Inderdaad!quote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
De Guzman was voor mij de man of the match.
Dat zeiden ze van RBC ook.quote:Op zondag 11 december 2005 15:24 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Haha, sorry allemaal...
Maar ADO is niet echt in staat om Feyenoord pijn te doen denk ik, of Feyenoord moet ongeconcentreerd aan de wedstrijd beginnen ofzo.
Ik hoef het lulverhaaltje dat Feyenoord geen kwaliteit in huis heeft ook niet meer te horen nu. De Guzman is nu al een van de beste middenvelders van de Nederlandse competitie, Lodewijks is nog steeds een topkeeper, Bahia - Greene staat zeer goed en natuurlijk hebben we met Kuijt, Kalou en Castelen een ongeloofelijk goede voorhoede. Ik zeg niet dat we 11 wereldspelers hebben maar de as van het team is gewoon supergoed.quote:Op zondag 11 december 2005 22:41 schreef TheGeneral het volgende:
De Guzman was voor mij de man of the match.
Gefrustreerd boertjequote:Op zondag 11 december 2005 23:51 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van RBC ook.
Wat een lucky frommel goal van die kutkop
Ja.quote:Op zondag 11 december 2005 23:56 schreef Erasmusch het volgende:
Was ADO uit vorig jaar ook niet vlak voor de winterstop? Dat we daar verloren?
quote:Op maandag 12 december 2005 00:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[afbeelding]
Ps. gelukkig hebben jullie dit jaar Den Bosch uit niet meer op het eind van het seizoen
Ben ik ook. Alleen staat Den Bosch in mijn geheugen gegrift. Laten we het leedvermaak noemen.quote:
laten we het maar niet over leedvermaak hebben hequote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ben ik ook. Alleen staat Den Bosch in mijn geheugen gegrift. Laten we het leedvermaak noemen.
Bij mij ook,al was het alleen maar omdat ik Erasmusch toen ontmoet hebquote:Op maandag 12 december 2005 00:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ben ik ook. Alleen staat Den Bosch in mijn geheugen gegrift. Laten we het leedvermaak noemen.
Bij mij ook, omdat ik toen in het stadion zatquote:Op maandag 12 december 2005 00:31 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Bij mij ook,al was het alleen maar omdat ik Erasmusch toen ontmoet heb
Komt goed. Ik rijd elke avond voorbij de Kuip , en daar brandt nooit licht. Ik vermoed dat ze niet Europees actief zijn.quote:Op maandag 12 december 2005 00:28 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
laten we het maar niet over leedvermaak hebben he![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 00:33 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Bij mij ook, omdat ik toen in het stadion zat![]()
quote:Voetbalwereld onder de indruk van De Guzman
Volgens Radio Rijnmond analist Emiel Schelvis is de voetbalwereld behoorlijk onder de indruk geraakt van Jonathan De Guzman. Frank Arnesen was vandaag in De Kuip aanwezig en zou tegen Schelvis hebben laten weten de ontwikkeling van Kalou en De Guzman met belangstelling te volgen. In de rust zou bondscoach Marco van Basten ook bij hem hebben geinformeerd naar De Guzman. Ook hem was de jonge middenvelder zeer goed bevallen in de eerste helft. De Guzman heeft overigens nog geen beslisisng genomen voor Nederland danwel Canada uit te gaan komen.
quote:Foppe de Haan wil De Guzman bij Jong Oranje
Marco van Basten liet al weten gecharmeerd te zijn van Jonathan de Guzman. Een selectie voor Jong Oranje lijkt echter dichterbij. Volgens het Algemeen Dagblad heeft Jong Oranje-coach Foppe de Haan namens de KNVB geinformeerd naar de in Canada geboren middenvelder met Filippijns-Jamaicaans bloed. Het WK onder 20 afgelopen zomer zegde De Guzman af omdat hij nog geen keuze wilde maken tussen Nederland en Canada.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |