 8 december 2005 16:17 schreef Tumble het volgende:
Die Fransen kunnen inderdaad niet sturen en compenseren dat door irritant gedrag.
Okay ik moet even vertellen over de vette mazzel die ik gehad heb
ik Heb dus voor 10 euri's die vette PGR3 faceplate... Woohooo
ik zag hem net staan op ebay de prijs was al169 us$.(ebay.com)
If it weren't for the Dutch, you wouldn't have New York for terrorists to attack, bi-atch!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik pak ze altijd terug door te zeggen dat ze nog geen eens een geschiedenis hebben, overgelopen Europeanen.
Ik denk dat ze die niet begrijpen hoor met hun redneck hillbilly intellectquote:Op donderdag 8 december 2005 17:23 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
If it weren't for the Dutch, you wouldn't have New York for terrorists to attack, bi-atch!
Ik wel.. maar geen 360quote:Op donderdag 8 december 2005 18:24 schreef MMaRsu het volgende:
PGR3![]()
![]()
Damn wat een fucking mooi spel.
niet dat ik hem heb ofzo![]()
Neeeeeeeeeee... heb je het spel al gekocht?!?quote:
Als je xbox[1] games wilt gaan spelen. Dan moet je een hdd hebbenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:43 schreef Boomlaars het volgende:
Wat is het voordeel (of de noodzaak) van een Xbox360 HD ten opzichte van een 64 MB memory card bij het gebruik van Xbox Live? Buiten het gegeven dat je dan demo's kunt downloaden, waarom is het verder echt nodig?
Ja.. ik ging toch doom3 ophalenquote:Op donderdag 8 december 2005 18:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee... heb je het spel al gekocht?!?![]()
![]()
Reviewerscore vs gewogen gemiddeldequote:Op donderdag 8 december 2005 17:44 schreef H.Flick het volgende:
En washandje, waarom verdient PGR3 een 9.5 en krijgt het maar een 9.4?
Ik heb dat cijfer bij reviewerscore nooit begrepenquote:Op donderdag 8 december 2005 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviewerscore vs gewogen gemiddelde
Ik zat laatst met een nederlander in de matchmaking, na 1 potje spelen met lag zegt ie :quote:Op donderdag 8 december 2005 15:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.. als je willekeurige rooms joint in een willekeurig spel krijg je altijd Amerikaanse of Engelse servers te pakken.
Neem HALO2.. zeker weten dat Nederlanders dat spelen, maar je komt geen server tegen.. tenzij je een invite krijgt.
Yup in de faqquote:Op donderdag 8 december 2005 19:24 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik heb dat cijfer bij reviewerscore nooit begrepen. Staat dat ergens uitgelegd?
quote:Op donderdag 8 december 2005 17:23 schreef Robhimself.2 het volgende:
[..]
If it weren't for the Dutch, you wouldn't have New York for terrorists to attack, bi-atch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |