abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 december 2005 @ 23:32:23 #1
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32877747
Waar gaat het over
de kunst van het loslaten van een ex dus

Vorig topic
De kunst van het loslaten van een ex (#31)

En daar heb je wat aan
Yup, vind hier medelslachtoffers, en lucht je hart

Dus hier slowchatten we
Nope, dat doe je maar in de R&P SC reeks!

Game on
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32878747
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 14:39 schreef Tranceptor het volgende:

We moeten een praatgroep beginnen of een 'hyves' op zijn minst.
Ja gezellig, de hele dag frustraties eruit gooien En iedereen heeft er begrip voor, want we voelen ons allemaal zo
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
pi_32879185
Waarom zouden vrouwen/mannen niet kunnen praten over het waarom het uit is gegaan. Wat is het probleem? Wanneer ik vraag waarom mijn ex het er niet over wil hebben, krijg ik te horen:
Weet ik niet, het is te moeilijk of het heeft geen nut. Waarom is dat zo dan, je zou haast denken dat er nog steeds gevoelens zijn of denk ik nu zo krom.
pi_32879373
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:11 schreef Marzocchi het volgende:
Waarom zouden vrouwen/mannen niet kunnen praten over het waarom het uit is gegaan. Wat is het probleem? Wanneer ik vraag waarom mijn ex het er niet over wil hebben, krijg ik te horen:
Weet ik niet, het is te moeilijk of het heeft geen nut. Waarom is dat zo dan, je zou haast denken dat er nog steeds gevoelens zijn of denk ik nu zo krom.
Kunnen zoveel redenen zijn...
- Teveel verdriet, als je het weer uitvoerig gaat bespreken...
- Misschien toch dat iemand je mist en dat het zo nog erger wordt of ook pijnlijker...
- Iemand die twijfelt...
- Iemand die gewoon verder wilt met zijn/haar leven

Ik hoef ook niet met al m'n ex'en alles nog door te nemen, heb met 1 ook slecht / nauwelijks contact omdat hij continu weer oude koeien uit de sloot haalt, waar ik gewoon geen zin in heb.
Is al lang geleden en ik ben er ook niet meer mee bezig en dat eeuwige gejammer, nee bedankt.
And know what you want,
pi_32879869
De laatste drie maanden van onze relatie, is ze in zichzelf gekeerd. Zij heeft in drie maanden mij beetje bij beetje uit haar hart gewerkt, zonder te zeggen wat er echt aan hand was. Ze gaat nu verder en heeft een andere vriend, maar ik heb nog zoveel vragen over het hoe of wat. Een relatie zit er niet meer in voor ons en dat is niet waar ik op uit ben. Ik wil die vragen beatwoord hebben, zodat ik rust heb(denk te krijgen). Ik ken haar ook langer dan dat de relatie duurde en wil haar niet kwijt als een vriendin. Zou moeten kunnen lijkt mij...of vergis ik me.
pi_32880085
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:35 schreef Marzocchi het volgende:
De laatste drie maanden van onze relatie, is ze in zichzelf gekeerd. Zij heeft in drie maanden mij beetje bij beetje uit haar hart gewerkt, zonder te zeggen wat er echt aan hand was. Ze gaat nu verder en heeft een andere vriend, maar ik heb nog zoveel vragen over het hoe of wat. Een relatie zit er niet meer in voor ons en dat is niet waar ik op uit ben. Ik wil die vragen beatwoord hebben, zodat ik rust heb(denk te krijgen). Ik ken haar ook langer dan dat de relatie duurde en wil haar niet kwijt als een vriendin. Zou moeten kunnen lijkt mij...of vergis ik me.
Ja kan me voorstellen, dat je dan nog wel graag wat dingen wilt weten en dat je met vragen zit, als er nooit echt gezegd is hoe en/of waarom.
En vrienden blijven kan, als zij dat (vanzelfsprekend) ook wilt.
And know what you want,
pi_32880756
Tranceptor, lees ik nu dat je plannen hebt gemaakt voor oud&nieuw?

Ik zit er ook aan te denken om naar QrimeTime te gaan, maar twijfel nog of ik thuis blijf, of naar Ghosttown ga.

Aan de ene kant vind ik het wel lekker om thuis te blijven, aan de andere kant heb ik weinig zin om met een gigantische dip het nieuwe jaar in te gaan.
(Als ik thuis blijf, dan ga ik weer nadenken over het afgelopen jaar, relatie die er niet meer is, verdriet bla bla, schiet niet op. )
Harde schop onder m'n kont denk ik dan maar.
And know what you want,
pi_32881088
Eindelijk een OP! .
pi_32882109
Grote ex: na vier jaar lovers, friends having sex & just friends kunnen we nu leuk met elkaar om gaan. Zien elkaar één keer in de twee weken, samen eten, filmpje en bijna altijd gezellig. Het kan dus wel. Toch vindt ze het niet leuk als ik scharrel, hoewel het me vice versa niet zo veel meer doet (alles al gehoord). And she broke up with me!
Kleine ex: serieus het leukste meisje waarmee ik iets heb gehad, na een paar dagen was ze verliefd, na een week hield ze van me en nog geen maand later was het uit... en toen was ik verliefd! Nu, een maand of twee later heeft ze haar tweede vriendje na mij. Ondanks dat ik sindsdien ook occasionally hulp heb gehad mijn bed warm te houden, vond ik het niet leuk dat ze 'vergeten' was dat we morgen iets af hadden gesproken.. en nu 1001 andere dingen moet doen. Probability: low.

[ Bericht 1% gewijzigd door opgezegd250420142210 op 07-12-2005 04:38:24 ]
pi_32882163
Ik heb mijn "feest"dagen al ingedeeld.

1ste kerstdag bij mijn ouders.
2de kerstdag met het eenzame vrijgezellenclubje
oud en nieuw ook met het eenzame vrijgezellenclubje.
  woensdag 7 december 2005 @ 08:53:05 #11
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_32883288
Voor oud en nieuw heb ik spontaan wat vrienden uitgenodigd om bij mn moeder op de 6de verdieping vuurwerk te kijken, gaaf man, zo over leiden en voorschoten
Hoop alleen wel dat het mooi weer is
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_32889853
En toen had ik andere woonruimte. Uit het oog, uit het hart.

.
pi_32890551
Hier gaat het up en down mja dat heeft ook zo z'n andere oorzaken, heb wel constant de neging om te smsen
Hoi :W
  woensdag 7 december 2005 @ 14:28:40 #14
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32890879
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:16 schreef AmyLee het volgende:
Hier gaat het up en down mja dat heeft ook zo z'n andere oorzaken, heb wel constant de neging om te smsen
Nog niet zo lang geleden uitgegaan dan zeker?

Het neiging hebben tot sms'en, msn'en, bellen, mailen enz. is een zeer bekende valkuil.
Meestal heeft het niet zoveel zin. Weet niet of jij degene bent die het uitgemaakt heeft of je partner?
als jij diegene bent zou ik niets laten horen, je partner heeft het dan al moeilijk genoeg. Als je partner het uitgemaakt heeft zou ik ook niets laten horen want dat gaat dan weer ten koste van je eigen trots. Been there, done that. Voelde me altijd kut nadat ik de sms dan toch gestuurd had..
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32891063
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:28 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

Nog niet zo lang geleden uitgegaan dan zeker?

Het neiging hebben tot sms'en, msn'en, bellen, mailen enz. is een zeer bekende valkuil.
Meestal heeft het niet zoveel zin. Weet niet of jij degene bent die het uitgemaakt heeft of je partner?
als jij diegene bent zou ik niets laten horen, je partner heeft het dan al moeilijk genoeg. Als je partner het uitgemaakt heeft zou ik ook niets laten horen want dat gaat dan weer ten koste van je eigen trots. Been there, done that. Voelde me altijd kut nadat ik de sms dan toch gestuurd had..
Ik ben dus diegene die het uitgmaakt heeft en weet ook dat het de juiste keuze is voor mij, maar op een avond dat ik ook al met hem wilde praten dat ik het niet meer zag zitten werd hij zo kwaad/agressief en ging met z'n kwade kop naaar buiten waardoor ik nu, nadat ik de stap genomen heb (over de telefoon nog wel (friesland-den haag, angst door die ene avond) me constant zorgen loop te maken over hem en dat moet ik niet doen dat weet ik.
Het was ook mijn eerste relatie, 11 maanden en het is nu goed 3/4weken uit.
  woensdag 7 december 2005 @ 14:40:01 #16
21089 VaLkyRie
tot de schijt ons doodt!
pi_32891269
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef AmyLee het volgende:

[..]

Ik ben dus diegene die het uitgmaakt heeft en weet ook dat het de juiste keuze is voor mij, maar op een avond dat ik ook al met hem wilde praten dat ik het niet meer zag zitten werd hij zo kwaad/agressief en ging met z'n kwade kop naaar buiten waardoor ik nu, nadat ik de stap genomen heb (over de telefoon nog wel (friesland-den haag, angst door die ene avond) me constant zorgen loop te maken over hem en dat moet ik niet doen dat weet ik.
Het was ook mijn eerste relatie, 11 maanden en het is nu goed 3/4weken uit.
I see...
Tja, ik blijf bij mijn punt dat je mijns inziens maar beter niets kan laten horen. Mijn ex had er ook een handje van om steeds contact op te nemen omdat ze wilde weten of ik het wel trok.
Heb toen ook gezegd dat ik een grote jongen ben die ook zonder haar een leven heeft. Voelde me lichtelijk geirriteerd door dat medelijdende gedrag. Ik ben dr kind niet...
Maargoed, weet verder niet hoe jouw situatie is dus wellicht ligt het bij jou anders, weet niet...
Uitgelaten geeft het publiek een staande ovulatie.
pi_32891552
quote:
Op woensdag 7 december 2005 14:40 schreef VaLkyRie het volgende:

[..]

I see...
Tja, ik blijf bij mijn punt dat je mijns inziens maar beter niets kan laten horen. Mijn ex had er ook een handje van om steeds contact op te nemen omdat ze wilde weten of ik het wel trok.
Heb toen ook gezegd dat ik een grote jongen ben die ook zonder haar een leven heeft. Voelde me lichtelijk geirriteerd door dat medelijdende gedrag. Ik ben dr kind niet...
Maargoed, weet verder niet hoe jouw situatie is dus wellicht ligt het bij jou anders, weet niet...
Mijn motief is dus wel hetzelfde ik wil weten of ie t red en ik vind het ook moeilijk om in een keer alles weg te gooien, hoewel ik wel weet dat vrienden blijven grote onzin is
pi_32892395
quote:
Op woensdag 7 december 2005 04:42 schreef Uiruru het volgende:
Ik heb mijn "feest"dagen al ingedeeld.

1ste kerstdag bij mijn ouders.
2de kerstdag met het eenzame vrijgezellenclubje
oud en nieuw ook met het eenzame vrijgezellenclubje.
heb al heel mijn leven de schurft aan de feestdagen, heb ze nu maar eens afgeschaft, heb nu geen verloofde meer om het mee te vieren, en heb totaal geen zin om naar vrienden en/of ouders cq familie te gaan terwijl ik er geen ruk aan vind...oud en nieuw vier ik op 24 hoog, gewoon mijn eigen huisje...genoeg te zien van mijn 24ste verdieping, lijkt me...Den Haag om 12 uur 's-nachts...
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_32893198
quote:
Hier gaat het up en down
Lastig. . Geen leuke dingen op de planning staan? .
quote:
heb wel constant de neging om te smsen
Ik niet. Ze heeft een keuze gemaakt en daar houdt ze zich maar aan. Val maar dood, see if I care. .
pi_32894154
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:43 schreef VD het volgende:

[..]

Lastig. . Geen leuke dingen op de planning staan? .
[..]

Ik niet. Ze heeft een keuze gemaakt en daar houdt ze zich maar aan. Val maar dood, see if I care. .
Nee ik heb hier ook eigenlijk geen vrienden dus constant alleen zitten en niks te doen hebben werkt ook niet positief
pi_32894252
quote:
Op woensdag 7 december 2005 16:15 schreef AmyLee het volgende:
Nee ik heb hier ook eigenlijk geen vrienden dus constant alleen zitten en niks te doen hebben werkt ook niet positief
En je hebt ook geen mogelijkheid om die te maken? Anders zoek je via MSN/ICQ gewoon mensen in je buurt. .
pi_32895352
quote:
Op woensdag 7 december 2005 15:16 schreef David Letterman het volgende:

[..]

heb al heel mijn leven de schurft aan de feestdagen, heb ze nu maar eens afgeschaft, heb nu geen verloofde meer om het mee te vieren, en heb totaal geen zin om naar vrienden en/of ouders cq familie te gaan terwijl ik er geen ruk aan vind...oud en nieuw vier ik op 24 hoog, gewoon mijn eigen huisje...genoeg te zien van mijn 24ste verdieping, lijkt me...Den Haag om 12 uur 's-nachts...
Ondanks dat het ook niet mijn favoriete periode van het jaar is zou ik het niet alleen willen doorbrengen. Je krijgt dan toch weer die extra slag in je nek... Iedereen om je heen gezellig (gemaakt gezellig soms) bezig met andere mensen en jij zit in je eentje voor de tv met een fles bier in je hand naar de klok op de tv te kijken om 12 uur.

Jeuy... gelukkig nieuwjaar mezelf.

Echt niet. Dan zou ik helemaal gek worden.
pi_32895513
ik ga zaterdag mijn ex zien, sinds de breuk hebben we elkaar niet meer gezien. Zo'n 10 weken al.
Hij heeft nog iets van mij wat ik terug wil hebben. We gaan ergens wat drinken.
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  woensdag 7 december 2005 @ 17:14:49 #24
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_32895737
Ik vind de feestdagen ook altijd het moeilijkste, de afgelopen 2 jaar was ik nog met mijn ex en nu voor het eerst weer alleen Het voelt weer kut, ookal heb ik het in der loop dr jaren vaak genoeg gedaan en alleen gezeten met de feestdagen, je zou zeggen dat je eraan went
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_32898886
Vreemd, bij al mijn vorige exen heb ik het gevoel dat ik er het liefst meters van vandaan ben.
Terwijl zij vaak nog vragen en dat soort onzin hebben
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')