whatever, ik heb geen duitsch meer.quote:Op woensdag 7 december 2005 18:51 schreef mordradead het volgende:
dat is geen umlaut maar een "ringel S" ofzoiets (dubbel s dus, zoals ss maarja, alles wat met de nazi's te maken heeft is door die moffen veranderd)
bierquote:Op woensdag 7 december 2005 19:45 schreef Thomper het volgende:
Aghagha.
Mijn leraar English is dom.
Ik dus zo, IK VERVEEL ME, en dus zo, tijdens die twee uur durende English les, pak mijn tafel zo, en begin door het lokaal te schuiven![]()
;D
;d
Na mijn derde rondje is hij zo van OMGWTFBBQ, en hij kijkt zo naar me, met zijn enorme zweetvlek onder zijn oksel, voor een halve seconde, en dan kijkt ie weer naar diegene die die individuele ondersteuning gaf. Die vent kan niet omgaan met meer dan 1 leerling tegelijkertijd.
Maak ik nu kans op de Bernie 2005 award?
quote:Op woensdag 7 december 2005 19:45 schreef Thomper het volgende:
Aghagha.
Mijn leraar English is dom.
Ik dus zo, IK VERVEEL ME, en dus zo, tijdens die twee uur durende English les, pak mijn tafel zo, en begin door het lokaal te schuiven![]()
;D
;d
Na mijn derde rondje is hij zo van OMGWTFBBQ, en hij kijkt zo naar me, met zijn enorme zweetvlek onder zijn oksel, voor een halve seconde, en dan kijkt ie weer naar diegene die die individuele ondersteuning gaf. Die vent kan niet omgaan met meer dan 1 leerling tegelijkertijd.
Maak ik nu kans op de Bernie 2005 award?
weet jij trouwens waar je die vette shirts met donkere tinten onder de oksels kan kopen? die hippe leraren lopen er altijd inquote:Op woensdag 7 december 2005 19:57 schreef Thomper het volgende:
Ik doe het twee keer per jaar. Vorig jaar twee keer bij dezelfde leraar, dit jaar plan ik het ook twee keer te doen.
Geweldige vent is het. Hij heeft serieus zweetproblemen. Paar maanden terug, was het 18 graden ofzo, echt geen zweetweer, alle lokaalramen stonden open voor het lekkere windje.. en 15 minuten na het begin van de les was er al een zweetvlek van 10 centimeter in doorsnede ofzo.
Voor ultieme kwaliteitsposts natuurlijk.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:02 schreef mordradead het volgende:
dan stel ik voor om ook ene mordra award aan te stellen!
Die gaat dan naar Kabouter.quote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor ultieme kwaliteitsposts natuurlijk.
nee, het zou ook leuk zijn als iemand anders een keer de mordra award wintquote:Op woensdag 7 december 2005 20:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Voor ultieme kwaliteitsposts natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |