Wat leuk! En ik vind het een mooie naamquote:Op woensdag 18 januari 2006 20:25 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Bij het weerbericht vernomen dat weerdame Helga van Leur vannacht is bevallen van een MEISJE!!
Madeleine woog 8 pond en meet 54 cm!!![]()
Huh? Bedoel je alleen de onderwerpen of ook de commentaren??quote:Op zaterdag 21 januari 2006 08:26 schreef Lenny83 het volgende:
Dit topic stond gister in de Spits!
Ze hebben alles zowat letterlijk overgenomen! 1 pagina vol!![]()
Was het niet Laurens Miss Dynastie?!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wat leuk! En ik vind het een mooie naam
Die andere twee heten Christiaan en ... (wie helpt me even)
Nee het hele onderwerp bedoel ik! Ze noemden ook precies dezelfde mensen en gebruiken soms zelfs dezelfde foto's als in het topic! Het was een pagina over de baby's in 2006. Ze hebben gewoon hun inspiratie hier op gedaanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 10:43 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Huh? Bedoel je alleen de onderwerpen of ook de commentaren??
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:15 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Was het niet Laurens Miss Dynastie?!
Knap staaltje journalisten daar... volgens mij is bronvermelding het eerste wat je leert op zo'n opleiding.. maar aan de andere kant zullen de beste journalisten ook niet bij Spits! werken...quote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:11 schreef Lenny83 het volgende:
[..]
Nee het hele onderwerp bedoel ik! Ze noemden ook precies dezelfde mensen en gebruiken soms zelfs dezelfde foto's als in het topic! Het was een pagina over de baby's in 2006. Ze hebben gewoon hun inspiratie hier op gedaan![]()
De speculatie:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:50 schreef teigan het volgende:
dat werd hier een tijdje geleden al gemeld ja
Volgens mij is dat een oudere foto?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar dat dat dan aan die foto te zien is, vind ik dan weer moeilijker te geloven![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2006 12:42 schreef mleintje271 het volgende:
gwen stafanie zwanger??...ik heb het ergens gelezen en ze maken het op uit deze foto
[afbeelding]
wat denken jullie?
Heb ik zelf nog nooit gehoord. Ze heeft wel eens aangegeven dat zij en haar man graag kinderen zouden willen hebben.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:38 schreef Eb het volgende:
Is Leontien van Moorsel nou eigenlijk zwanger?
quote:Brooke Shields: I'm Having a Girl
Tuesday Jan 24, 2006 5:00pm EST
By Vicki Sheff-Cahan
CREDIT: GETTY
Brooke Shields couldn't hold the news back any longer. "It's a girl!" she tells PEOPLE exclusively, speaking about her and husband Chris Henchy's baby, due in May.
"I wasn't sure I was going to make this public," says Shields, whose daughter Rowan is 2. But, she said, "I'm thrilled for my daughter to have a little friend.Two Tauruses, it's this huge trick being played on me."
Shields, 40, who announced her pregnancy in October, suffered from postpartum depression after the birth of her first child. The actress wrote a book on the subject, Down Came the Rain: My Journey Through Postpartum Depression, and has spoken out about her use of antidepressants – prompting an outcry from Scientologist Tom Cruise, who opposes psychiatry and prescription medication to battle depression.
Hollywood Baby Boom
During an appearance on the Today show in November, when asked if she feared a return of her postpartum depression, Shields responded: "No. I'm informed now."
As for Rowan, Shields tells PEOPLE: "Most 2-year-olds say no before they open their eyes in the morning. Rowan says no and then has reasons why it's no. She digs her heels in, it's amazing how stubborn (she is)."
Van Glamour.com:quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:36 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik had gehoord over de miljoenste speculatie over Jennifer Lopez.. Haar man Marc Anthony had babykleertjes en luiers gekocht.
Vuige geruchten of kern van waarheid?quote:Is Jennifer Lopez expecting a baby? The star was spotted stocking up on expensive baby clothes at Fred Segal this week with husband Marc Anthony, and spies are convinced the purchases weren't for a friend. A witness who watched as Marc snapped up a luxe nappy bag reports: "He said something that made it pretty clear that it wasn't a gift - that he intended to use it."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |