abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 december 2005 @ 08:58:37 #101
106757 xboxps2
Feyenoord 4 Ever
pi_32883366
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:

Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"
sparta
Who the fuck is ajax ?
pi_32883643
Dat gekanker op Maxwell is zowaar nog triester.
Jezus, wat een schijtsupporters zitten hier soms zeg .
-
pi_32883657
Eejmoosie, Daggla, eejmoosie.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32883700
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:19 schreef Suijk het volgende:
Eejmoosie, Daggla, eejmoosie.
Ja, sorry hoor.
Maar waar halen ze het lef vandaan om hem een profiteur te noemen.
Hij heeft een contract, raakt geblesseerd. Blessures horen bij voetbal, dat is het risico en zo.
Dat mensen hem nu praktisch willen verplichten bij te tekenen omdat hij "op kosten van Ajax revalideert"(JA GEK HE, DAAR STAAT IE ONDER CONTRACT!) is echt belachelijk voor woorden.
Hij heeft nota bene ZELF aangegeven eventueel in de winterstop al weg te gaan zodat Ajax nog wat voor hem kan krijgen.
Bah, echt. De mentaliteit van sommigen.
-
  woensdag 7 december 2005 @ 09:24:44 #105
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32883718
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Bah, echt. De mentaliteit van sommigen.
Welkom in Nederland!
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32884241
quote:
Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nigel gaat hetzelfde tegemoed als Park van PSV, zit ook alleen maar op de bank bij het grote MANU. Als het een echte kerel was met een clubhart had hij een contract met gelimiteerde transfersom getekent. Nu mag hij wmb ook wel in de winterstop vertrekken, kunnen we er tenminste nog iets voor vangen.
Vlaar komt ook al niet, is heel jammer voor hem, maar geeft andermaal de mentaliteit van DS aan, hij zal kostte wat kost geen speler aan Ajax willen verkopen. Dan maar eventueel over 2 jaartjes halen. Vlaar kan zelfs zijn contract laten ontbinden als Dickie blijft huilen.
Trabelsi zal wel naar Arsenal gaan, waren ze in het verleden ook al niet dicht bij een transfer?
Van Pienaar verwacht ik nog altijd dat hij naar Benfica gaat: daar zit "zijn" coach.
Galasek kan misschien wel kreek vervangen bij Willem II.
Maxwell naar Juve, prima club voor zo'n profiteur. Eerst een tijd lang op kosten van Ajax revalideren en dan weigeren te blijven als de club je nodig heeft.
Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"

Mbt mogen nog weg: Rosales, Boukhari, Galasek, Lindenbergh
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_32884290
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
Nee joh, het is de schuld van de spelers met hun kutmentaliteit .
-
  woensdag 7 december 2005 @ 09:57:55 #108
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32884308
quote:

[..]

Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32884556
quote:

[..]

Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar de mentaliteit van veel spelers is ook dramatisch, zodra een talentje van 19/20 3 wedstrijdjes op de bank zit dan beginnen ze al over 'als ik niet snel aan spelen toekom moet ik misschien maar ergens anders gaan kijken'. En dat is niet alleen bij Ajax zo. Zelfkritiek is in ieder geval erg ver te zoeken bij de meeste voetballers.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:17:24 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32884660
quote:

[..]

Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_32884968
quote:
Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:

[..]

Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.
Een Wesley Sneijder kan wel zonder problemen bijtekenen. Een vd Vaart wil ook graag weg, maar zegt hey jongens, verkoop me maar een jaar voordat mijn contract afloopt, dan verdienen jullie tenminste nog wat aan me, dat gun ik je wel.

Dat is het verschil met de Jong. Tuurlijk snap ik dat Arie, Ronald en misschien wel Van Gaal hem vorig jaar voor de gek hebben gehouden. Maar na 15 jaar opleiding moeten drie mensen niet het verschil kunnen maken, zeker nu er wel een TD en een trainer zitten die wel in je geloven en vertrouwen in je hebben.

Hij kon bijtekenen bij Ajax tot 2009. Kan ie mooi weg in 2008 na een goed EK als basisspeler van Oranje en absolute ster van Ajax. Dat zou makkelijk kunnen. Maar meneer zoekt een nieuwe uitdaging terwijl we godverdomme 8ste staan!!! Hallo, 8ste! We zijn niet 100x op rij kampioen geworden dat je een nieuwe uitdaging nodig hebt. Ajax terug brengen naar de top, dat is je uitdaging.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:33:17 #112
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32884999
Ja, maar voor meer geld op de bank zitten in de UK is natuurlijk wel lekker makkelijk... misschien pak je nog eens een helftje mee tegen Sunderland ofzo, maar waar maak je je verder druk om man???
Get woke, go broke!
  woensdag 7 december 2005 @ 10:33:27 #113
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_32885002
Het gras bij de buren is altijd groener.....
Hou toch eens op, alsof Ajax mensonwaardig met zijn spelers omgaat.
Bij iedere willekeurige club word je gewoon gepasseerd als je niet naar behoren presteert. Het is misschien te prijzen dat de Jong zijn beweegreden binnen vier muren wil houden, maar aan de andere kant vind ik het ook véél te makkelijk om het op deze manier af te handelen.
De supporters hebben het recht om weten waarom de Jong er voor kiest hun (en tot voor kort ook zijn) club te verlaten!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_32885103
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...

Ajax is ook een bedrijf; een beursgenoteerde voetbalclub, die niet alleen moet presteren op het veld, maar ook het jaar financieel goed moet afsluiten.
Ik heb geen idee wat de spelers en staf daar echt van meekrijgen, maar een goed voetballend Ajax(liefst in Europa) doet natuurlijk wonderen voor het vertrouwen van de investeerders.

De vraag is wat er mis is gegaan met het beleid van Koeman, na het 1e gloriejaar. Misschien maken de absurd hoge lonen onze jonge voetballende medemens wel overmoedig, misschien weet Ajax het combineren van bedrijfsvoering en menselijk behandelen van topsporters niet goed te combineren; feit is wel dat er de laatste tijd altijd wat aan de hand is.

Ajax heeft de laatste jaren veel spelers verloren, en moet nu met lede ogen ook aanzien hoe spelers als o.a. Greene en nu v/d Vaart bij HSV (uit eigen opleiding) wel floreren bij een andere club. Kijk maar hoe v/d Vaart rendeert in Duitsland; hij is nu wel afgetraind en lijkt veel meer op zijn gemak te zijn, lekkerder in zijn vel te zitten.

Misschien moet Ajax het roer eens omgooien en een echt grote trainer aantrekken (pols ten Kate eens, bijvoorbeeld) die bereid is iets op te bouwen, en met jonge talenten (waar er genoeg van moeten zijn) kan werken, zoals Hiddink laat zien bij PSV.

En even over Ome Dick: AZ heeft een duidelijke visie, en wil een echte topclub worden; dat wordt buitengewoon lastig als iedere keer allerhande clubs met dikke flappen komen om hun spelers weg te halen. AZ is een hecht collectief, en elke keer opnieuw geruchten in de pers dat o.a. Ajax (of ze dat nieuws nou zelf naar buiten brengen, of niet) geinteresseerd is in die speler, en die speler, en die speler etc zorgt niet voor rust in je selectie. Ik snap Scheringa wel ... als een speler écht weg wil, hou je hem niet tegen en doe je er niet verstandig aan hem te houden (he, Trabelsi!)
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32885145
quote:
De supporters hebben het recht om weten waarom de Jong er voor kiest hun (en tot voor kort ook zijn) club te verlaten!
Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.
Als Nigel de redenen voor zich wil houden omdat hij dat netter vindt, dan des te beter!
pi_32885146
Overigens 'toevallig' dat het net voor de wedstrijd tegen Arsenal, zijn favoriete club, naar buiten komt. Ook de club die erom bekend staat jonge, talentvolle spelers op te pikken en ze daar verder te begeleiden, a la Van Persie.
pi_32885149
quote:

[..]

De actie van Maxwell en de Jong zijn imo niet goed te praten.. Maxwell is en blijft een profiteur... (heeft ajax hem eigenlijk in de ziektewet gestopt? Ik dacht het niet toch?
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 7 december 2005 @ 10:49:09 #118
53851 BoNi
pi_32885302
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:41 schreef Snatched het volgende:

[..]

Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.
Als Nigel de redenen voor zich wil houden omdat hij dat netter vindt, dan des te beter!

Dat is nog eens makkelijk........ Voor het gemak vergeet je even hoeveel tijd veel supporters in hun club steken en dat zij ook heel veel goede dingen voor hun club en voor het voetbal doen.
Er zijn inderdaad dingen die niet iedereen aan gaan, maar dit is te makkelijk.
Schitterend!
pi_32885341
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:49 schreef BoNi het volgende:

[..]

Dat is nog eens makkelijk........ Voor het gemak vergeet je even hoeveel tijd veel supporters in hun club steken en dat zij ook heel veel goede dingen voor hun club en voor het voetbal doen.
Er zijn inderdaad dingen die niet iedereen aan gaan, maar dit is te makkelijk.
Zoals? Wat doen ze voor de club, dan?
En ik weet dat het te makkelijk is, maar ik irriteer me altijd aan fans die dan alsof de club van hun is
  woensdag 7 december 2005 @ 10:51:07 #120
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32885346
Maxwell is idd wel een beetje jammer, al was het te verwachten.

HIj raakt geblesseerd en ondanks dat hij al had aangegeven weg te willen voor zijn blessure biedt Ajax hem toch een contract aan, zodat hij kan revalideren bij een club. En op het moment dat hij beter is gaat hij toch weg.

Is dit nou gewoon naief van Ajax, of laag van Maxwell?
Get woke, go broke!
pi_32885368
Beiden...
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 7 december 2005 @ 10:52:39 #122
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_32885381
Nou ja, dan zijn we iig niet ALTIJD die kille club .
Get woke, go broke!
pi_32885412
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Maxwell is idd wel een beetje jammer, al was het te verwachten.

HIj raakt geblesseerd en ondanks dat hij al had aangegeven weg te willen voor zijn blessure biedt Ajax hem toch een contract aan, zodat hij kan revalideren bij een club. En op het moment dat hij beter is gaat hij toch weg.

Is dit nou gewoon naief van Ajax, of laag van Maxwell?
Toch beetje laag van Maxwell, hij had ook kunnen zeggen ik betaal alles zelf voor mijn revalidatie zodat jullie geen geld voor mij kwijt zijn omdat ik toch niks kan betekenen voor jullie nu!
Wat dat betreft stelt Ajax zich keurig op omdat ze weten dat hij niet wil bijtekenen..
Maar goed; hij gaat weg en daar moet Ajax zich dan maar bij neer leggen.. Hoe jammer het ook is want het is en blijft een fantastische voetballer
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  woensdag 7 december 2005 @ 10:56:51 #124
53851 BoNi
pi_32885483
quote:
Op woensdag 7 december 2005 10:50 schreef Snatched het volgende:

[..]

Zoals? Wat doen ze voor de club, dan?
En ik weet dat het te makkelijk is, maar ik irriteer me altijd aan fans die dan alsof de club van hun is
Kun je hier zelf geen antwoord op geven? Je weet niet hoeveel bepaalde supporters(verenigingen) voor hun club doen?
Doen alsof de club van hun is vind ik nogal overdreven, ik vind simpelweg dat hij hoort te vertellen waarom hij dit besluit genomen heeft.
Schitterend!
  woensdag 7 december 2005 @ 10:59:48 #125
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_32885549
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef twi het volgende:
Nu op NED2, hij wil 't dus niet uitleggen. Het gaat erom hoe sterk 'ie als een persoon is, of 'ie slaagt in het buitenland. Sterk persoontje hoor, die De Jong.

Nooit meer opstellen, alsjeblieft. Opkrassen, wegwezen.
damn..je lijkt net een bitch

zo reageer je wel vaker he als er spelers weggaan?
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')