Vertel........quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn arrogantie betreffende 'hospiteren' is zojuist de grond ingeboord.
Copycat!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je 't heel zeker?
[afbeelding]
Timing!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Godlike02 het volgende:
lurk
quote:
Die is wel heel eng![]()
Gelukkig is het fok maar![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Thisbe het volgende:
Copycat!
Wist je dat ik een stille bewonderaarster van je ben?![]()
Dido? Lijk je op Dido? Wow! Nu lig ik zeker weten aan je voeten!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
[BBDidomode] Echt? Wat leuk! Wat vind je dan zo bewonderingswaardig aan me? Echt? Wat leuk! [/BBDidomode]
Dank je.
Jezus, nu genoeg geslijmd!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dido? Lijk je op Dido? Wow! Nu lig ik zeker weten aan je voeten!![]()
Nee, even serieus, sinds jouw post over mannen versieren in de file, zie ik jou als een soort Samantha (SatC) maar dan een intelligente![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:41 schreef Thisbe het volgende:
Nee, even serieus, sinds jouw post over mannen versieren in de file, zie ik jou als een soort Samantha (SatC) maar dan een intelligente![]()
quote:
Waarom moet je verhuizen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ben zojuist bij allebei de adressen niet uitgekozen tot nieuwe medebewoonster.![]()
Donderdag maar weer ergens anders proberen.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ben zojuist bij allebei de adressen niet uitgekozen tot nieuwe medebewoonster.![]()
Donderdag maar weer ergens anders proberen.
Gewoon flink doorsnuiven. Op een gegeven moment merk je er helemaal nix meer vanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |