quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Thisbe het volgende:
Copycat!
Wist je dat ik een stille bewonderaarster van je ben?![]()
Dido? Lijk je op Dido? Wow! Nu lig ik zeker weten aan je voeten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
[BBDidomode] Echt? Wat leuk! Wat vind je dan zo bewonderingswaardig aan me? Echt? Wat leuk! [/BBDidomode]
Dank je.
Jezus, nu genoeg geslijmd!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dido? Lijk je op Dido? Wow! Nu lig ik zeker weten aan je voeten!![]()
Nee, even serieus, sinds jouw post over mannen versieren in de file, zie ik jou als een soort Samantha (SatC) maar dan een intelligente![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef Thisbe het volgende:
Nee, even serieus, sinds jouw post over mannen versieren in de file, zie ik jou als een soort Samantha (SatC) maar dan een intelligente![]()
quote:
Waarom moet je verhuizen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ben zojuist bij allebei de adressen niet uitgekozen tot nieuwe medebewoonster.![]()
Donderdag maar weer ergens anders proberen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ben zojuist bij allebei de adressen niet uitgekozen tot nieuwe medebewoonster.![]()
Donderdag maar weer ergens anders proberen.
Gewoon flink doorsnuiven. Op een gegeven moment merk je er helemaal nix meer vanquote:
Dat dus.quote:
yepzquote:
quote:
me kussen was rood toen ik wakker werdquote:Op woensdag 7 december 2005 09:04 schreef Frezer het volgende:
[..]vandaag? In elk geval is het weer over
.
Tot een jaar of2 geleden had ik ook regelmatig spontane bloedneuzen, maar dat toch over gegaan om de een of andere reden![]()
Ajaj das flink geweest dan!quote:Op woensdag 7 december 2005 09:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
me kussen was rood toen ik wakker werd
en dan nu net weer
niet echtquote:Op woensdag 7 december 2005 09:14 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Geen idee waar die bloedneuzen door worden veroorzaakt, Ynske?
Phenoquote:
Ik ben nog steeds singlequote:Op woensdag 7 december 2005 09:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
En? Iemand al single af?
Om ijs te kopen??????????quote:Op woensdag 7 december 2005 09:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
Pheno![]()
eerst naar "school" en dan koffie is mijn ochtendroutine.. met een tussenstop om ijs te kopen
quote:Op woensdag 7 december 2005 09:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
En? Iemand al single af?
Ja... wij trakteren altijd ijs..quote:Op woensdag 7 december 2005 09:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Om ijs te kopen??????????
En ging je niet eerst nog zo'n bak chemisch afval nemen voordat je naar school gaat?
juistem, en dan mag ik weer iemand aanwijzenquote:Op woensdag 7 december 2005 09:42 schreef _Cara_ het volgende:
Het zal wel zijn beurt zijn om te trakteren op ijs..denk ik zo..
Senseo is voor burgersquote:Op woensdag 7 december 2005 09:44 schreef Frezer het volgende:
Mên tis geen weer voor ijs! Doe dan trakteren op koffie,.
En schaf jezelf een Senseo aan.
Al genoeg koffie gehadquote:Op woensdag 7 december 2005 09:45 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Senseo is voor burgers
Maar toegegeven: Koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |