Nee, bekender! Old-school!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:29 schreef Z het volgende:
El-P?
http://www.google.com/search?client=opera&rls=en&q=boys+entering+anarchistic+state+towards+internal+excellence&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8quote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
boys entering anarchistic state towards internal excellence
...geloof ik...
Dit was er zo één die ik ooit geweten heb, maar waar ik nooit meer opgekomen was....quote:Op donderdag 8 december 2005 10:51 schreef DaisyDuke het volgende:
dit is er immers een die je kunt oplepelen of nooit zal weten.
uitstekendquote:Op donderdag 8 december 2005 11:02 schreef cafca het volgende:
Fight for Your Right
No sleep till brooklin
Intergalactic
Ah, toch nog!quote:Op donderdag 8 december 2005 10:57 schreef iggy_in_the_house het volgende:
boys entering anarchistic state towards internal excellence
...geloof ik...
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:27 schreef schaap001 het volgende:
Rick van der Linden dan
Drummert was hij, dacht ik..quote:Op donderdag 8 december 2005 11:35 schreef dartfanaat het volgende:
Ik weet dat Hennie Huisman pianist bij "Lucifer" was, maar die zal het wel niet zijn. Of toch?
Ja, natuurlijk.....quote:
Ik had deze nog als verduidelijking, hier is ie redlijk op te herkennenquote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die herken je toch echt nietWat is ie vernaderd in dejaren...
Hier had ik hem ook nooit uitgehaaldquote:Op donderdag 8 december 2005 11:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had deze nog als verduidelijking, hier is ie redlijk op te herkennen
[afbeelding]
Ik wel, ik moet wel mijn ogen beetje dichtknijpen...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hier had ik hem ook nooit uitgehaald![]()
Die blik vind ik toch vrij herkenbaar...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:43 schreef Neleos het volgende:
[..]
Hier had ik hem ook nooit uitgehaald![]()
van alles en nog wat maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 8 december 2005 11:41 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Die herken je toch echt nietWat is ie vernaderd in dejaren...
Dope sucks!quote:Op donderdag 8 december 2005 11:46 schreef schaap001 het volgende:
[..]
van alles en nog wat maakt meer kapot dan je lief is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |