Nope, geen last vanquote:Op donderdag 8 december 2005 08:09 schreef Woutervn het volgende:
Heeft iemand bij Kameo gezien op het moment dat je in de badlands door al die trollen moet rennen met dat paard naar die katapulten toe dat de xbox problemen leek te hebben. Net of er geen vertical sync aan staat zeg maar.
Waar vind je die dan, op marketplace onder themes and pictures zie ik geen PGR3 staanquote:Op woensdag 7 december 2005 21:11 schreef washandje het volgende:
[..]
Ik heb ook de PGR3 theme, ziet er leuk uit idd
Je hebt de instellingen van het beeld gewoon goed staan? Op widescreen ingesteld etc.? Staat je TV ook op 16:9?quote:Op donderdag 8 december 2005 12:35 schreef DaMSWer het volgende:
Al mensen met de media extender aan het stoeien? Vandaag even mee gespeeld en werkt best goed. Alleen krijg ik maar geen 19:6 beeld als ik TV kijk of een opname startDan is de weergave 4:3 op me tv. En daar heb ik natuurlijk geen breedbeeld voor. Meer mensen dit? Of wellicht een oplossing?
Nu je het zegt.... ik had 1 ietsje pietje slowdown toen ik bij de katapults aan kwamquote:Op donderdag 8 december 2005 08:09 schreef Woutervn het volgende:
Heeft iemand bij Kameo gezien op het moment dat je in de badlands door al die trollen moet rennen met dat paard naar die katapulten toe dat de xbox problemen leek te hebben. Net of er geen vertical sync aan staat zeg maar.
PD0 had ook al wat framedrops,quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... ik had 1 ietsje pietje slowdown toen ik bij de katapults aan kwam
Ik kan niet wachten totdat ik die kan gamen... lijkt me fantastisch.... maar eerst Kameo en CoD2 uitquote:Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
PD0 had ook al wat framedrops,are.
![]()
Jij hebt alleen Media Connect? Dat klopt dan. Voor de complete ervaring heb je Windows Media Center nodig, niet enkel Win XPquote:Op donderdag 8 december 2005 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
ik kan alleen muziek afspelen met mijn mediagebeuren
Ja niet dat het heel erg was vroeg me alleen af of iemand anders het ook had.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:47 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu je het zegt.... ik had 1 ietsje pietje slowdown toen ik bij de katapults aan kwam
FIFA heeft het pas erg, voornamelijk in de cornerhoeken en via de zijlijnen. Irritant.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:49 schreef peristilius het volgende:
[..]
PD0 had ook al wat framedrops,are.
![]()
Welke de 23' of de 26' ?quote:Op donderdag 8 december 2005 13:18 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben eruit, ik ga sparen voor een HD TV en wel diegene die je ook op de demopads voor de 360 zag staan. Oftewel: http://asia.cnet.com/i/r/2005/tv/39095404/sc001.jpg (700 euro) Koop hem niet omdat ik de graphics van de 360 vind tegenvallen op m'n normale TV, maar mede omdat m'n huidige bakbeest kuren begint te vertonen. Dus ik ben aan een nieuwe TV toe en dan kies ik maar gelijk voor een HD TV'tje
Is die maar 700 euro? Dat is best een koopje.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:18 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben eruit, ik ga sparen voor een HD TV en wel diegene die je ook op de demopads voor de 360 zag staan. Oftewel: http://asia.cnet.com/i/r/2005/tv/39095404/sc001.jpg (700 euro) Koop hem niet omdat ik de graphics van de 360 vind tegenvallen op m'n normale TV, maar mede omdat m'n huidige bakbeest kuren begint te vertonen. Dus ik ben aan een nieuwe TV toe en dan kies ik maar gelijk voor een HD TV'tje
das waar schijnlijk de 23'quote:Op donderdag 8 december 2005 14:00 schreef Emerica het volgende:
[..]
Is die maar 700 euro? Dat is best een koopje.
Ja die 23" inderdaad, die 26" kost 900. Dus ik ga even sparen, en waarschijnlijk zakt de prijs in de verloop van tijd ook nog wel.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:00 schreef Emerica het volgende:
[..]
Is die maar 700 euro? Dat is best een koopje.
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef Bastard het volgende:
Godver, MOVEN met die HDTV bullshit!
We gaan het hier toch ook niet hebben over nieuwe vrieskisten omdat de transformator moet worden gekoeld?
btw, ik neem de vrieskist met 120 liter inhoud dan
En geen sex.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef Lampie_ het volgende:
Zoooo..
Weer een nieuwe dag, weer nergens een X360..
Kijk gewoon even op kieskeurig.nl naar de shop die bij jou het beste lijkt. Ik heb zelf mijn HD LCD besteld bij Budgethouse vandaan en al was de tv moeilijk leverbaar hoop ik hem vandaag binnen te krijgen. In de tussentijd ben ik netjes telefonisch te woord gestaan door deze shopquote:Op woensdag 7 december 2005 17:59 schreef Fillipe het volgende:
Iemand die een paar goede webwinkels kent die ook HDTV's aanbieden?
TV staat op breedbeeld idd. Als hij opstart is ie ook helemaal 16:9 in de menutjes enzo. Alleen als ik tv aanzet of opgemomen dingen ga kijken dan heb ik ineens 4:3 beeld.quote:Op donderdag 8 december 2005 13:17 schreef Pimmy het volgende:
Je hebt de instellingen van het beeld gewoon goed staan? Op widescreen ingesteld etc.? Staat je TV ook op 16:9?
Rrrrrrrrrrrrrrright......quote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/i(...)rijgt_geen_Xbox.html
Heb ik ook. Volgens mij kan je het oplossen door je PC monitor op een 16:9 resolutie te zetten... maar helaas is mijn PC monitor wel 4:3quote:Op donderdag 8 december 2005 12:35 schreef DaMSWer het volgende:
Al mensen met de media extender aan het stoeien? Vandaag even mee gespeeld en werkt best goed. Alleen krijg ik maar geen 19:6 beeld als ik TV kijk of een opname startDan is de weergave 4:3 op me tv. En daar heb ik natuurlijk geen breedbeeld voor. Meer mensen dit? Of wellicht een oplossing?
Vroegah kon je bijna nooit saven en moest je elke keer weer van voor af aan beginnen! OLD SKOOL!quote:Op donderdag 8 december 2005 15:12 schreef Antonieau het volgende:
en ik ga no way de memory card kopen, dus saven is onmogenlijk
quote:Op donderdag 8 december 2005 15:13 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Vroegah kon je bijna nooit saven en moest je elke keer weer van voor af aan beginnen! OLD SKOOL!.
Nou ik ga der ook geen mep opgeven om em naar 16:9 te rammenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:12 schreef H.Flick het volgende:
Heb ik ook. Volgens mij kan je het oplossen door je PC monitor op een 16:9 resolutie te zetten... maar helaas is mijn PC monitor wel 4:3.
volgens mij nietquote:Op donderdag 8 december 2005 15:39 schreef H.Flick het volgende:
Even een vraagje. Kan de Xbox360 DTS geluid aan als je hem als DVD speler gebruikt? Want dan kan mijn DVD speler de deur uit.
Ik weet dat ik het zelf zou kunnen checken, maar ik ben lui.
16:10 vaak bij monitoren.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:38 schreef DaMSWer het volgende:
[..]
Nou ik ga der ook geen mep opgeven om em naar 16:9 te rammen![]()
Nieuw op LIVE zeker?quote:Op donderdag 8 december 2005 15:29 schreef Retuobak het volgende:
Eindelijk m'n eerste online race met PGR3 gewonnen
En wat zijn Fransen kut zeg
Xbox live rules:quote:Op donderdag 8 december 2005 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nieuw op LIVE zeker?
Enkele richtlijnen
-Join geen Franse rooms, ze weigeren om Engels te spreken en zodra ze merken dat jij geen Frans spreekt gaan ze lopen kutten of word je gekicked.
-Als er Fransen jou room joinen.. kick ze!!
-Bovenstaande gaat ook op voor Amerikanen, herkenbaar aan hun doorlopende scheldpartijen en hoogmoedswaanzin... hun afgezaagde opmerking is ook altijd "zonder ons hadden jullie Duits gesproken"
whahahaha,.. die is best droogquote:Op donderdag 8 december 2005 15:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
"zonder ons hadden jullie Duits gesproken"
Snap ik ook niet.. als je willekeurige rooms joint in een willekeurig spel krijg je altijd Amerikaanse of Engelse servers te pakken.quote:Op donderdag 8 december 2005 15:49 schreef Fillipe het volgende:
Jammer dat er niet zoveel Nederlanders waren,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |