Gaat over een moeder(.heel jong nog) is moeten trouwen, en haar tienerdochter..quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:38 schreef Frezer het volgende:
[quote]
De naam ken ik van deze reeks,. Verder
![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zijn er zulke tekeningen van CopyCatwoman![]()
rrrrrrrrrrrr
Jij ontzettende vrouw, meteen weer alles intwijfel trekken dat er wordt gezegd!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Nah, daar geloof ik nou weer ff helemaal niks van
Een beunhaas is geen catquote:
Doe jij je eens inlezen jaquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In de beleving van marcb1974 ja... En die vindt alles dat enigzins vrouwelijk is vriendelijk...
Wat weet jij dat wij niet weten?quote:
Daar ben ik heel erg goed inquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij ontzettende vrouw, meteen weer alles intwijfel trekken dat er wordt gezegd!
trustequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:47 schreef _Cara_ het volgende:
Zo jongens en meisjes.. Cara gaat ff op de bank zitten...en met mn kussen spelen..![]()
Trusten alvast iedereen..![]()
Heerlijke serie! Vooral die Logan is niet te versmadenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat over een moeder(.heel jong nog) is moeten trouwen, en haar tienerdochter..
Echt wel leuk hoor.. en die moeder. Lorelai.. is echt wel cool!! Maken vanalles mee ook op het gebied van mannen natuurlijk!!
Klinkt me een beetje drama-achtig in de orenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:42 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Gaat over een moeder(.heel jong nog) is moeten trouwen, en haar tienerdochter..
Echt wel leuk hoor.. en die moeder. Lorelai.. is echt wel cool!! Maken vanalles mee ook op het gebied van mannen natuurlijk!!
Geloof me, je wilt 't niet zien...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Klinkt me een beetje drama-achtig in de oren![]()
Lorelai is gewoon lekkerquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Heerlijke serie! Vooral die Logan is niet te versmaden![]()
quote:
Welkom in [singles] R&Psc.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Thisbe het volgende:
Logan bedoelde ikquote:
SSSsstttt! Ik heb ook al een R&P topic geopend....Ik ben verdoemdquote:
Moet je is ECHO doen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Logan bedoelde ik![]()
Waarom spreek ik jou nooit op msn!![]()
Gewoon gaan kijken, geluid uit en genieten van de beeldenquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:48 schreef Frezer het volgende:
[..]
Klinkt me een beetje drama-achtig in de oren![]()
Op basis van een korte google actie wil ik me daar zeer zeker bij aansluiten,quote:
* nixxx undercover gaatquote:
Jij huillie!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
SSSsstttt! Ik heb ook al een R&P topic geopend....Ik ben verdoemd![]()
Of wellicht drink ik teveel
En ik ben godverdomme nog single ookquote:
gebrek aan mannen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En ik ben godverdomme nog single ook![]()
"I fake it so good, I am beyond fake"quote:
Perfectiequote:Op dinsdag 6 december 2005 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
"I fake it so good, I am beyond fake".
Dat dus,quote:
Iedereen? Tsk, mietjes.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:13 schreef Thisbe het volgende:
O, nu gaat iedereen slapen!
Weet je 't heel zeker?quote:
Die is wel heel engquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je 't heel zeker?
[afbeelding]
Kinkyquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je 't heel zeker?
[afbeelding]
Vertel........quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:24 schreef Twisted_fok het volgende:
Mijn arrogantie betreffende 'hospiteren' is zojuist de grond ingeboord.
Copycat!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet je 't heel zeker?
[afbeelding]
Timing!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:22 schreef Godlike02 het volgende:
lurk
quote:
Die is wel heel eng![]()
Gelukkig is het fok maar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |