Op een enkele fan naquote:Op woensdag 7 december 2005 00:00 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan heb je duidelijk toendertijd dat topic niet gevolgd. Toen werd er nog meer afgezeken op hem, hoe amateuristisch zijn getokkel wel niet was enzo
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op een enkele fan na
Commentaren op de live streams - deel 269
quote:Op woensdag 7 december 2005 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Niemand is objecief.
Toch valt het me wel op dat bepaalde mensen hier categorisch alles verdedigen, als het maar anti-Dido/Roel of pro-Lieske is.
Wel grappig dat je mij dan Scanman-gedrag verwijt, terwijl jij zelf de Scanwoman uithangt hier.
FYI: ik vond de actie van Roel vanmiddag dus onbegrijpelijk en sneu. En heb dat vanmiddag ook meteen gepost. Voordat je mij weer gaat verwijten van "jij-doet-ut-zellufde-alleen-dan-andersom.![]()
In ieder geintje zit een seintje.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
Nee hoor Gert ik zat je gewoon ff lekker te stangen![]()
Ga dan slapenquote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef Sjet het volgende:
Ik kan echt niet meer naar dat mens luisteren![]()
En ook niet naar Roelie trouwens.....
Yeeeaaaaahhhh weer sjakoezie streams![]()
Die zijn er helemaal niet tochquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef cuall het volgende:
[..]
.....en for the record, ik zie ook de slechte eigenschappen van Lieske hoor![]()
Ik begin heus niet iedere OP metquote:Op woensdag 7 december 2005 00:13 schreef Gert het volgende:
Waarom begin jij elke OP metdan, Wicked?
In gespannen afwachting of je wel de eerste was?![]()
Dat mag.quote:
Die complimenten waren gewoon een inleiding van BB om ff een flinke kat te geven over haar kuif waardoor ze wel 40 lijkt.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:14 schreef cuall het volgende:
Dido geeft nu net zelf aan dat ze in de DBK helemaal de hemel is ingeprezen (haar woorden hoor)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |