Carmenquote:
Teringjantjequote:
Ik ga ook maffenquote:Op woensdag 7 december 2005 05:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wizje..
Ik ga slapen
Weet niet of je nog inspiratie hebt..zo niet..dan mag een ander t afmaken
quote:Op woensdag 7 december 2005 05:00 schreef wizarddragon het volgende:
Speciaal voor TRS als ie wakker wordt
[afbeelding]
Ja het is lang geleden dat onze nachtploeg zich zo nadrukkelijk gemanifesteerd heeftquote:Op woensdag 7 december 2005 09:34 schreef Semisane het volgende:
Mogge allenmaal....zo de kleintjes hebbens zich weer uitgeleeft?![]()
En nee TRS voor 1 keer bedoel ik jou er niet mee.
Je kan mijn zus en mijn vriend vragen...die willen alle twee, maar alleen ik wil niet....vind harry potter niet echt leuk...quote:Op woensdag 7 december 2005 11:06 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhvandaag zoveel doen.. namelijk niks
heerlijk.. moet alleen nog iemand vinden die meewil naar harry potter
ga ik verkleed als jouquote:Op woensdag 7 december 2005 11:10 schreef Semisane het volgende:
[..]
Je kan mijn zus en mijn vriend vragen...die willen alle twee, maar alleen ik wil niet....vind harry potter niet echt leuk...
quote:
hallowwwquote:Op woensdag 7 december 2005 12:19 schreef davidov het volgende:
*valt uit bed kruipt richting tafel en tilt zichzelf op stoel voor pc*
Goedesmorgens heren van het goede leven![]()
![]()
Ik ben eruit getrapt door mn moederquote:Op woensdag 7 december 2005 12:29 schreef petre86 het volgende:
mogguh Davidov
ik lig nog in bed
komt er iemand ontbijt brengen?
ik woon op kamers.. geen moeder die me uit bed gooitquote:Op woensdag 7 december 2005 12:36 schreef davidov het volgende:
[..]
Ik ben eruit getrapt door mn moeder![]()
Maar een ontbijtje zou er ook wel in gaan...
Uhm doe maar 1 sinasappelsap zonder pulp, en een eitje zacht gekooktDe rest mag iemand zelf bedenken
![]()
Ik lust wel een soepje, Petre86.quote:
Als je al een uur of wat uit bed bent, gaat het er lunch-technisch bekeken best in, Davidov.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:50 schreef davidov het volgende:
Soep? zo vroeg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |