te kort, te simpel, replay value van 0,0%quote:
Dat probleem had ik met de laatste Zeldaquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
te kort, te simpel, replay value van 0,0%
Lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:37 schreef Bastard het volgende:
FFXI screens dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kheb al gebeld met de MM, Intertoys en Dixons.. alle 3 verwachten vandaag alleen games, heel misschien een core of premium maar eigenlijk niet.quote:
Ja volgende week dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
Vroegste verwachting is een week voor kerst vlgs Dixons.
Deze staat ook al op m'n lijstje...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blue Dragon:
[afbeelding]
Bron
4 games per 360 in de USA
OMGquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blue Dragon:
[afbeelding]
Bron
4 games per 360 in de USA
iedereen zegt vanaf 14 december weer een beperkte levering... dus volgende week maar weeeeeeeer langs de winkelsquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al gebeld met de MM, Intertoys en Dixons.. alle 3 verwachten vandaag alleen games, heel misschien een core of premium maar eigenlijk niet.
Vroegste verwachting is een week voor kerst vlgs Dixons.
Zit Nederland erin?quote:Op vrijdag 9 december 2005 05:27 schreef Ash het volgende:
Heb weer een paar Xbox 360 stuff gekocht:
[afbeelding]
Om me xbox een beetje netjes te vervoeren van m'n huis naar me vriendin, om dat nou telkens in een boodschappen tas te doen.
Het is een mooie stevige tas met heel veel zakken.
[afbeelding]
Wilde toch graag ondertussen een voetbalspel op de xbox, en aangezien ik niet mijn option file van Pro Evolution Soccer 5 kan meenemen naar de Xbox 360 deze gekocht,
Op zich een mooi spel, maar de framedrops tijdens cutscenes en replay's is toch wel bagger, en Marco van Basten lijkt wel weggelopen uit dat Vara programma Cafe De Wereld.
[afbeelding]
Me eerste live points, aangezien ik me CreditCard hebt stopgezet, voortaan maar zo dingen kopen op Live, heb gelijk Geometry Wars gedownload, tis toch wel verslavend, iemand nog andere leuke tips?
In die tas?quote:
Zal wel weer een licentieprobleempje zijnquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef Tain het volgende:
Vast of Nederland in FIFA zit, iets logischer kan ik niet bedenken
Ja, lijkt me het meest op zijn plaats toch?quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:22 schreef Tain het volgende:
Vast of Nederland in FIFA zit, iets logischer kan ik niet bedenken
Dat zal toch wel, een kans om 2 keer geld te verdienen laten ze echt niet liggenquote:Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb Fifa06 voor 1 dag gehad en meteen omgeruild voor Kameo. Wat een zielige manier van EA om het Fifa-concept verder uit te melken. Geen clubteams, alleen kwalificatie (!) wedstrijden.. Voor de zomer van 2006 zal er wel een Fifa World Cup 06 uitkomen waarin je het echte toernooi kunt spelen. Komt er trouwens een 'reguliere' Fifa 06 uit voor de X360?
Terecht dat het dan een 2/10 krijgt op EuroGamer.quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:41 schreef Boomlaars het volgende:
Ik heb Fifa06 voor 1 dag gehad en meteen omgeruild voor Kameo. Wat een zielige manier van EA om het Fifa-concept verder uit te melken. Geen clubteams, alleen kwalificatie (!) wedstrijden.. Voor de zomer van 2006 zal er wel een Fifa World Cup 06 uitkomen waarin je het echte toernooi kunt spelen. Komt er trouwens een 'reguliere' Fifa 06 uit voor de X360?
Qua spelopties is er wellicht niet zoveel verschil, maar het is gewoon niets nieuws, in '98 was het gewoon een compleet nieuw spel.. dit is gewoon fifa 01 02 03 04 05 + 06, waar er elk jaar iets miniems wordt veranderd, en als revolutionair wordt gepresenteert..quote:Op vrijdag 9 december 2005 11:57 schreef Boomlaars het volgende:
Ik herinner mij nog dat ik Fifa Road to Worldcup '98 kocht voor de PC. Geweldig, en staat in schril contrast tot dit flutspelletje. Quote van Gamespot over de '98 versie:
"While EA is famous for its wealth of options, FIFA 98 offers more options than there are types of Brie at the lovely cheese shops along the historic Champs Elysees. There are hundreds of teams, three difficulty levels, and five different play options, including friendly, league, penalty shots, and the road to the World Cup. Most impressive, though, are the actual team management options in the game, allowing you to choose from multiple formations, player positions, and strategies. More amazingly, you can also adjust each individual player's attack bias and aggression level, choose who takes free and corner kicks, and create or purchase new players to add to your club."
ziet er netjes uit, maar na de laatste TR game heb ik er niet zoveel vertrouwen in, ik wacht de reviews afquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:37 schreef Bastard het volgende:
Croft:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, maar na de laatste TR games heb ik er niet zoveel vertrouwen in, ik wacht de reviews af
Er waren ook lelijke screens...quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ziet er netjes uit, maar na de laatste TR game heb ik er niet zoveel vertrouwen in, ik wacht de reviews af
quote:
Hij is slechter dan op de pc..quote:In conclusion, Quake 4 is not a successful port to the Xbox 360 by any means. If your computer is decent enough, then it makes a lot more sense to buy the game for the PC—and at $10 less than the 360 version. Considering other great FPS launch titles like Perfect Dark: Zero and Call of Duty 2 clearly hit the mark, Quake 4 should really only appeal to die-hard Quake fans. Unless you absolutely feel the need to play Quake on your 360, its technical issues hinder it from being worthy for most gamers.
Nee, tis niet mijn spel.. dat gigantisch omlopen om een verstopte hendel over te halen trek ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
heb je angel of darkness wel eens gespeeld? die tomb raider hiervoor?
Wat een kut spel was dathad van davilex kunnen zijn
Helaas totaal geen moeite genomen om het spel echt te porten naar de 360quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
Nou laat Q4 ook maar liggen dan
[..]
Hij is slechter dan op de pc..
Graphics: 7.5
Sound : 7.5
Gameplay : 6.5
Multiplayer : 6.5
Overall : 6.8
Told yaquote:Op vrijdag 9 december 2005 12:48 schreef Bastard het volgende:
Nou laat Q4 ook maar liggen dan
[..]
Hij is slechter dan op de pc..
Graphics: 7.5
Sound : 7.5
Gameplay : 6.5
Multiplayer : 6.5
Overall : 6.8
Gijs dat spel is zo groot met zoveel opties... weet niet waar ik moet beginnen... ga lezen zou ik zeggen of laat het op je afkomen.... prima MMORPG voor zover ik weet en een blindkoper voor mequote:
Commentaar op de PC versie en de meningen zijn heel erg verdeeldquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs dat spel is zo groot met zoveel opties... weet niet waar ik moet beginnen... ga lezen zou ik zeggen of laat het op je afkomen.... prima MMORPG voor zover ik weet en een blindkoper voor me
quote:On Dec 6, 2005 spineshank wrote:
By far my favorite mmo. It's just too bad that the customer service is so incredibly horrible. Also it seems Square is very racist when it comes to disputes in the game. The Asian player base gets a slap on the wrist while everyone else gets banned.
quote:On Dec 5, 2005 arklaed wrote:
Horrible exp system, awful customer service, and an oriental community u learn to hate very soon. Moving.
quote:On Dec 4, 2005 Cymdai wrote:
This is an alright game, but I don't recommend it for everyone.I have played it on and off for release, and there's lots of fun to be had. However, the economy has been seemingly scarred by sites like www.ige.com, and the end-game is plagued with monotony. Still...this game is vastly entertaining to me for some reason.
Wat vond/vind je van WoW en wat verwacht je dat er anders is aan FFXI?quote:On Dec 2, 2005 Bradas wrote:
This game is alot of fun. It becomes sort of repetative after awhile or so. I played till level 50 as a samurai, and had loads of fun. But be warned, this game is very addicting
Ja, can't waitquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:02 schreef Chocobo het volgende:
Of de nieuwe van Bioware,.... ... Action RPG Mass Effect !! lijkt me fantastisch !!
[afbeelding]
Bioware is ieder geval wel 1 van de beste Westerse RPG developersquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef Bastard het volgende:
Ik wil eigenlijk maar 1 knaller van een RPG.. welke zou dan het meest in de buurt komen van die knaller? Action RPG Mass effect klinkt lekker iig..
Mass Effect is van Bioware... spel gaat rouleren. Makers van Kotor !! Verder zou ik voor SP Blue Dragon maar opZEKERS Oblivion in de gaten houden. Voor MMORPG's weet ik het niet... FFXI iigquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:13 schreef Bastard het volgende:
Ik wil eigenlijk maar 1 knaller van een RPG.. welke zou dan het meest in de buurt komen van die knaller? Action RPG Mass effect klinkt lekker iig..
Gijs er gaat veel van komen denk ik.... om te starten zal ik opzekers gaan voor FFXI,... tenzij ze WoW uitbrengen op 360 want dan ben je echt klaarquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:19 schreef Bastard het volgende:
RPG en online lijkt me ook machtig.. maar weet niet of ik dat echt lang trek.. we moeten dan wel charming MMORPG hebben hoor..
MM in Rijswijk heeft er nog een aantal hangenquote:Op vrijdag 9 december 2005 14:56 schreef Tommie84 het volgende:
Is er hier niet iemand die van zijn/haar memorycard af wilt?
Die krengen zijn nergens te krijgen, en ik heb er 1 nodig om de tijd tot een HDD te overbruggen.
Ik bied 35 euro + verzendkosten.![]()
volgens iemand op Xboxworld die beweert in het Xbox promoteam te zittenquote:Goed nieuws. De 3e echte zending (deze week was een mini-zending, dus die tel ik niet mee) komt eerder dan verwacht, namelijk ook al volgende week. Weliswaar pas op vrijdag bij de DC's in NL, maar toch. In totaal komen er volgende week bijna zo veel 360's NL in als tijdens de launch. Met een beetje geluk hebben we de 4e zending ook nog voor de kerst in de winkels. Dan hebben we er voor de kerst meer gehad, dan voor Sinterklaas. Dat zou mooi zijn.
En we hadden ook kunnen wachten met Europa, dan hadden we er vast meer gehad bij onze launch, maar dan had je nu nog wel maanden moeten wachten totdat we in Europa zouden lanceren.
Rest ons nu nog alleen te bidden.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:08 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens iemand op Xboxworld die beweert in het Xbox promoteam te zitten
inderdaadquote:
Hmm. Bij de MM sta ik 3e, Dixons 21e, Intertoys 8e (vandaag gedaan) en via alternate.nl besteld ... MOET ergens lukkenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:23 schreef kepler het volgende:
[..]
inderdaad
ik sta 13e op de lijst bij een winkel, zul je net zien dat ze er 12 krijgen
Maar ik heb wel goede hoop dat ik er volgende week eentje kan vinden
ik kan ze verder dus nergens reserverenquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:30 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hmm. Bij de MM sta ik 3e, Dixons 21e, Intertoys 8e (vandaag gedaan) en via alternate.nl besteld ... MOET ergens lukken
Is denk ik geheel persoonlijk, in mijn geval: Jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:42 schreef Ipho het volgende:
Boeit PGR3 lang?
Kheb hem niet gespeeld nog,... maar pgr2 heeft me wel heeeel lang geboeid.quote:Op vrijdag 9 december 2005 16:42 schreef Ipho het volgende:
Boeit PGR3 lang?
Nogal jaquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:42 schreef Ipho het volgende:
Boeit PGR3 lang?
quote:T Minus 6 Hours to Microsoft's big launch event at the Shibuya Tsutaya!
That's right! One of the many incompetents at Microsoft Japan thought it would be TOTALLY AWESOME to have their big launch at SIX THIRTY IN THE MORNING on a fucking SATURDAY. Now you can line up in the freezing cold with 1.) pissed-off press who don't want to be there at 6:30am and 2.) twelve or so idiots who don't realize there's never, ever going to be a 360 shortage in Japan.
I will be going because someone wants me to take pictures, and I predict comedy. Post your predictions!
Die lijkt mij erg mooiquote:Op vrijdag 9 december 2005 13:45 schreef Chocobo het volgende:
Huxley wordt ook zo'n stille knaller volgens mij. Het is een MMOFPS,.... online RPG in FPS mode met coole quests en verhalen. Upgrades in wapens, characters etc etc.... Is nog niet veel over bekend maar ik hou hem in de gaten !
Veel stedenen dorpjes waar je kan questen... op reis mijn zijn allen in voertuigen etc. etc.
Huxley is a massively multiplayer online first-person shooting game (MMOFPS) developed by the H-Studio of global online entertainment company, WEBZEN Inc. Huxley takes place in a post-apocalyptic world where human beings have mutated and are divided into two opposing races, Sapiens and Alternative.
http://www.webzengames.com/Game/Huxley/default.asp
[afbeelding]
TRAILER !
http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2029/Huxley-Trailer/
hehquote:Op vrijdag 9 december 2005 18:18 schreef Retuobak het volgende:
Het wordt idd vast een nieuw drama. Waarom MS het nog probeert is me een groot raadsel. Geef dat hele continent gewoon op en richt je op de Westerse wereld, alleen maar beter voor ons
.
Heel Japan aan de madden en PD0.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
heh
Valt natuurlijk wel een hoop geld te verdienen in Japan, mits je succes hebt
Snap wel dat ze het proberen. Want mocht het lukken, dan hebben ze weer een bron van inkomsten
Wat zou Japan moeten met al die Westerse games?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:23 schreef Xrenity het volgende:
[..]
heh
Valt natuurlijk wel een hoop geld te verdienen in Japan, mits je succes hebt
Snap wel dat ze het proberen. Want mocht het lukken, dan hebben ze weer een bron van inkomsten
Was het niet om die reden dat MS veel Japanse developers heeft proberen te strikken?quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:27 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wat zou Japan moeten met al die Westerse games?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |