te kort, te simpel, replay value van 0,0%quote:
Dat probleem had ik met de laatste Zeldaquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
te kort, te simpel, replay value van 0,0%
Lijkt me geweldigquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:37 schreef Bastard het volgende:
FFXI screens dan
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kheb al gebeld met de MM, Intertoys en Dixons.. alle 3 verwachten vandaag alleen games, heel misschien een core of premium maar eigenlijk niet.quote:
Ja volgende week dusquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
Vroegste verwachting is een week voor kerst vlgs Dixons.
Deze staat ook al op m'n lijstje...quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blue Dragon:
[afbeelding]
Bron
4 games per 360 in de USA
OMGquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Blue Dragon:
[afbeelding]
Bron
4 games per 360 in de USA
iedereen zegt vanaf 14 december weer een beperkte levering... dus volgende week maar weeeeeeeer langs de winkelsquote:Op vrijdag 9 december 2005 10:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb al gebeld met de MM, Intertoys en Dixons.. alle 3 verwachten vandaag alleen games, heel misschien een core of premium maar eigenlijk niet.
Vroegste verwachting is een week voor kerst vlgs Dixons.
Zit Nederland erin?quote:Op vrijdag 9 december 2005 05:27 schreef Ash het volgende:
Heb weer een paar Xbox 360 stuff gekocht:
[afbeelding]
Om me xbox een beetje netjes te vervoeren van m'n huis naar me vriendin, om dat nou telkens in een boodschappen tas te doen.
Het is een mooie stevige tas met heel veel zakken.
[afbeelding]
Wilde toch graag ondertussen een voetbalspel op de xbox, en aangezien ik niet mijn option file van Pro Evolution Soccer 5 kan meenemen naar de Xbox 360 deze gekocht,
Op zich een mooi spel, maar de framedrops tijdens cutscenes en replay's is toch wel bagger, en Marco van Basten lijkt wel weggelopen uit dat Vara programma Cafe De Wereld.
[afbeelding]
Me eerste live points, aangezien ik me CreditCard hebt stopgezet, voortaan maar zo dingen kopen op Live, heb gelijk Geometry Wars gedownload, tis toch wel verslavend, iemand nog andere leuke tips?
In die tas?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |