Ja gezellig, de hele dag frustraties eruit gooienquote:Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef Tranceptor het volgende:
We moeten een praatgroep beginnen of een 'hyves' op zijn minst.![]()
Kunnen zoveel redenen zijn...quote:Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef Marzocchi het volgende:
Waarom zouden vrouwen/mannen niet kunnen praten over het waarom het uit is gegaan. Wat is het probleem? Wanneer ik vraag waarom mijn ex het er niet over wil hebben, krijg ik te horen:
Weet ik niet, het is te moeilijk of het heeft geen nut. Waarom is dat zo dan, je zou haast denken dat er nog steeds gevoelens zijn of denk ik nu zo krom.
Ja kan me voorstellen, dat je dan nog wel graag wat dingen wilt weten en dat je met vragen zit, als er nooit echt gezegd is hoe en/of waarom.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Marzocchi het volgende:
De laatste drie maanden van onze relatie, is ze in zichzelf gekeerd. Zij heeft in drie maanden mij beetje bij beetje uit haar hart gewerkt, zonder te zeggen wat er echt aan hand was. Ze gaat nu verder en heeft een andere vriend, maar ik heb nog zoveel vragen over het hoe of wat. Een relatie zit er niet meer in voor ons en dat is niet waar ik op uit ben. Ik wil die vragen beatwoord hebben, zodat ik rust heb(denk te krijgen). Ik ken haar ook langer dan dat de relatie duurde en wil haar niet kwijt als een vriendin. Zou moeten kunnen lijkt mij...of vergis ik me.
Nog niet zo lang geleden uitgegaan dan zeker?quote:Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef AmyLee het volgende:
Hier gaat het up en downmja dat heeft ook zo z'n andere oorzaken, heb wel constant de neging om te smsen
Ik ben dus diegene die het uitgmaakt heeft en weet ook dat het de juiste keuze is voor mij, maar op een avond dat ik ook al met hem wilde praten dat ik het niet meer zag zitten werd hij zo kwaad/agressief en ging met z'n kwade kop naaar buiten waardoor ik nu, nadat ik de stap genomen heb (over de telefoon nog welquote:Op woensdag 7 december 2005 14:28 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden uitgegaan dan zeker?
Het neiging hebben tot sms'en, msn'en, bellen, mailen enz. is een zeer bekende valkuil.
Meestal heeft het niet zoveel zin. Weet niet of jij degene bent die het uitgemaakt heeft of je partner?
als jij diegene bent zou ik niets laten horen, je partner heeft het dan al moeilijk genoeg. Als je partner het uitgemaakt heeft zou ik ook niets laten horen want dat gaat dan weer ten koste van je eigen trots. Been there, done that. Voelde me altijd kut nadat ik de sms dan toch gestuurd had..
I see...quote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef AmyLee het volgende:
[..]
Ik ben dus diegene die het uitgmaakt heeft en weet ook dat het de juiste keuze is voor mij, maar op een avond dat ik ook al met hem wilde praten dat ik het niet meer zag zitten werd hij zo kwaad/agressief en ging met z'n kwade kop naaar buiten waardoor ik nu, nadat ik de stap genomen heb (over de telefoon nog wel(friesland-den haag, angst door die ene avond) me constant zorgen loop te maken over hem en dat moet ik niet doen dat weet ik.
Het was ook mijn eerste relatie, 11 maanden en het is nu goed 3/4weken uit.
Mijn motief is dus wel hetzelfdequote:Op woensdag 7 december 2005 14:40 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
I see...
Tja, ik blijf bij mijn punt dat je mijns inziens maar beter niets kan laten horen. Mijn ex had er ook een handje van om steeds contact op te nemen omdat ze wilde weten of ik het wel trok.
Heb toen ook gezegd dat ik een grote jongen ben die ook zonder haar een leven heeft. Voelde me lichtelijk geirriteerd door dat medelijdende gedrag. Ik ben dr kind niet...
Maargoed, weet verder niet hoe jouw situatie is dus wellicht ligt het bij jou anders, weet niet...
heb al heel mijn leven de schurft aan de feestdagen, heb ze nu maar eens afgeschaft, heb nu geen verloofde meer om het mee te vieren, en heb totaal geen zin om naar vrienden en/of ouders cq familie te gaan terwijl ik er geen ruk aan vind...oud en nieuw vier ik op 24 hoog, gewoon mijn eigen huisje...genoeg te zien van mijn 24ste verdieping, lijkt me...Den Haag om 12 uur 's-nachts...quote:Op woensdag 7 december 2005 04:42 schreef Uiruru het volgende:
Ik heb mijn "feest"dagen al ingedeeld.
1ste kerstdag bij mijn ouders.
2de kerstdag met het eenzame vrijgezellenclubje
oud en nieuw ook met het eenzame vrijgezellenclubje.
Lastig.quote:
Ik niet. Ze heeft een keuze gemaakt en daar houdt ze zich maar aan. Val maar dood, see if I care.quote:Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef AmyLee het volgende:
heb wel constant de neging om te smsen
Nee ik heb hier ook eigenlijk geen vrienden dus constant alleen zitten en niks te doen hebben werkt ook niet positiefquote:Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef VD het volgende:
[..]
Lastig.. Geen leuke dingen op de planning staan?
.
[..]
Ik niet. Ze heeft een keuze gemaakt en daar houdt ze zich maar aan. Val maar dood, see if I care..
En je hebt ook geen mogelijkheid om die te maken? Anders zoek je via MSN/ICQ gewoon mensen in je buurt.quote:Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef AmyLee het volgende:
Nee ik heb hier ook eigenlijk geen vrienden dus constant alleen zitten en niks te doen hebben werkt ook niet positief
Ondanks dat het ook niet mijn favoriete periode van het jaar is zou ik het niet alleen willen doorbrengen. Je krijgt dan toch weer die extra slag in je nek... Iedereen om je heen gezellig (gemaakt gezellig soms) bezig met andere mensen en jij zit in je eentje voor de tv met een fles bier in je hand naar de klok op de tv te kijken om 12 uur.quote:Op woensdag 7 december 2005 15:16 schreef David Letterman het volgende:
[..]
heb al heel mijn leven de schurft aan de feestdagen, heb ze nu maar eens afgeschaft, heb nu geen verloofde meer om het mee te vieren, en heb totaal geen zin om naar vrienden en/of ouders cq familie te gaan terwijl ik er geen ruk aan vind...oud en nieuw vier ik op 24 hoog, gewoon mijn eigen huisje...genoeg te zien van mijn 24ste verdieping, lijkt me...Den Haag om 12 uur 's-nachts...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |