quote:Op donderdag 16 februari 2006 12:10 schreef DeTolk het volgende:
Hopelijk gaat het volgende week beter
Precies, er zullen totaal nog 4 punten bijkomen ofzo. Dat gedeeld door 7 ofzo?quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:41 schreef rubbereend het volgende:
en ik ben bang dat PSV & ajax ok niet bijzonder veel punten zullen binnen halen.
Precies. Vast twee winstpunten vanavond en eigenlijk gister ook al eentje.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:49 schreef rubbereend het volgende:
als we nog punten erbij halen mogen we al blij zijn denk ik dit seizoen
PSV treft het niet, vorig jaar ook al. Frans voetbal ligt ons niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef M3THoD_MAN het volgende:
De Nederlands ploegen zitten op het verkeerde moment in een dip, jammer want nu moeten ze juist vlammen. Al geef ik Ajax dit seizoen in vorm (mochten ze dat een keer bereikt hebben) ook weinig kans tegen Inter. Hoop dat de thuis iig weinig weggeven en een paar puntjes binnenhalen, geef PSV de meeste kans, al word dat ook moeilijk met een jammerlijk 0-1tegen OL.
Dat is onzin. Waarom juist nu vlammen? Ik vind juist, van teams als Odd Grenland moet je 2x winnen (uit en thuis) en of je dan in de achtste/kwartfinales etc. punten laat liggen dat kan gebeuren (hou je rekening mee).quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:15 schreef M3THoD_MAN het volgende:
De Nederlands ploegen zitten op het verkeerde moment in een dip, jammer want nu moeten ze juist vlammen. Al geef ik Ajax dit seizoen in vorm (mochten ze dat een keer bereikt hebben) ook weinig kans tegen Inter. Hoop dat de thuis iig weinig weggeven en een paar puntjes binnenhalen, geef PSV de meeste kans, al word dat ook moeilijk met een jammerlijk 0-1tegen OL.
Dat is leuk voor jou, maar de meeste voetballiefhebbers achten hoop daarop na vorige resultaten niet erg realistisch. Je hebt gelijk dat je van FC Thun tweemaal moet winnen, maar nu kun je (ook) maar beter voor elk resultaatje hopen. Nederlandse clubs zijn na de poulefase breekbaar met het oog op de concurrentie.quote:Op donderdag 23 februari 2006 20:16 schreef Greetings het volgende:
[..]
Dat is onzin. Waarom juist nu vlammen? Ik vind juist, van teams als Odd Grenland moet je 2x winnen (uit en thuis) en of je dan in de achtste/kwartfinales etc. punten laat liggen dat kan gebeuren (hou je rekening mee).
Mij gaat het nu iig niet meer om de punten, maar gewoon om de volgende rondes.
Frans voetbal? Tegen Auxerre ging het goed. Lyon is gewoon een hele goede ploeg.quote:Op donderdag 23 februari 2006 19:59 schreef okee6 het volgende:
PSV treft het niet, vorig jaar ook al. Frans voetbal ligt ons niet.
quote:Op donderdag 16 februari 2006 11:48 schreef At_Fundum het volgende:
't is nu helaas alleen nog maar sprokkelwerk denk ik, hopelijk doen de uefa-ploegen hun plicht door de returns serieus aan te pakken.
Dat zeg ik wel, maar 7,5 is eigenlijk helemaal geen goed jaar. Ons geluk is het slechte presteren van de Portugezen en Grieken.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 09:57 schreef pfaf het volgende:
Toch nog wát. Als PSV en Ajax nu nog een paar puntjes pakken, kunnen we het seizoen toch erg succesvol afsluiten.
Wat als Benfica naar de kwartfinale gaatquote:Op vrijdag 24 februari 2006 10:00 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat zeg ik wel, maar 7,5 is eigenlijk helemaal geen goed jaar. Ons geluk is het slechte presteren van de Portugezen en Grieken.
De Grieken kunnen het volgend jaar al vergeten ten opzichte van de Russen en de kans is 50-50 of de Russen ons dan ook meteen voor bij stekenquote:Op vrijdag 24 februari 2006 13:48 schreef Radegast het volgende:
Die Grieken hé, moeten die niet heel erg uit gaan kijken voor die Russen?
Met een beetje geluk worden die natuurlijk uitgeschakeld door Hafnarfjördur in de tweede kwali-ronde natuurlijkquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:03 schreef rubbereend het volgende:
Fenerbahçe is ook geen fijne tegenstander
Op zich aardig, maar hij doet zoveel aannames dat er eigenlijk nog niks zinnigs over te zeggen is.. Zit niks anders op dan gewoon af te wachten wie zich allemaal plaatst.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:01 schreef At_Fundum het volgende:
Hier een linkje naar iemand die alle gekwalificeerden per ronde keurig met geplaatst/ongeplaatst bijhoudt:
Seedings for the Champions League and UEFA-cup 2006/07
Dit is inderdaad gewoon de lijst zoals het er nu voor staat, maar de meeste competities/plaatsingen zijn al redelijk zeker.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:06 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Op zich aardig, maar hij doet zoveel aannames dat er eigenlijk nog niks zinnigs over te zeggen is.. Zit niks anders op dan gewoon af te wachten wie zich allemaal plaatst.
Een keer weten ze niet te winnen in een eerste ronde.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:10 schreef Pritt het volgende:
Feyenoord moet eens stoppen met falen in de eerste ronde.
Anders waren we allange Duitsland en Portugal voorbij.![]()
Ik ga dit seizoen ook voor het eerst op europacup tour. Ik ga zowiezo als we tegen een Engelse of Italiaanse club moeten.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:08 schreef Cart_man het volgende:
Zitten mooie ongeplaatste ploegen in de UEFA cup.Hoop op een leuk reisje.
In de poule dan, want West Ham moet wel door natuurlijk.quote:
Nee denk het niet. Nederland blijft altijd rond de 2 plekken balanceren omdat de competitie gewoonweg niet sterk genoeg is om 3 CLwaardige ploegen af te leveren.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:15 schreef Pritt het volgende:
Ik zou toch echt liever zien dat wij boven die landen stonden.
Dan hadden we 3 CL-plaatsen waardoor er veel meer geld beschikbaar is.
Je kan dan zomaar in een positieve spiraal terecht komen.
Trein, bus,vliegtuig? Kosten?quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wij waren afgelopen seizoen voor Ajax 3 dagen in Praag. Helemaal geweldig daar !!
Ik weet niet of er een pleog uit Praag CL gaat spelen dit seizoen, maar als het zo is dan gaan we zeker weer.
We waren met de auto gegaan (4 man) en hadden via internet een goed doch goedkoop hotel geboekt. Geen idee meer wat ons dat hotel heeft gekost eigenlijk.quote:
Nee, helaas.... Slovan Liberec mag de Tsjechen voor schut gaan zetten komend seizoen in de CL.quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Wij waren afgelopen seizoen voor Ajax 3 dagen in Praag. Helemaal geweldig daar !!
Ik weet niet of er een pleog uit Praag CL gaat spelen dit seizoen, maar als het zo is dan gaan we zeker weer.
Dat is mijn idee ook .quote:Op woensdag 17 mei 2006 08:33 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dan zal dat (waarschijnlijk) nadelig zijn voor de coefficienten van Nederland. Dan wordt het totaal aantal behaalde punten door Nederlandse teams niet door 6 gedeeld, maar door 7.quote:Op zondag 21 mei 2006 11:25 schreef komrad het volgende:
Nederland zit denk ik trouwens nog wel even safe voor komend jaar
Hoe zit het trouwens met de intertoto, als twente dat haalt, hoe gaat dat met de puntentelling
Damn.....dat gaat daar aardig hard aankomen neem ik aan.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:37 schreef DeTolk het volgende:
Straks geen Italiaanse en Griekse clubs vertegenwoordigd?
FIFA schorst Griekenland per direct
Jawel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |