quote:Op woensdag 7 december 2005 09:47 schreef frankium het volgende:
Als het een vrouw is, is het vriendin. Kansloze kneus.
Als Marocs dit doen, wordt er moord en brand geschreeuwd. Maar bij een paar voetbaljosti's is het helemaal okay natuurlijk!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:43 schreef sr_firewire het volgende:
Het slotconcert dat naar de vrouw gescandeerd werd was: HET IS EEN VRIEND VAN DE JODEN. Dit maakte de avond pas tot een echt geslaagde avond.
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
Neequote:Op woensdag 7 december 2005 09:50 schreef twisteddlogic het volgende:
Heb je daar een tekening bij om het geheel te verduidelijken?
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:02 schreef kareltje_de_grote het volgende:
een oudere vrouw heeft last van jullie lawaai, ze probeert een aantal dronken voetbalsupporters wat te kalmeren door water te gooien en wat doen die kanslozen?
strijkers, stokken en bier gooien.
goed werk jongens
jammer dat haar huis niet in de fik is gevlogen, dan was die jodenvriend meteen dood geweest.![]()
beetje kansloos vind je niet? als jullie nou gewoon wat stiller waren geweest was zei wel opgehouden met watergooien.
hmmm, dan is het indd wel gek dat ze zich niet thuisvoelde tussen al die voetbalsupporters.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:05 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
OK, ik zal de situatie iets meer verduidelijken;
Het stadioncafe ligt op de hoek van een 50 onder een kap woning, die in een hele slechte staat is. Erboven wonen alleen maar paupers met een inkomen dat gelijk is aan hun IQ.
Als ze rustig willen wonen moeten ze dat niet boven een cafe doen, en er al zeker niet van opkijken als er LAWAAI gemaakt wordt als 35.000 mensen het stadion uit moeten..
Dat wijf was gewoon overspannen hysterisch. STERF !
Je bedoelt meer waterquote:Op woensdag 7 december 2005 09:43 schreef sr_firewire het volgende:
Blablabla...Maar het gekke was, ze bleef maar doorgaan en ging zelfs nieuw water halen.blabla...
Sorry.... maar ik heb gisteren echt respect gehad voor de Fenerbahce supportersquote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Je bedoelt meer water
En even een side note, ik durft te wedden dat als mevrouw een typische Fenerbahce supporter was (lees Turkse) jou OP een hele andere lading zou hebben.
Dat doet niet af van het feit dat mevrouwtje debiel bezig was en dat een reactie van jullie zeker begrijpbaar is, al is stokken, strijkers en bier gooien behoorlijk pauperig. Maarja er is meestal niet veel meer te verwachten van voetbalsupporters.
quote:Het slotconcert dat naar de vrouw gescandeerd werd was: HET IS EEN VRIEND VAN DE JODEN . Dit maakte de avond pas tot een echt geslaagde avond.
Nee, maar heb wel gelachen hoe gestoord dat wijf wasquote:Op woensdag 7 december 2005 10:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was je hele hoogtepunt van de avond?
Ok, dat is dan wel weer netjes van jequote:Op woensdag 7 december 2005 10:21 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Sorry.... maar ik heb gisteren echt respect gehad voor de Fenerbahce supportersDat mag ook wel eens gezegd worden.
Liepen een heleboel Fenerbahce supporters door Eindhoven, geen problemen gezien. En tijdens de 1 minuut stilte waren ze muisstil ! Klasse actie![]()
Frits Philips ?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:34 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Ok, dat is dan wel weer netjes van je
Hoezo was er trouwens 1 minuut stilte? Was er weer een mus geliquideerd?
Misschien was het mevrouw Frits!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:39 schreef So_Addictive het volgende:
Misschien was ze in de rouw voor meneer Frits
... volgens mij is het 1 man, en is het Fredje van der Hoorn (toch?) waar ik vroeger altijd respect voor had.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:41 schreef kippenek het volgende:
[..]
Je hebt allemaal mannen in je icoon staan. Niet dat ik iets tegen homo's heb ofzo hoor.
d'r staan er nog een paar in z'n icoontje, maar die zijn een stuk lelijkerquote:Op woensdag 7 december 2005 10:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
... volgens mij is het 1 man, en is het Fredje van der Hoorn (toch?) waar ik vroeger altijd respect voor had.
Juistquote:Op woensdag 7 december 2005 10:46 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
... volgens mij is het 1 man, en is het Fredje van der Hoorn (toch?) waar ik vroeger altijd respect voor had.
Oh ok, heb geen flash hier op deze kut werkcomputerquote:Op woensdag 7 december 2005 10:49 schreef Againzender het volgende:
[..]
d'r staan er nog een paar in z'n icoontje, maar die zijn een stuk lelijker
Werk je ook wel eens op die computer?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:52 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Oh ok, heb geen flash hier op deze kut werkcomputer
Computer van het werk, zo beterquote:Op woensdag 7 december 2005 10:56 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Werk je ook wel eens op die computer?
Die net zo hard stonden te lachen om dat wijf als mij ?quote:Op woensdag 7 december 2005 13:11 schreef klootje het volgende:
Volgende keer kom ik naar beneden en dan haal ik me broers erbij!
Jouw replyquote:Op woensdag 7 december 2005 10:12 schreef Prego het volgende:
psv![]()
fenerbahce![]()
die vrouw![]()
voetbal![]()
dit topic![]()
Ok ! Momentje !quote:Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef twisteddlogic het volgende:
Zon foto verduidelijkt het verhaal al wel een beetje, kun je er ook een tekening op maken met wat jullie deden en wat zei deed?
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:28 schreef twisteddlogic het volgende:
Zon foto verduidelijkt het verhaal al wel een beetje, kun je er ook een tekening op maken met wat jullie deden en wat zei deed?
quote:Op woensdag 7 december 2005 13:49 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05493/sneeuw026.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets !
Nee, ik kwam langsgelopen. Zie OPquote:Op woensdag 7 december 2005 13:52 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
je stond op veilige afstand?
bang voor water?
ohw, ik was in de veronderstelling dat je ook hersenloos superboeruuuuuuhhhhhhhhhhhhh, en zij is een vriend van de joduuuuuuuuuuuuhhhhhhhh stond te roepen.quote:Op woensdag 7 december 2005 13:53 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Nee, ik kwam langsgelopen. Zie OP
Veronderstellingen...quote:Op woensdag 7 december 2005 13:54 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
ohw, ik was in de veronderstelling dat je ook hersenloos superboeruuuuuuhhhhhhhhhhhhh, en zij is een vriend van de joduuuuuuuuuuuuhhhhhhhh stond te roepen.
Nu snap ik het iddquote:Op woensdag 7 december 2005 13:49 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
[[url=http://xs58.xs.to/pics/05493/sneeuw026.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zoiets !
Waarom loop je dan aan de verkeerde kant van de weg?quote:Nee ik kwam langslopen
Ik liep aan de goede kant van de weg hoor, de weg waar ik op loop is die van het stadion af richting centrum.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:06 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Nu snap ik het idd![]()
[..]
Waarom loop je dan aan de verkeerde kant van de weg?
Bang voor water?
Ik vind dat linkse geneuzel van jou erg simpel overkomen !!! Denk jij dat ieder akkefietje met een Marrokaans groepje in het nieuws komt ? De manier waarop jij ze noemde (Marrocs) denderde het respect ook niet echt van af is het wel ? Simpele ziel, denk eens na voor je weer gaat beginnen over een discussie die hier geen nut heeft in een voetbal topic !!!quote:Als Marocs dit doen, wordt er moord en brand geschreeuwd. Maar bij een paar voetbaljosti's is het helemaal okay natuurlijk!
Simpele ziel.
Eindhoven bestaat gelukkig niet alleen uit sociaal zwakkeren zoals deze psv supporters!quote:
1. Sorry het verhaal wat ik postte is waarquote:Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef Roycoooooo het volgende:
Grote verhalen maar je piste gewoon zelf in je broek![]()
Als je geinteresseerd bent zal ik een kleine geschiedenislesje gevenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:20 schreef Bramos83 het volgende:
[..]
Eindhoven bestaat gelukkig niet alleen uit sociaal zwakkeren zoals deze psv supporters!
En waarom vriend vd joden?? Waarom wordt bij de sociaal zwakke psv supporter alles geassocieerd met Joden (of ajax)??? Ik snap ook niet waar de haat tegen ajax vandaan komt bij psv, ajax heeft namelijk niks stouts gedaan tegen psv......
pauper reden, en bestond jij toen al wel???? Tevens is dat provincie clubje gedoe volgens mij gewoon bashen. Doen jullie trouwens niet hetzelfde terug...arogantie straalt van de supporters af...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:25 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Als je geinteresseerd bent zal ik een kleine geschiedenislesje geven:
De haat tegen Ajax is ontstaan omdat vroeger altijd door de club uit de hoofdstad werd geroepen ( toen PSV nog niet zo succesvol was ) dat het maar provinciekneuzen waren en nooit een topclub konden worden. Sinds de jaren 80 is dit wel anders zoals jullie weten.... Vandaar de haat tegen Ajax ( en natuurlijk nog wel meer redenen).
Echte haat relaties met ajax zijn terug te vinden in Zuid-Holland, voor de rest zijn de redenen gebasseerd op de aandacht die ajax (in hun ogen) krijgt...en dat is niet te wijten aan de club zelf!quote:Maaruhm, welke club heeft eigenlijk niets tegen Ajax ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 14:36 schreef Bramos83 het volgende:
Jullie vieren feest door ajax te bashen ipv je eigen club te bejubelen....(ik noem: helemaal niets in AMsterdam emn dat zelfs zingen als ajax op kampioenskoers ligt
1: Okequote:Op woensdag 7 december 2005 14:21 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
1. Sorry het verhaal wat ik postte is waar
2. Wat is er groot aan het verhaal, ik schrijf het uit eigen oogpunt en doe zelf niks verkeerds -> Of is lachen een doodzonde mijn christen ?
3. Ja ik piste in mijn broek van het lachen
4. Mensen zoals jij![]()
Ja, hallo, van welke planeet kom jij?!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:17 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Denk jij dat ieder akkefietje met een Marrokaans groepje in het nieuws komt ?
2 jaar terug, psv lag op ongeveer 10 punten van ajax id competitie. Psv speelde uefa cup door de 3e plek id poule van de CL, ajax werd daarentegen 4e en was uitgeschakeld op Europees gebied. PSV speelde thuis tegen...perugia ofzo en stond op voorsprong......zeker weten dat het toen werd gezongen vanaf de tribunes.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
En ja in de jaren 80 bestond ik al, dat wil niet zeggen dat ik dat meegemaakt heb... Ik geef je alleen de geschiedenis.
En je bent een Ajaxcied ? Draag je verlies gewoon jankerd![]()
Oude vrouwtjes pestenquote:Op woensdag 7 december 2005 14:46 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Maar, mag ik vragen waarom ze met stokken en vuurwerk te werk gingen ? Das toch beetje zielig, lach die mevrouw uit, das net zo grappig en geen kans op schade
Wat moet je nou man ?quote:Op woensdag 7 december 2005 15:11 schreef klootje het volgende:
[..]
Oude vrouwtjes pesten,recht daar tegenover is het hoofdbureau,gooi daar dan je vuurwerk naar binnen,er liepen ook genoeg turken rond.
maar ik begrijp dat ts er niet aan meegedaan heeft,kwam er alleen met z'n pappie langs op weg terug naar z'n pauperdorpje,hulde.
Wie is er nu de kneus......quote:
En anders hebben we hier en op de FP r@b ook nog, die elk feitje wat maar half naar allochtoniërs ruikt breed uitmeet.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:47 schreef kippenek het volgende:
Ja, hallo, van welke planeet kom jij?!
Jaquote:Op woensdag 7 december 2005 15:45 schreef Basje_B het volgende:
Jij was de enige rooie tussen al die zwartjes?
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat vrouwtje stond gewoon met een emmer pis in der hand, omdat ze in die pauperwoningen geen riool hebben.![]()
Aawww gut, hebben jullie wel met een hele grote groep de vrouw bestookt? Een vrouw van boven de 50? Met stokken en bierflesjes? Met zoveel man en niet eens het lef hebben om het gewoon met je handen te proberen. Wat een stakkers zijn jullie, zelfs met een hele groep tegen een weerloze vrouw.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:43 schreef sr_firewire het volgende:Een vrouw van een jaar of 50 die boven het cafe woonde was zo kwaad dat ze een emmer water had gepakt en deze leegschepte met een bakje en dit naar de buiten het cafe staande mensen gooien, en aan het schelden dat ze was. Waarom is mij een raadsel, want deze drukte bij dat cafe is al best lang zo, misschien woonde ze er pas ofzo. Maar het gekke was, ze bleef maar doorgaan en ging zelfs nieuw water halen. Tot op een gegeven moment de menigte het zat was en met stokken, strijkers en bier begon te gooien naar het vrouwtje
. Leuk detail: De politie stond op 2 meter afstand maar deed niks, whahahaha.
Het slotconcert dat naar de vrouw gescandeerd werd was: HET IS EEN VRIEND VAN DE JODEN. Dit maakte de avond pas tot een echt geslaagde avond.
Mevrouw, tot in de volgende ronde !![]()
Ach gut een Feyenoord "Hooligan"quote:Op woensdag 7 december 2005 16:07 schreef Kaap het volgende:
[..]
Aawww gut, hebben jullie wel met een hele grote groep de vrouw bestookt? Een vrouw van boven de 50? Met stokken en bierflesjes? Met zoveel man en niet eens het lef hebben om het gewoon met je handen te proberen. Wat een stakkers zijn jullie, zelfs met een hele groep tegen een weerloze vrouw.
Zo zie je maar, boeruh hebben een grote kutsmoel maar alleen doen ze niks. Zelfs niet eens tegen een oud vrouwtje.
Om even in p$v sfeer te blijven, die dooie pier Philips, die had met zijn 100 jaar in zijn uppie al jullie koters een ros op je smoel gegeven.
Stakkers...
ik ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:23 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een kneusjes hier in dit topicEn dan heb ik het niet over TS.
Boehoe wat een relevante opmerking.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:22 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ach gut een Feyenoord "Hooligan"Dat jij gefrustreerd bent snap ik wel, met gemiddeld 1 landstitel in de 10 jaar, maar dat vergeef ik je
![]()
Zondag krijgen ze weer nekkies in de kuip met een nulletje of 2 en dan zie je hem niet meer![]()
Oh ja ik vind jou echt stoer ! Heb je nu ook een boner ?
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Boehoe wat een relevante opmerking.
Ga Frits een beurt geven stakker.
quote:Op woensdag 7 december 2005 16:31 schreef Kaap het volgende:
[..]
Boehoe wat een relevante opmerking.
Ga Frits een beurt geven stakker.
Yes, ik stond dichtbij een Fokkerquote:Op woensdag 7 december 2005 18:25 schreef mcyodogg het volgende:
ik vond het wel grappig eigenlijk. en van die vrouw(ik dacht dat eerst dat het een man was) en van de supporters. vooral toen ze met bier en rotjes terug gingen gooien. ik stond trouwens vlak waar jij stond.
pssst: ook Ajax zit bij de laatste 16 in Europa.. zoals je zelf al aangaf: belangrijk voor het Nederlandse voetbal...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:41 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
![]()
En ja in de jaren 80 bestond ik al, dat wil niet zeggen dat ik dat meegemaakt heb... Ik geef je alleen de geschiedenis.
En je bent een Ajaxcied ? Draag je verlies gewoon jankerd![]()
Ja Ajax zit ook bij de laatste 16, gefeliciteerdquote:Op donderdag 8 december 2005 11:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
pssst: ook Ajax zit bij de laatste 16 in Europa.. zoals je zelf al aangaf: belangrijk voor het Nederlandse voetbal...
Ik vraag me wel af hoeveel van de 35.000 boeren die nu die vrouw stonden toe te zingen er nog over zouden zijn zodra PSV eenzelfde seizoen meemaakt zoals Ajax nu... Bitter weinig vrees ik..
OT: Hoezo is zij een "vriend van de joden" als ze met water naar PSV-fans gooitMisschien is het wel een vriend van de kakkerlakken
![]()
punt 1: Eerlijk is eerlijk: de poule van Ajax was redelijk te doen, maar in dit drama-seizoen is het toch op zijn zachts gezegd een klein wonder dat Tuhn verslagen kon worden...quote:Op donderdag 8 december 2005 11:11 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja Ajax zit ook bij de laatste 16, gefeliciteerdMaar als je een kerel bent, en je vergelijkt beide poules met elkaar, dan geef je ook toe welke prestatie knapper is ! Maar goed, Ajax zit er ook bij en ondanks het slechtlopende seizoen vind ik het een knappe prestatie.
Punt 2: Volgens mij denk jij dat in dat cafe 35.000 mensen stonden ?
Punt 3: De haat jegens Feyenoord in Eindhoven is echt niet zo groot hoor. (althans mijn mening, en wat ik zo hoor).
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:04 schreef rotskibo het volgende:
stoer.
Ga jij eerst de achtergrond van Frits Philips eens leren. Heel die vent heeft nooit wat te maken gehad met voetbal behalve het feit dat hij bij het concern Philips hoorde en P$V supporter was.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:47 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Feyenoord niveau
![]()
Gelukkig zijn er mensen die wel respect hadden voor Frits, en dan heb ik het over andere voetbalsupporters. Maar goed met 1 hersencel is het moeilijk denken he schatje ?![]()
En nu opzouten relschoppert !
quote:Op donderdag 8 december 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ga jij eerst de achtergrond van Frits Philips eens leren. Heel die vent heeft nooit wat te maken gehad met voetbal behalve het feit dat hij bij het concern Philips hoorde en P$V supporter was.
Dus heel je uitspraak over andere voetbalsupporters slaat op net zoveel als jij en je hoolies die tegen 1 oud vrouwtje tekeer gaan: helemaal niks.
Dus fuck frits knul, ik hoef helemaal geen respect voor hem te hebben want hij is net zoveel als jou: niets
Zielig mannetje, jij bent zeker ook zon whigger die met 15 holmaatjes komt als je ruzie hebt met iemand. Balletje, je bent zeker ook zon internet hooligan met een grote smoel achter je beeldscherm, knul je bent helemaal niemand. Je bent een n44b, acties met het niveau van een aap.
Een topic openen in klaagbaak over hoe stoer jij en je matties zijn dat je wel met minimaal 10 man een oud vrouwtje belaagd hebt. Hoe oud ben je nou eigenlijk? 13 of 14? Mocht je het stadion wel in zonder begeleiding of mocht je mee met de gehandicapten die naast het veld staan. Gezien je daden is je kwijlfactor vermoedelijk nog hoger dan die man in zijn rolstoel. Maar die weet in ieder geval zijn geestelijke toestand, kan jij nog een voorbeeld aan nemen.
Het is maar goed dat niet alle PSV supporters zoals jij zijn, anders was de supportersvereniging waarschijnlijk al falliet gegaan om al die veetreinstellen te huren bij de eerstvolgende uit wedstrijd. Gelukkig zijn er een aantal subfora's naar beneden wel een boel goede supporters. Maar ja, er zijn altijd klootzakken die het verpesten voor de rest. En daar vent, ben jij er nou 1 van.
![]()
Leer je lezen man paupere vmbo'erquote:Op donderdag 8 december 2005 12:10 schreef Kaap het volgende:
[..]
Ga jij eerst de achtergrond van Frits Philips eens leren. Heel die vent heeft nooit wat te maken gehad met voetbal behalve het feit dat hij bij het concern Philips hoorde en P$V supporter was.
Dus heel je uitspraak over andere voetbalsupporters slaat op net zoveel als jij en je hoolies die tegen 1 oud vrouwtje tekeer gaan: helemaal niks.
Dus fuck frits knul, ik hoef helemaal geen respect voor hem te hebben want hij is net zoveel als jou: niets
Zielig mannetje, jij bent zeker ook zon whigger die met 15 holmaatjes komt als je ruzie hebt met iemand. Balletje, je bent zeker ook zon internet hooligan met een grote smoel achter je beeldscherm, knul je bent helemaal niemand. Je bent een n44b, acties met het niveau van een aap.
Een topic openen in klaagbaak over hoe stoer jij en je matties zijn dat je wel met minimaal 10 man een oud vrouwtje belaagd hebt. Hoe oud ben je nou eigenlijk? 13 of 14? Mocht je het stadion wel in zonder begeleiding of mocht je mee met de gehandicapten die naast het veld staan. Gezien je daden is je kwijlfactor vermoedelijk nog hoger dan die man in zijn rolstoel. Maar die weet in ieder geval zijn geestelijke toestand, kan jij nog een voorbeeld aan nemen.
Het is maar goed dat niet alle PSV supporters zoals jij zijn, anders was de supportersvereniging waarschijnlijk al falliet gegaan om al die veetreinstellen te huren bij de eerstvolgende uit wedstrijd. Gelukkig zijn er een aantal subfora's naar beneden wel een boel goede supporters. Maar ja, er zijn altijd klootzakken die het verpesten voor de rest. En daar vent, ben jij er nou 1 van.
![]()
Dat is Br33z4h taalgebruik en heeeel populair onder mensen van 16/17 jaarquote:
De meest dwaze opmerking van dit hele topic (nou ja, op die feyenoordkneus na dan, maar die verdiend geen aandacht). Als het ergens altijd vol zit dan is het wel bij PSV. In goede en slechte tijden.quote:Op donderdag 8 december 2005 11:13 schreef teamlead het volgende:
punt 2: neuh.. refereer meer aan de trouw van de PSV-supporters in mindere tijden
Mja, er zijn nog wel een paar clubs, niet alleen PSV hoor, maar die opmerking van hem is iddquote:Op donderdag 8 december 2005 13:27 schreef Blackness het volgende:
[..]
De meest dwaze opmerking van dit hele topic (nou ja, op die feyenoordkneus na dan, maar die verdiend geen aandacht). Als het ergens altijd vol zit dan is het wel bij PSV. In goede en slechte tijden.
Ja komop zeg, hoe lang zit je al op Fok!? Je weet toch dat het niet uit maakt wat je doet of zegt, je zal altijd aangevallen worden.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:16 schreef sr_firewire het volgende:
Wat moet je nou man ?
Als ik had gezegd dat ik had gescholden was ik een kneus, als ik had gezegd dat ik die vrouw was was ik een kutwijf, als ik had gezegd dat het marrokanen waren die die vrouw uitscholden was ik een rassist. Je bent gewoon een van de maatschappij vervreemde kneus die in een pauperbuurt woont, omdat hij (of zn pappie en mammie) te lui zijn om te werken voor de kost.
Toch al 1,5 jaar, waarvan meer dan een jaar meelezend. Maar idd, het is best wel triest jaquote:Op donderdag 8 december 2005 13:55 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Ja komop zeg, hoe lang zit je al op Fok!? Je weet toch dat het niet uit maakt wat je doet of zegt, je zal altijd aangevallen worden.
Maar je bent het denk ik wel met mij eens dat mensen afzeiken en aanvallen deel van het plezier in de KLB isquote:Op donderdag 8 december 2005 13:59 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Toch al 1,5 jaar, waarvan meer dan een jaar meelezend. Maar idd, het is best wel triest ja![]()
Of mensen die je verhaal gaan omdraaien om je van dingen te beschuldigen![]()
Ja tuurlijk doe ik zelf ookquote:Op donderdag 8 december 2005 14:02 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Maar je bent het denk ik wel met mij eens dat mensen afzeiken en aanvallen deel van het plezier in de KLB is![]()
Haha schitterend.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:05 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ja tuurlijk doe ik zelf ook![]()
Maar mensen zoals die Feyenoorder.... je kan gewoon de domheid aflezen in de post. Op zich heeft dat ook wel wat dat internet. Normaal communiceer ik niet zo vaak met mensen met het IQ van een post-it sticker, maar via de digitale wereld kom je toch met zulke mensen in aanraking. Helaas kan ik daar niet altijd mee omgaan, maar ik moet zeggen soms lig ik idd naast mijn stoel.
Idd FOK bereid me voor een gedeelte voor op mijn toekomst, als ik dit soort mensen aan moet gaan sturen. Dan zullen deze wijze lessen me voor altijd bijblijven.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:12 schreef 455H07E het volgende:
[..]
Haha schitterend.
Je hebt gelijk, je leert op deze manier wat er nou omgaat in het hoofd van dit soort mensen en het helpt je leren omgaan met hen. Stel je voor dat je nou in het echte leven zo een josti tegenkomt? Je weet dan in ieder geval hoe ze denken!
Haha, en de pliesie staat erbij en kijkt ernaarquote:Op donderdag 8 december 2005 17:24 schreef Katana het volgende:
Dat wijf spoort idd niet. Staat wel vaker te kutten daar. Ook alles filmen enzo voor de pliesieHoe slecht we wel niet zijn voor dr huisie.
Ja bij de Aftrapgangers is ze zeker bekend. Door haar is er ook altijd gezeik met eventuele verplaatsing van de aftrap.quote:Op donderdag 8 december 2005 17:49 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Haha, en de pliesie staat erbij en kijkt ernaarMaar ze is dus bekend in Eindhoven. Heb zo verschrikkelijk gelachen man, wat een histerisch stuk stront.
Die verplaatsing komt er ook!quote:Op donderdag 8 december 2005 19:46 schreef Katana het volgende:
[..]
Ja bij de Aftrapgangers is ze zeker bekend. Door haar is er ook altijd gezeik met eventuele verplaatsing van de aftrap.
Ik heb een hekel aan kansloze kotsende mensen die geen hobby's hebben.quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb een hekel aan supporters.![]()
Eenschquote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan kansloze kotsende mensen die geen hobby's hebben.
Dus als je niet van voetbal houd ben je kansloos en en kotsend en heb je verder geen hobby's?quote:Op vrijdag 9 december 2005 08:50 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan kansloze kotsende mensen die geen hobby's hebben.
Nutteloze reacties op voetbalsupporters zijn kansloos. En zeur jij niet over voetbal, volgend jaar WK 2006 hang jij net als 14 miljoen anderen voor de buis...quote:Op vrijdag 9 december 2005 12:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dus als je niet van voetbal houd ben je kansloos en en kotsend en heb je verder geen hobby's?
Waarom zijn bijna alle voetbal supporters altijd zo ontzettend dom.![]()
Ik haat je moederquote:Op vrijdag 9 december 2005 00:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb een hekel aan supporters.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |