Idd Roy, doe eens lief tegenquote:
wat breezahs ik heb echt wat gemistquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef mordradead het volgende:
ik heb net een chocoladeletter ingezegd zodat er geen Breezers meer in de GAM SC komen, nu ga ik die chocoladeletter ritueel opeten
daar capibarquote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef Assiej het volgende:
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Schatjoe Patatjoeeeee
..
..
Lang zal hij leeeeeeeeven
Lang zal hij leeeeeeven
lang zal hij leven in de gloriejaaaa
In de glooooooooooorieeeeee jaaaa
in de glooooooorieeeeeee jaaaa
HIEPERDE PIEP..
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIEPERDE PIEP
HOERAAAAAAAAAAAA!!!
HIEPERDE PIEEEEEP..
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Have fun met je vjaardag sgat!!
Kusjeee
Ik wil geen spellen met een Frans woord erin.. Frans is eng.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef mordradead het volgende:
horghohghadgjhoghrhgohgrhgohgerohrgohgh
BIER
ik heb advance wars deux, 11 euro
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef mordradead het volgende:
horghohghadgjhoghrhgohgrhgohgerohrgohgh
BIER
Blijf dan ook van de TT af ffs, nu krijg je dit weer.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
DEUX BIER
Niek ta mere et ton pere!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
je na'i pas parlais francais
et toutes et grandes de balleurx comme ci, comme ca bon frere du trottoir et du bon pere et mere de la source mac donalds,
DEUX BIER
zoals jullie kunnen zien is frans niet mijn sterkste taal
samenvatting: bier, geen bier, dilemma over bierquote:Op woensdag 7 december 2005 17:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niek ta mere et ton pere!
Ik weet niet of het eerste woord goed gespeld is.. maar als je dit tegen een Fransman roept kijken ze raar op![]()
Heerlijk, een dilemma over bier. Je hebt het maar zwaar he beste Mordra?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
samenvatting: bier, geen bier, dilemma over bier
nee het is fout, het is Nique... tenminste dat moet wel als het frans is.
Toen ik een keer in zwitserland was bestelden we een biertje (ze praatten in dat stukje ook frans, stelletje paupers) dus ik zeg zo deux bier (terwijl ik 2 vingers in de lucht stak en bier aanwees) dus ik kreeg zo bier en toen ging ik dat met mun mattie (hahahageen geouwehoer) dat opdrinken zei hij zo: HmmmmMMMMmmMMMmMMMM (let vooral op de lettergrootte) wat een lekker biertje, dus ik zo kijken op het etiket (of het wel kwaliteitsbier was.... maar ik kon het niet vinden in het frans) dus toen zag ik dat het malt was en toen moest ik, logischerwijs, zeggen dat het vies was want malt is vies, maar bier is goed
wat een fokking dilemma
![]()
![]()
malt bier, ja nee ja nee ja nee GOFTER is malt bier nou wel of niet goed, malt niet bier wel :S :S :S + en - = + tenzij - groter is dan + WAT EEN FOKKING DILEMMA
Geef mij wat.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef mordradead het volgende:
ik heb het heel zwaar, teveel bier, te weinig keuze's
ik vind dat iedereen gewoon bierles op ßchool moet krijgen!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef mordradead het volgende:
ik heb het heel zwaar, teveel bier, te weinig keuze's
whatever, ik heb geen duitsch meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:51 schreef mordradead het volgende:
dat is geen umlaut maar een "ringel S" ofzoiets (dubbel s dus, zoals ss maarja, alles wat met de nazi's te maken heeft is door die moffen veranderd)
bierquote:Op woensdag 7 december 2005 19:45 schreef Thomper het volgende:
Aghagha.
Mijn leraar English is dom.
Ik dus zo, IK VERVEEL ME, en dus zo, tijdens die twee uur durende English les, pak mijn tafel zo, en begin door het lokaal te schuiven![]()
;D
;d
Na mijn derde rondje is hij zo van OMGWTFBBQ, en hij kijkt zo naar me, met zijn enorme zweetvlek onder zijn oksel, voor een halve seconde, en dan kijkt ie weer naar diegene die die individuele ondersteuning gaf. Die vent kan niet omgaan met meer dan 1 leerling tegelijkertijd.
Maak ik nu kans op de Bernie 2005 award?
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:45 schreef Thomper het volgende:
Aghagha.
Mijn leraar English is dom.
Ik dus zo, IK VERVEEL ME, en dus zo, tijdens die twee uur durende English les, pak mijn tafel zo, en begin door het lokaal te schuiven![]()
;D
;d
Na mijn derde rondje is hij zo van OMGWTFBBQ, en hij kijkt zo naar me, met zijn enorme zweetvlek onder zijn oksel, voor een halve seconde, en dan kijkt ie weer naar diegene die die individuele ondersteuning gaf. Die vent kan niet omgaan met meer dan 1 leerling tegelijkertijd.
Maak ik nu kans op de Bernie 2005 award?
weet jij trouwens waar je die vette shirts met donkere tinten onder de oksels kan kopen? die hippe leraren lopen er altijd inquote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef Thomper het volgende:
Ik doe het twee keer per jaar. Vorig jaar twee keer bij dezelfde leraar, dit jaar plan ik het ook twee keer te doen.
Geweldige vent is het. Hij heeft serieus zweetproblemen. Paar maanden terug, was het 18 graden ofzo, echt geen zweetweer, alle lokaalramen stonden open voor het lekkere windje.. en 15 minuten na het begin van de les was er al een zweetvlek van 10 centimeter in doorsnede ofzo.
Voor ultieme kwaliteitsposts natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:02 schreef mordradead het volgende:
dan stel ik voor om ook ene mordra award aan te stellen!
Die gaat dan naar Kabouter.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor ultieme kwaliteitsposts natuurlijk.
nee, het zou ook leuk zijn als iemand anders een keer de mordra award wintquote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor ultieme kwaliteitsposts natuurlijk.
Wat moet erop?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:59 schreef Cerbie het volgende:
Iemand die een goede avatar voor me kan maken?Anders ga ik er eentje met het Microsoftlogo maken.
Lul !quote:Op donderdag 8 december 2005 07:55 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weeeeeeekend!!!!!
Dank je speknekquote:Op donderdag 8 december 2005 08:44 schreef speknek het volgende:
Sterkte in deze zware tijden Rayman. Als je een schouder nodig hebt om op uit te huilen, dan weet je het heh?
dan heb je pech
Gecondoleerd. Hier een cartoon over dode Hamstersquote:Op donderdag 8 december 2005 08:41 schreef RaymanNL het volgende:
Me hamstertje Rayman is overleden
Rayman Duijn ()15-10-2003 - 07-12-2005
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 08:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gecondoleerd. Hier een cartoon over dode Hamsters
[afbeelding]
Sorry
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 08:46 schreef mordradead het volgende:
RIP rayman duijn, wat een zwarte dag in de vaderlandse geschiedenis
Nee, dat zou ik niet kunnen, mijn vader heeft het vannacht om 23:30 gedaanquote:
Zou jij een hamster, die rottende ogen op z'nkop heeft, helemaal vermagerd is, en totaal is uitgedroogd, laten leven? plus dat er infecties aan z'n ogen zatenquote:
probeer het maar goed te pratenquote:Op donderdag 8 december 2005 08:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zou jij een hamster, die rottende ogen op z'nkop heeft, helemaal vermagerd is, en totaal is uitgedroogd, laten leven? plus dat er infecties aan z'n ogen zaten
Me rayman is dood![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:13 schreef Meppo het volgende:
Hej rustig maar Bernie.
Ik help je vanmiddag wel mee om die rotzooi te begraven.![]()
kunnne we snel weer mario football doen.![]()
Gecondoleerd![]()
Ja.... Ik zit al zo een 7 jaar bij deze jongen in de klas en kom geregeld bij hem thuis...:Yquote:Op donderdag 8 december 2005 09:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]![]()
Jij kent Bernie in het echt?
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:21 schreef Meppo het volgende:
[..]
Ja.... Ik zit al zo een 7 jaar bij deze jongen in de klas en kom geregeld bij hem thuis...:Y
En dan hebben we het er nog niet over dat ik er een keer heb geslapen... (en zijn moeder is tof)
quote:
Ik sta niet op die foto.. toen was ik er niet.quote:Op donderdag 8 december 2005 09:34 schreef mordradead het volgende:
wie ben jij:
[afbeelding]
oei, ik moet naar school... nederlands tentamen van 150 minutentabee
Psst, de hamster...quote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
Rip Rayman, waarom Rayman?
Hoe heeft je vader hem vermoord dan?
Door hem heel hard op de grond te gooienquote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
jaquote:Op donderdag 8 december 2005 10:02 schreef Meppo het volgende:
[..]
Door hem heel hard op de grond te gooien![]()
En toen kwam er bloed uit zijn mondje![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:53 schreef HomerJ het volgende:
iddquote:Op donderdag 8 december 2005 10:33 schreef Meppo het volgende:
We gaan hem straks in de tuin begravenIk ga wel foto's maken. Net als bij de vorige
begravenis. Vandaag een jaar geleden (hamster van zijn zus.)![]()
Gefeliciteerdquote:- Ik heb bernie met 15-5 ingemaakt met mario football-![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 10:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wacht maar tot vanmiddag dan ben je de lul
![]()
quote:Op donderdag 8 december 2005 09:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Een kennis van de Almighty Bernie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |