Jeah en weer in enschede?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:57 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vanaf morgen weer rustig...hoop ik
ja dat was ik al, nou ja half danquote:
hier ook niet, tis weer helemaal ingekakt. Jammer dat Sjoewe en Herban er niet meer waren want Hugo nam het veel te serieusquote:
En waar was de andere helft?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja dat was ik al, nou ja half dan![]()
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Geen commentaarquote:
Peu... Deep Blue Sea op Veronica vanavondquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef PeuRac het volgende:
ik ben gewoon te moe, afgelopen nacht door al het gezeik van de afgelopen tijd maar een paar uur geslapenben totaal kapot ga ook zo slapen denk ik. (moet toch om half 5 op)
Behalve slapeloosheid (met alle gevolgen van dienquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:10 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
jeah dude. zonder gein. gaat het nog wel een beetje?
Is oke hoor, doe de laatste tijd wel meer niet zo handige dingen, ik heb besloten dit jaar (de komende 2 weken dusquote:
spoorloos, en hij heeft mijn vrijetijd meegenomenquote:
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?quote:
Wel de splinter in iemands oog zien, maar niet de balk in je eigen oog.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe was dat spreekwoord ook alweer? Klaag neit over de splinter in iemands oog als je een balk in je eigen oog hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |