dat duurt nog wel ff en wij verliezen ook nog een paar goede jarenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Portugal moet die jaren verliezen waar Porto Europees prijzen pakte.
Ja, want Feyenoord doet het zo goed in Europa.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:48 schreef bart83 het volgende:
Ach, AZ wint dit jaar de UEFA cup, PSV de CL en volgend seizoen wint Feyenoord de CL in een prachtige finale tegen PSV
Nog altijd de eerste en laatste Nederlandse ploeg die een Europese prijs wint.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord doet het zo goed in Europa.![]()
Die losers kwamen dit jaar niet eens de eerste ronde van de UEFA-cup door, laat staan dat ze Champions league gaan spelen/halen.![]()
En jij moet niet alles te serieus nemen kneus.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord doet het zo goed in Europa.![]()
Die losers kwamen dit jaar niet eens de eerste ronde van de UEFA-cup door, laat staan dat ze Champions league gaan spelen/halen.![]()
Dan heeft geen invloed op de CL-verdeling 06/07. Ik lees steeds van sommigen dat het niet mogelijk is dat volgend jaar al 3 CL plekken gehaald gaan worden, maar dat is helemaal niet zo zover ik het heb begrepen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, want volgend jaar valt het seizoen 2001/2002 af, het jaar waarin Feyenoord de UEFA cup won.
ja hij heeft alles binnen het uur altijd verwerktquote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
Bert is al tijden mijn vaste informatiebron op dit gebied, hij is trouwens ook erg snel, of krijgt hij de uitslagen automatisch binnen of zo
hij wacht wel tot alle wedstrijden gespeeld zijn op een dag dus geen tussenstanden, toch een beetje jammerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij heeft alles binnen het uur altijd verwerkt
Belachelijk ja. Maar zo is het nou eenmaal en ik zou het niet erg vinden als Feyenoord eindelijk weer eens wat miljoentjes binnen kon halen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef Cart_man het volgende:
Jeuh, krijgen we 3 plaatsen voor de KAMPIOENEN league...
Flutsysteem.
Een beetje minder, inderdaad.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:50 schreef komrad het volgende:
[..]
hij wacht wel tot alle wedstrijden gespeeld zijn op een dag dus geen tussenstanden, toch een beetje jammer
Als we 3 plekken krijgen zijn dat PSV AZ en Ajax hoorquote:Op woensdag 14 december 2005 22:54 schreef bart83 het volgende:
[..]
Belachelijk ja. Maar zo is het nou eenmaal en ik zou het niet erg vinden als Feyenoord eindelijk weer eens wat miljoentjes binnen kon halen.
Dat jij je mond open durft te doen. Als Ajax nou eerst eens NEC en RKC inhaalt dan praten we verder.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als we 3 plekken krijgen zijn dat PSV AZ en Ajax hoor
Jij hebt liever de kampioen van San Marino, Andorra, Liechtenstein, Luxemburg en de Faroër in de Champions League, dan pak hem beet de runner-ups Real Madrid, Manchester United, AC Milan en Schalke?quote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef Cart_man het volgende:
Jeuh, krijgen we 3 plaatsen voor de KAMPIOENEN league...
Flutsysteem.
Het zou wel consequent zijn.quote:Op woensdag 14 december 2005 23:01 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij hebt liever de kampioen van San Marino, Andorra, Liechtenstein, Luxemburg en de Faroër in de Champions League, dan pak hem beet de runner-ups Real Madrid, Manchester United, AC Milan en Schalke?
quote:Op woensdag 14 december 2005 22:56 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als we 3 plekken krijgen zijn dat PSV AZ en Ajax hoor
Zeg jij maar niks, wat moet Feyenoord in Europa als ze de eerste ronde van de UEFA cup niet eens door komenquote:Op woensdag 14 december 2005 23:04 schreef bart83 het volgende:
[..]ajax mag dit jaar bli zijn als ze UEFA Cup halen
En volgend jaar ook.
Die zijn al gefucked, daar de UEFA het aantal intertotoplaatsen heeft teruggeschroefd. Bovendien zal de playoffstrijd eerst positief geevalueerd moeten worden aan het eind van dit seizoen voor een eventueel vervolg. De clubs staan voorlopig (op voorhand) niet te juichen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:58 schreef rubbereend het volgende:
Allen om de play ofdfs te fucken zou die extra CL plaats geweldig zijn. Een bijkomend voordeel is volgens mij dat van de spelers uit de Eredivisie hun doelpunten weer maal 2 zullen gaan in het gouden schoen klassement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |