Maar liever nog Bitburger of Warsteiner of een Moreekequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:25 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar.. ik moet straks weg.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar liever nog Bitburger of Warsteiner of een Moreeke![]()
Hopelijk voor jou ga jij wel iets leuks doen.quote:
Ik gewoon ff etenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Hopelijk voor jou ga jij wel iets leuks doen.
Ik moethospiteren
Zal vast nog wel gezellig worden, maar heb er nu echt nog geen zin in.
als er hier een kamer vrij was, mocht je er meteen in van mijquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moethospiteren
Ik lees dan wel de davinci-code maar schijnheilig ben ik niet, snapte ook al niks van je smsquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:32 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Oooohhh, doe niet zo schijnheilig!!!!![]()
![]()
Ach, lik m'n reet rijmpiet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik lees dan wel de davinci-code maar schijnheilig ben ik niet, snapte ook al niks van je sms
Ik.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ach, lik m'n reet rijmpiet.
Voor de mensen die er serieus niets van snappen:
Ik kreeg een boek met woorden die door Ronald Giphart zijn verzonnen, met de betekenissen. Giphart-woordenboek Giph-taal.![]()
Hospiteren is toch leuk? Oh, toch niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik moethospiteren
Je staat in de sig van Plato. Het was dus kennelijk gezellig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:40 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig.
Ik ben altijd gezellig.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Je staat in de sig van Plato. Het was dus kennelijk gezellig.
Ow.. dat heet trouwens instemmingen lopen... taalbarbarenquote:
Wel aan plato?quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb niet echt positieve herinneringen overgehouden aan hospiteren.![]()
Hier in Utrecht noemt iedereen het gewoon hospiterenquote:Op dinsdag 6 december 2005 18:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ow.. dat heet trouwens instemmingen lopen... taalbarbaren
Dat heb ik dan niet eens. Heb nog meer 1 keer gehospiteerd en toen kreeg ik de kamer gelijk aangeboden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 18:46 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb niet echt positieve herinneringen overgehouden aan hospiteren.![]()
MSN heeft problemenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:07 schreef melismay het volgende:
Twist zet je msn aan!!
hier ook niet... sinterklaas heeft de msn van alle stoute kindertjes mee naar spanje genomenquote:
Eenschquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:11 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met die kutsmiley!
quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef GF het volgende:
Deze smiley blijftEn zo niet, dan toch. Vanaf m'n eigen webspace
![]()
you tell em GirlFriendquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:17 schreef GF het volgende:
Deze smiley blijftEn zo niet, dan toch. Vanaf m'n eigen webspace
![]()
Is ik ook weer!quote:
Daarom vodkaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:30 schreef QyRoZ het volgende:
Bier is kut. Die flesjes zijn veel te snel leeg.
Naar de IKEA!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:33 schreef Twisted_fok het volgende:
M'n keukenlamp is gestorven.
R.I.P.
Dus je zet een bar in je nieuwe huis met tapinstallatie?quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:30 schreef QyRoZ het volgende:
Bier is kut. Die flesjes zijn veel te snel leeg.
TMIquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:46 schreef nixxx het volgende:
het is maar goed dat het "klagen over de modcat" uit de op is...
kijk eens hoe copycat erbij zit als ze modereert Verbieden van het dragen van sportschoenen in het openbaar.
roep dr even!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
En dat wil ze hier vast niet uit komen leggen
Ff op dat gevarendriehoekje met uitroepteken klikkenquote:
De gemiddelde Wachttijd is ongeveer 3 dagen!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ff op dat gevarendriehoekje met uitroepteken klikkenKijken hoe snel ze hier is
Maar driehoek is geklikt!quote:Op dinsdag 6 december 2005 19:54 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ff op dat gevarendriehoekje met uitroepteken klikkenKijken hoe snel ze hier is
TMIquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef Copycat het volgende:
Ik was net bezig mijn lakpakje aan te trekken.
Weet je wel hoeveel moeite dat kost?
Snel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Copycat het volgende:
Wat mot je Godlike????
Oops, dat was ikquote:
Dat weet ik niet, maar vertel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:02 schreef Copycat het volgende:
Ik was net bezig mijn lakpakje aan te trekken.
Weet je wel hoeveel moeite dat kost?
quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:01 schreef Copycat het volgende:
Wat mot je Godlike????
Marc wil dus eigenlijk dingen wetenquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
En dat wil ze hier vast niet uit komen leggen
Wat een rebel!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Marc wil dus eigenlijk dingen weten
Maar niemand durfde te klikken
Ik ben voor de duvel niet bang![]()
![]()
Nee, 1 pc met 2 personen delenquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent helemaal niet getrouwd![]()
Een kloon![]()
Dan is de test geluktquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Copycat het volgende:
Er gaan hier allerlei bellen rinkelen en lichtjes branden als iemand een report maakt...
Nee hoor, maar het valt wel erg op, zo'n gevarendriehoekje.
Moet nu weer weg... Weer dat pakkie uit.
1 of andere gek moest me zo nodig filmenquote:
En dat pakje mocht toch al nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:07 schreef Copycat het volgende:
Er gaan hier allerlei bellen rinkelen en lichtjes branden als iemand een report maakt...
Nee hoor, maar het valt wel erg op, zo'n gevarendriehoekje.
Moet nu weer weg... Weer dat pakkie uit.
wat een lieve kindertjesquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
1 of andere gek moest me zo nodig filmen
Die zijn niet van mij, die moeten me zo nodig volgenquote:
Kicken!quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn niet van mij, die moeten me zo nodig volgen![]()
Ik gooi ze steeds voor een zeeleeuw, maar die vind dat dan weer te zielig.quote:
Ja, die zeeleeuw is ook heel zieligquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gooi ze steeds voor een zeeleeuw, maar die vind dat dan weer te zielig.
Die eten die beesten nietquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik gooi ze steeds voor een zeeleeuw, maar die vind dat dan weer te zielig.
Zou dat het zijn?quote:
Jammer, maar helaas. U gaat niet door voor de wasmachine (volgens jeeves dan). Ze eten ze wel, zo nu en dan .....quote:
Weet ik, maar ja, blijkbaar zijn de orcas te ver weg voor mequote:Op dinsdag 6 december 2005 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jammer, maar helaas. U gaat niet door voor de wasmachine (volgens jeeves dan). Ze eten ze wel, zo nu en dan .....
Ik ken geen user met een zeeleeuw icoon gelukkigquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
Zeeleeuwen eten dus wel pinguins he http://k-12.pisd.edu/Schools/mitchell/Sea_Life/Sea_Lions.htm
Iets anders leuks doen? het is maar een vaag idee hoor..quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, ik mis het dansen op de maandagavond en dinsdagavond nu alweer
Wat moet ik nu
Suggesties? Meestal genoeg te doen, maar er valt nu wel een gat... Pas in januari weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:48 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Iets anders leuks doen? het is maar een vaag idee hoor..![]()
Ik heb geen idee wat jij onder leuk verstaat. Ik ben blij met een avondje gewoon heerlijk op mn bank zitten beetje films kijken ofzo. Maar goed, ik word niet goed van school en werkquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:49 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Suggesties? Meestal genoeg te doen, maar er valt nu wel een gat... Pas in januari weer. Studeren is geen optie
Daar ben ik al mee bezig van 9 uur 's ochtends tot 6 uur
Misschien wel ff gitaar spelen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 20:51 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat jij onder leuk verstaat. Ik ben blij met een avondje gewoon heerlijk op mn bank zitten beetje films kijken ofzo. Maar goed, ik word niet goed van school en werk
Ga met je vrienden iets doen? ga skieen in een of andere hal of ga schaatsen of iets dergelijks ..
Das ook heel fijnquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Misschien wel ff gitaar spelen...
Ben nu zo'n 7 jaar bezig en wil wel redelijk lukken, maar het heeft tijdens mijn bestuursjaar wel stil gelegen (wegens 60+ urige werkweken, incl. studie). Ben het nu weer aan het oppikken en probeer mezelf er toe te dwingen elke dag minstens een half uurtje te oefenen als het effe kanquote:Op dinsdag 6 december 2005 20:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Das ook heel fijn
Dat probeer ik nou al 6 jaar te leren, maar iedere keer begin ik eraan, en stop ik weer![]()
Inderdaadquote:
iedere dag is wel veel hoor, maar het is wel heel gaaf..quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:06 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ben nu zo'n 7 jaar bezig en wil wel redelijk lukken, maar het heeft tijdens mijn bestuursjaar wel stil gelegen (wegens 60+ urige werkweken, incl. studie). Ben het nu weer aan het oppikken en probeer mezelf er toe te dwingen elke dag minstens een half uurtje te oefenen als het effe kan
Dat heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
iedere dag is wel veel hoor, maar het is wel heel gaaf..
En ach, ik wil zoveel, ik heb wel een paar levens nodig wil ik alles kunnen doen wat ik wil.
Er is maar weinig wat echt moet hoorquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:13 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat heb ik ook inderdaadEr zijn gewoon bepaalde prioriteiten te stellen op het moment. Sommige dingen zijn wel erg leuk om mee bezig te zijn, andere weer wat minder, maar sommige dingen moeten gewoon
![]()
Was wel heel spannend dusquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:45 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, ik ben op de bank in slaap gevallen toen ik CSI lag te kijken...![]()
Dat wel, maar mijn bank nodigt uit tot slapen als je erop gaat liggen. En iedere keer trap ik er weer in...quote:
OEN!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:45 schreef AirwiN het volgende:
Bleh, ik ben op de bank in slaap gevallen toen ik CSI lag te kijken...![]()
Ik kende 'm nog niet...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
OEN!!Maar troost je, het was een herhaling. Ik heb nog eens gekeken omdat Horatio gewoon stoer is.. en omdat Speedle er nog in meedeed.
Ik mis het gewoon weerquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:49 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
OEN!!Maar troost je, het was een herhaling. Ik heb nog eens gekeken omdat Horatio gewoon stoer is.. en omdat Speedle er nog in meedeed.
Dan Dakota had een nieuwe bodygard ingehuurd omdat die ene hem wou verlinken vanwege het aanrijden van die knul, (wat zijn band was aan het verwisselen langs de weg)quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kende 'm nog niet...![]()
Wie heeft die bodyguard nou vermoord? (dat van dat meisje in die auto heb ik nog wel meegekregen)
Dank je...quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:55 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dan Dakota had een nieuwe bodygard ingehuurd omdat die ene hem wou verlinken vanwege het aanrijden van die knul, (wat zijn band was aan het verwisselen langs de weg)
En die nieuwe bodygard heeft dus de oude vermoord..
No problem.. my pleasure!!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank je...Ik zal niet nog een keer in slaap vallen tijdens CSI! Alhoewel, ik heb nu wel een backup beschikbaar...
Heb je nog meer TV series die je trouw volgt, zodat ik het me nog eens kan veroorloven om wat te missen?quote:
Je bedoelt.. zodat ik lekker in slaap kan sukkelen en Cara me bijverteld?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je nog meer TV series die je trouw volgt, zodat ik het me nog eens kan veroorloven om wat te missen?
Dat zul je toch ff moeten uitleggen...quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Aarbeienbomen
Met een rode fiets links achter de zonnecollectorquote:Op dinsdag 6 december 2005 22:07 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat zul je toch ff moeten uitleggen...![]()
Slapen is één van mijn hobbies....quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:06 schreef _Cara_ het volgende:
Je bedoelt.. zodat ik lekker in slaap kan sukkelen en Cara me bijverteld?![]()
Als je maar een liefdesvliesje gebruikt he!quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:51 schreef Mokster het volgende:
Giph-taal![]()
"multiple single zijn = Alleenstaand zijn maar er (tegelijkertijd) wel minimaal twee min of meer vaste relaties op nahouden"
Euhm.. sorry hoor.. maar hij die het snappe, snappe het.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een rode fiets links achter de zonnecollector
Liefdesvliesje? Wat een ontzettend fout woord!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:09 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Als je maar een liefdesvliesje gebruikt he!![]()
Dat maakt giph-taal nou vaak zo leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liefdesvliesje? Wat een ontzettend fout woord!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |