Nee, want volgend jaar valt het seizoen 2001/2002 af, het jaar waarin Feyenoord de UEFA cup won.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:17 schreef 9christensen het volgende:
Die halen we zo even in die portuutgezen
Toch nog even op de valreep noemen hequote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, want volgend jaar valt het seizoen 2001/2002 af, het jaar waarin Feyenoord de UEFA cup won.
quote:Op donderdag 8 december 2005 11:34 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Toch nog even op de valreep noemen he
Dat seizoen deed Porto het ook best goed, scheelt maar 0.900 met ons...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Nee, want volgend jaar valt het seizoen 2001/2002 af, het jaar waarin Feyenoord de UEFA cup won.
dat duurt nog wel ff en wij verliezen ook nog een paar goede jarenquote:Op donderdag 8 december 2005 15:03 schreef the_legend_killer het volgende:
Portugal moet die jaren verliezen waar Porto Europees prijzen pakte.
Ja, want Feyenoord doet het zo goed in Europa.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:48 schreef bart83 het volgende:
Ach, AZ wint dit jaar de UEFA cup, PSV de CL en volgend seizoen wint Feyenoord de CL in een prachtige finale tegen PSV
Nog altijd de eerste en laatste Nederlandse ploeg die een Europese prijs wint.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord doet het zo goed in Europa.![]()
Die losers kwamen dit jaar niet eens de eerste ronde van de UEFA-cup door, laat staan dat ze Champions league gaan spelen/halen.![]()
En jij moet niet alles te serieus nemen kneus.quote:Op vrijdag 9 december 2005 01:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord doet het zo goed in Europa.![]()
Die losers kwamen dit jaar niet eens de eerste ronde van de UEFA-cup door, laat staan dat ze Champions league gaan spelen/halen.![]()
Dan heeft geen invloed op de CL-verdeling 06/07. Ik lees steeds van sommigen dat het niet mogelijk is dat volgend jaar al 3 CL plekken gehaald gaan worden, maar dat is helemaal niet zo zover ik het heb begrepen.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
ja hij heeft alles binnen het uur altijd verwerktquote:Op woensdag 14 december 2005 22:45 schreef komrad het volgende:
Bert is al tijden mijn vaste informatiebron op dit gebied, hij is trouwens ook erg snel, of krijgt hij de uitslagen automatisch binnen of zo
hij wacht wel tot alle wedstrijden gespeeld zijn op een dag dus geen tussenstanden, toch een beetje jammerquote:Op woensdag 14 december 2005 22:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja hij heeft alles binnen het uur altijd verwerkt
Belachelijk ja. Maar zo is het nou eenmaal en ik zou het niet erg vinden als Feyenoord eindelijk weer eens wat miljoentjes binnen kon halen.quote:Op woensdag 14 december 2005 22:53 schreef Cart_man het volgende:
Jeuh, krijgen we 3 plaatsen voor de KAMPIOENEN league...
Flutsysteem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |