quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:44 schreef Bjoro het volgende:
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 3 vd poule
Een negatief onderling resultaat tegen de nr 4 vd poule
Een negatief doelsaldo
In 6 wedstrijden 4 hele doelpunten maken
maar evengoed welkom bij de laatste 16
op Meneer Frits dan maar !
heb het niet op tv gezien helaas, moest werken...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:Pascal, hoe was de wedstrijd op tv? Zag het begin er een beetje gaaf uit met die rood witte vlakken?
Vooraf een herdenking van Frist, bijzonder. Daarna vanaf de opkomst van de spelers met de "vlakken" omhoog gestaan, daarna de indrukwekkende minuut stilte........... daarna een bak vuurwerkquote:
minuut stilte heb ik op de radio meegekregen, dat was wel indrukwekkendquote:Op woensdag 7 december 2005 00:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vooraf een herdenking van Frist, bijzonder. Daarna vanaf de opkomst van de spelers met de "vlakken" omhoog gestaan, daarna de indrukwekkende minuut stilte........... daarna een bak vuurwerkik kon nauwelijks het veld nog zien. En toen al snel de goal voor onze neus
. Heerlijk. Me ook weer ouderwets staan ergeren, ben een beetje schor nu
what's new?quote:Op woensdag 7 december 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
nog maar een biertje open trekken
quote:
dat het niet over het toetsenbord gaatquote:
Mijn toetsenbord plakt nogquote:Op woensdag 7 december 2005 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat het niet over het toetsenbord gaat
laten we dat maar niet doen, dan glij je van je stoel afquote:
Verdomme, je weet het hequote:Op woensdag 7 december 2005 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]en over een half uur kom je hier weer omdat je niet kan slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |