Inderdaad soieso een gigantisch contract aanbieden eerst die jongen. Maar als Chelsea dan komt winkelen kun je niets beginnen.quote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef twi het volgende:
Ik weet niet waarom dat niet mogelijk zou kunnen zijn. Zolang je het contract gewoon lekker dicht houdt en die jongen een redelijk salaris voorschuift, moet je die nog echt wel 3 a 4 jaar in De Kuip kunnen houden. Sneijder heeft ook pas nog z'n contract verlengd bij ons. Gelukkig bestaat de voetbalwereld niet alleen uit De Jongetjes.
Nou veel meisjes ben ik nog niet tegen gekomen..quote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef twi het volgende:
Ik weet niet waarom dat niet mogelijk zou kunnen zijn. Zolang je het contract gewoon lekker dicht houdt en die jongen een redelijk salaris voorschuift, moet je die nog echt wel 3 a 4 jaar in De Kuip kunnen houden. Sneijder heeft ook pas nog z'n contract verlengd bij ons. Gelukkig bestaat de voetbalwereld niet alleen uit De Jongetjes.
Jongens zoals Sneijder zijn makkelijker te houden omdat teams als Chelsea niet aan hem trekken.quote:Op maandag 12 december 2005 11:05 schreef twi het volgende:
Ik moest janken, zo slecht vond ik deze grapquote:Op maandag 12 december 2005 11:14 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Nou veel meisjes ben ik nog niet tegen gekomen..
wat toch raar isquote:Op maandag 12 december 2005 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jongens zoals Sneijder zijn makkelijker te houden omdat teams als Chelsea niet aan hem trekken.
Ik vraag het mij al een tijdje af: is die de Guzman nou dat talent dat in de Arena gehuldigd werd tijdens Ajax- Feyenoord?quote:Op maandag 12 december 2005 11:01 schreef xboxps2 het volgende:
hopelijk blijft de guzman nog 4/5 jaar bij feyenoord denk helaas dat het onmogelijk is
Hij was vorig seizoen Speler van het jaar in de A competitie.quote:Op maandag 12 december 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik vraag het mij al een tijdje af: is die de Guzman nou dat talent dat in de Arena gehuldigd werd tijdens Ajax- Feyenoord?
En topscoorder terwijl hij middenvelder is, en ook op het middenveld speelde in de A1.quote:Op maandag 12 december 2005 13:30 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij was vorig seizoen Speler van het jaar in de A competitie.
Die Derksen mogen ze van mij aan z'n snor ophangenquote:Weet u waar ik heel erg moe van word? Van die predikende demagoog uit Katwijk. Die spits met dat jongensachtige Kick Wilstra-hoofd, die louter ingestudeerde wijze-mannen-teksten uitbraakt. Ik heb Dirk Kuijt bij FC Utrecht zien debuteren en ik had mijn twijfels. Hij ontwikkelde zich goed en ging naar Feyenoord. En ik had wéér mijn twijfels, want het verschil tussen een leuke provincieclub en een topclub is erg groot. Maar hij doet het opnieuw erg goed, niets dan lof. Het stoort me echter dat hij zich voortdurend als de nationale wijsneus manifesteert, de zogenaamde verstandige jongen die zich volledig ondergeschikt maakt aan het algemeen belang. Kuijt taxeert van tevoren wat het volk wil horen en de zwijgende meerderheid wordt vervolgens bedolven onder de hypocriete volzinnen van de topscorer. Zo hoorde ik hem onlangs zeggen dat hij het zou toejuichen als Salomon Kalou Nederlander werd, omdat concurrentie een goede zaak voor Oranje is. Kijk, daar geloof ik niet in. Zodra de bondscoach Kalou mag selecteren, kan Kuijt het wel vergeten. Als verstandige jongen zal hij dat toch wel inzien? Kuijt komt nooit met een echte eigen mening, hij probeert op een goedkope wijze te scoren bij zijn achterban. Het publiek eet vooralsnog uit zijn hand, maar de spelers ergeren zich een ongeluk aan zijn wijsheden. Zowel bij Feyenoord als bij Oranje. Als voetballer heeft Kuijt zich uitstekend ontwikkeld, als mediapersoonlijkheid en volksheld speelt hij een sluwe rol en staat hij op het punt door de mand te vallen.
Ach Derksen praat wel vaker poep. Ik zie Kuyt toch echt als een oprechte clubman.quote:Op maandag 12 december 2005 15:32 schreef bart83 het volgende:
Die Derksen mogen ze van mij aan z'n snor ophangen![]()
Ach die Derksen word zelf door niemand serieus genomen.quote:Op maandag 12 december 2005 15:32 schreef bart83 het volgende:
[..]
Die Derksen mogen ze van mij aan z'n snor ophangen![]()
Hij heeft altijd een grote bek over spelers, trainers en zodra deze persoon dan naast hem zit in de uitzending is het een echte kontenlikker!quote:Op maandag 12 december 2005 15:42 schreef Luni het volgende:
Ach die Derksen word zelf door niemand serieus genomen.
Wat intresseert mij nou wat Kuyt allemaal zegt, als hij zijn voeten maar laat spreken, en dat heeft hij gisteren weer gedaanquote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen heeft gelijk, dat jullie supporters daar niet doorheen kunnen prikken is jullie probleem
Kuit is de Wouter Bos van het voetbal
Rasmokummer en badgekisser nigel?quote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen heeft gelijk, dat jullie supporters daar niet doorheen kunnen prikken is jullie probleem
Precies!........quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat intresseert mij nou wat Kuyt allemaal zegt, als hij zijn voeten maar laat spreken, en dat heeft hij gisteren weer gedaan
Dat is natuurlijk onzin; zijn blijven bij jullie is puur eigen belang.quote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Erasmusch het volgende:
Dirk meent wat ie zegt alleen weet ie het precies zo te zeggen dat het goed valt. Anders was ie afgelopen zomer ook al vertrokken.
En dat is vreemd? Welke speler maakt een keuze die niet uit eigen belang is?quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin; zijn blijven bij jullie is puur eigen belang.
Derksen kan het gewoon niet hebben dat hij Kuijt niet kan betrappen op gepeperde uitspraken, want dat zou zo lekker zijn voor z'n verkoopcijfers. Dus nu begintie maar een relletjequote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik was vertrokken als ik hem was.quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin; zijn blijven bij jullie is puur eigen belang.
Waarom? Als NL het goed doet op het WK, zit hij gebakken.quote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik was vertrokken als ik hem was.
Ergens heeft hij wel gelijk. Kuijt is wel Mr Cliché himself af en toe.quote:Op maandag 12 december 2005 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach Derksen praat wel vaker poep. Ik zie Kuyt toch echt als een oprechte clubman.
Ik had t m iig niet kwalijk genomen met de vooruitzichten deze zomer. Als ie puur uit eigen belang handelt is t op zn minst raar te noemen dat ie zn contract verlengt.quote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Waarom? Als NL het goed doet op het WK, zit hij gebakken.
Dat vind ik dan wel weer sympathiek van hemquote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had t m iig niet kwalijk genomen met de vooruitzichten deze zomer. Als ie puur uit eigen belang handelt is t op zn minst raar te noemen dat ie zn contract verlengt.
Die meent ie ook echt. Hij stemt op de SGP, dat zegt toch wel genoeg?quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb wel het idee dat hij die clichés echt meent
Inderdaad!quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Goede prestatie van Feyenoord. Deden zichzelf nog tekort door geen tweede goal te maken!
Erwin Koeman bewijst nog eens hoe slecht Gullit is als trainer.
En hoe goed hijzelf als trainer isquote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Goede prestatie van Feyenoord. Deden zichzelf nog tekort door geen tweede goal te maken!
Erwin Koeman bewijst nog eens hoe slecht Gullit is als trainer.
Niet alleen voor de camera.quote:Op maandag 12 december 2005 17:10 schreef Soul_Survivor het volgende:
Die nigel doet altijd zo raar voor de camera.
derksen heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 16:39 schreef Staanplaats het volgende:
Precies, die Derksen is gewoon een paardenlul. Als sporters elkaar afmaken in de pers, die looptie te mekkeren, maar als ze elkaar verdedigen is het ook niet goed.
Ze zouden die Derksen is links moeten laten liggen met z'n alle..
Knkrlul!
Ga eens in Katwijk wonen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
derksen heeft gewoon gelijk.
Die dirk heeft teveel mediatraining gehad, er komt alleen maar nette onzin uit. Dat wil toch helemaal niemand horen.Hij zegt ook zoveel onzin die behoorlijk ongeloofwaardig is zoals dat hij het fijn vind als kalou nederlander wordt.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
derksen heeft gewoon gelijk.
Die dirk heeft teveel mediatraining gehad, er komt alleen maar nette onzin uit. Dat wil toch helemaal niemand horen.Hij zegt ook zoveel onzin die behoorlijk ongeloofwaardig is zoals dat hij het fijn vind als kalou nederlander wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |