Rasmokummer en badgekisser nigel?quote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen heeft gelijk, dat jullie supporters daar niet doorheen kunnen prikken is jullie probleem
Kuit is de Wouter Bos van het voetbal
Precies!........quote:Op maandag 12 december 2005 16:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat intresseert mij nou wat Kuyt allemaal zegt, als hij zijn voeten maar laat spreken, en dat heeft hij gisteren weer gedaan
Dat is natuurlijk onzin; zijn blijven bij jullie is puur eigen belang.quote:Op maandag 12 december 2005 16:08 schreef Erasmusch het volgende:
Dirk meent wat ie zegt alleen weet ie het precies zo te zeggen dat het goed valt. Anders was ie afgelopen zomer ook al vertrokken.
En dat is vreemd? Welke speler maakt een keuze die niet uit eigen belang is?quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin; zijn blijven bij jullie is puur eigen belang.
Derksen kan het gewoon niet hebben dat hij Kuijt niet kan betrappen op gepeperde uitspraken, want dat zou zo lekker zijn voor z'n verkoopcijfers. Dus nu begintie maar een relletjequote:Op maandag 12 december 2005 16:02 schreef Erwtensoep het volgende:
Derksen heeft gelijk, dat jullie supporters daar niet doorheen kunnen prikken is jullie probleem
Kuit is de Wouter Bos van het voetbal
Ik was vertrokken als ik hem was.quote:Op maandag 12 december 2005 16:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin; zijn blijven bij jullie is puur eigen belang.
Waarom? Als NL het goed doet op het WK, zit hij gebakken.quote:Op maandag 12 december 2005 16:44 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik was vertrokken als ik hem was.
Ergens heeft hij wel gelijk. Kuijt is wel Mr Cliché himself af en toe.quote:Op maandag 12 december 2005 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ach Derksen praat wel vaker poep. Ik zie Kuyt toch echt als een oprechte clubman.
Ik had t m iig niet kwalijk genomen met de vooruitzichten deze zomer. Als ie puur uit eigen belang handelt is t op zn minst raar te noemen dat ie zn contract verlengt.quote:Op maandag 12 december 2005 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Waarom? Als NL het goed doet op het WK, zit hij gebakken.
Dat vind ik dan wel weer sympathiek van hemquote:Op maandag 12 december 2005 16:52 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ik had t m iig niet kwalijk genomen met de vooruitzichten deze zomer. Als ie puur uit eigen belang handelt is t op zn minst raar te noemen dat ie zn contract verlengt.
Die meent ie ook echt. Hij stemt op de SGP, dat zegt toch wel genoeg?quote:Op maandag 12 december 2005 16:51 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb wel het idee dat hij die clichés echt meent
Inderdaad!quote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Goede prestatie van Feyenoord. Deden zichzelf nog tekort door geen tweede goal te maken!
Erwin Koeman bewijst nog eens hoe slecht Gullit is als trainer.
En hoe goed hijzelf als trainer isquote:Op maandag 12 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Goede prestatie van Feyenoord. Deden zichzelf nog tekort door geen tweede goal te maken!
Erwin Koeman bewijst nog eens hoe slecht Gullit is als trainer.
Niet alleen voor de camera.quote:Op maandag 12 december 2005 17:10 schreef Soul_Survivor het volgende:
Die nigel doet altijd zo raar voor de camera.
derksen heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 12 december 2005 16:39 schreef Staanplaats het volgende:
Precies, die Derksen is gewoon een paardenlul. Als sporters elkaar afmaken in de pers, die looptie te mekkeren, maar als ze elkaar verdedigen is het ook niet goed.
Ze zouden die Derksen is links moeten laten liggen met z'n alle..
Knkrlul!
Ga eens in Katwijk wonen.quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
derksen heeft gewoon gelijk.
Die dirk heeft teveel mediatraining gehad, er komt alleen maar nette onzin uit. Dat wil toch helemaal niemand horen.Hij zegt ook zoveel onzin die behoorlijk ongeloofwaardig is zoals dat hij het fijn vind als kalou nederlander wordt.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:09 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
derksen heeft gewoon gelijk.
Die dirk heeft teveel mediatraining gehad, er komt alleen maar nette onzin uit. Dat wil toch helemaal niemand horen.Hij zegt ook zoveel onzin die behoorlijk ongeloofwaardig is zoals dat hij het fijn vind als kalou nederlander wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |