quote:Op donderdag 8 december 2005 11:53 schreef ranja het volgende:
Julia
dat is dat nummer van : "zelfs je naam is mooi"quote:Op donderdag 8 december 2005 11:54 schreef ranja het volgende:
met dank aan Metro vanochtend in de trein
(ken het hele nummer niet)
Hij kent het nummer van John Lennon niet denk ik....quote:Op donderdag 8 december 2005 11:56 schreef cafca het volgende:
[..]
dat is dat nummer van : "zelfs je naam is mooi"
zelfs jij moet dat kennen denk ik
Oh, natuurlijk. Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan dat zeiknummer van Henk Westbroek zat te denken..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hij kent het nummer van John Lennon niet denk ik....
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:14 schreef ranja het volgende:
Melk welk nummer sluiten The Cramps normaal gesproken hun concerten af?
Lijkt me logisch... ik zal voor de zekerheid nog een gokje wagen op Fever.....quote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef bukgeit het volgende:
Surfin' Bird volgens mij.
Staat op The white album, een van de betere Lennon Beatle-nummers.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:58 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Hij kent het nummer van John Lennon niet denk ik....
Volgens de overlevering kun je aan de lengte van het nummer horen hoe bij de band met het optreden was... minder dan 5 minuten is niet geslaagd, 20 minuten is zeer geslaagdquote:Op donderdag 8 december 2005 12:37 schreef bukgeit het volgende:
Surfin' Bird volgens mij.
Die heb ik wel, maar ja staan best veel nummers opquote:Op donderdag 8 december 2005 13:29 schreef belsen het volgende:
Staat op The white album, een van de betere Lennon Beatle-nummers.
quote:Op donderdag 8 december 2005 13:54 schreef belsen het volgende:
The Apers?
Alhoewel die ene wel Jan Jaap van der Wal lijkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |