spartaquote:Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"
Ja, sorry hoor.quote:
Welkom in Nederland!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Bah, echt. De mentaliteit van sommigen.
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?quote:Op woensdag 7 december 2005 08:44 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Nigel gaat hetzelfde tegemoed als Park van PSV, zit ook alleen maar op de bank bij het grote MANU. Als het een echte kerel was met een clubhart had hij een contract met gelimiteerde transfersom getekent. Nu mag hij wmb ook wel in de winterstop vertrekken, kunnen we er tenminste nog iets voor vangen.
Vlaar komt ook al niet, is heel jammer voor hem, maar geeft andermaal de mentaliteit van DS aan, hij zal kostte wat kost geen speler aan Ajax willen verkopen. Dan maar eventueel over 2 jaartjes halen. Vlaar kan zelfs zijn contract laten ontbinden als Dickie blijft huilen.
Trabelsi zal wel naar Arsenal gaan, waren ze in het verleden ook al niet dicht bij een transfer?
Van Pienaar verwacht ik nog altijd dat hij naar Benfica gaat: daar zit "zijn" coach.
Galasek kan misschien wel kreek vervangen bij Willem II.
Maxwell naar Juve, prima club voor zo'n profiteur. Eerst een tijd lang op kosten van Ajax revalideren en dan weigeren te blijven als de club je nodig heeft.
Heeft iemand al interesse voor Boukhari, of zou Blind hem nog een contractverlenging aanbieden "omdat hij zo lekker balde op links"?"
Mbt mogen nog weg: Rosales, Boukhari, Galasek, Lindenbergh
Nee joh, het is de schuld van de spelers met hun kutmentaliteitquote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Misschien heeft dit 'gedrag' van spelers ook wel iets te maken met de manier waarop ze door hun werkgever worden behandeld?
Het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben, maar de mentaliteit van veel spelers is ook dramatisch, zodra een talentje van 19/20 3 wedstrijdjes op de bank zit dan beginnen ze al over 'als ik niet snel aan spelen toekom moet ik misschien maar ergens anders gaan kijken'. En dat is niet alleen bij Ajax zo. Zelfkritiek is in ieder geval erg ver te zoeken bij de meeste voetballers.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Een Wesley Sneijder kan wel zonder problemen bijtekenen. Een vd Vaart wil ook graag weg, maar zegt hey jongens, verkoop me maar een jaar voordat mijn contract afloopt, dan verdienen jullie tenminste nog wat aan me, dat gun ik je wel.quote:Op woensdag 7 december 2005 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Werkgever. Mooi woord in dit geval. Er lopen hier wat personen te blaten over clubliefde, maar de voetballers zien volgens mij inderdaad geen club, maar een bedrijf.
Ajax is ook een bedrijf; een beursgenoteerde voetbalclub, die niet alleen moet presteren op het veld, maar ook het jaar financieel goed moet afsluiten.quote:Op woensdag 7 december 2005 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat er zeker iets mee te maken heeft. Ook dat is iets waar ze zich bij Ajax eens mee bezig moeten houden. Gewoon een iets menselijker beleid. Natuurlijk speelt elke voetballer mede voor het geld, maar met een wat normalere manier van omgaan met spelers kan je mensen denk ik net een jaartje langer houden elke keer...
Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.quote:De supporters hebben het recht om weten waarom de Jong er voor kiest hun (en tot voor kort ook zijn) club te verlaten!
De actie van Maxwell en de Jong zijn imo niet goed te praten.. Maxwell is en blijft een profiteur... (heeft ajax hem eigenlijk in de ziektewet gestopt? Ik dacht het niet toch?quote:Op woensdag 7 december 2005 09:54 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 december 2005 10:41 schreef Snatched het volgende:
[..]
Er zijn genoeg dingen die supporters geen reet aangaat; supporters hebben het altijd over recht, maar plichten? Je bek houden met spreekkoren, de stoeltjes in de Galgenwaard op hun plek laten, dat horen supporters te doen.
Als Nigel de redenen voor zich wil houden omdat hij dat netter vindt, dan des te beter!
Zoals? Wat doen ze voor de club, dan?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:49 schreef BoNi het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog eens makkelijk........ Voor het gemak vergeet je even hoeveel tijd veel supporters in hun club steken en dat zij ook heel veel goede dingen voor hun club en voor het voetbal doen.
Er zijn inderdaad dingen die niet iedereen aan gaan, maar dit is te makkelijk.
Toch beetje laag van Maxwell, hij had ook kunnen zeggen ik betaal alles zelf voor mijn revalidatie zodat jullie geen geld voor mij kwijt zijn omdat ik toch niks kan betekenen voor jullie nu!quote:Op woensdag 7 december 2005 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Maxwell is idd wel een beetje jammer, al was het te verwachten.
HIj raakt geblesseerd en ondanks dat hij al had aangegeven weg te willen voor zijn blessure biedt Ajax hem toch een contract aan, zodat hij kan revalideren bij een club. En op het moment dat hij beter is gaat hij toch weg.
Is dit nou gewoon naief van Ajax, of laag van Maxwell?
Kun je hier zelf geen antwoord op geven? Je weet niet hoeveel bepaalde supporters(verenigingen) voor hun club doen?quote:Op woensdag 7 december 2005 10:50 schreef Snatched het volgende:
[..]
Zoals? Wat doen ze voor de club, dan?
En ik weet dat het te makkelijk is, maar ik irriteer me altijd aan fans die dan alsof de club van hun is![]()
damn..je lijkt net een bitchquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef twi het volgende:
Nu op NED2, hij wil 't dus niet uitleggen. Het gaat erom hoe sterk 'ie als een persoon is, of 'ie slaagt in het buitenland. Sterk persoontje hoor, die De Jong.
Nooit meer opstellen, alsjeblieft. Opkrassen, wegwezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |