All hail mordra!quote:Op woensdag 7 december 2005 14:34 schreef mordradead het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
nee dus, ik ben hier de baas verdomme
Overmatig gebruikquote:Op woensdag 7 december 2005 15:42 schreef Chanty87 het volgende:
GAM SC WAT DOE JE!
MMaRsu je brengt breezah's hierheen manMet een minderwaardigheidscomplex ook nog
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Overmatig gebruik
-1 voor Chanty
Neequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 15:51 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
*haalt uit Favoriete Users fotoboek*
Pûh
Idd Roy, doe eens lief tegenquote:
wat breezahs ik heb echt wat gemistquote:Op woensdag 7 december 2005 16:14 schreef mordradead het volgende:
ik heb net een chocoladeletter ingezegd zodat er geen Breezers meer in de GAM SC komen, nu ga ik die chocoladeletter ritueel opeten
daar capibarquote:Op woensdag 7 december 2005 14:29 schreef Assiej het volgende:
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD
Schatjoe Patatjoeeeee
..
..
Lang zal hij leeeeeeeeven
Lang zal hij leeeeeeven
lang zal hij leven in de gloriejaaaa
In de glooooooooooorieeeeee jaaaa
in de glooooooorieeeeeee jaaaa
HIEPERDE PIEP..
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAA
HIEPERDE PIEP
HOERAAAAAAAAAAAA!!!
HIEPERDE PIEEEEEP..
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Have fun met je vjaardag sgat!!
Kusjeee
Ik wil geen spellen met een Frans woord erin.. Frans is eng.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef mordradead het volgende:
horghohghadgjhoghrhgohgrhgohgerohrgohgh
BIER
ik heb advance wars deux, 11 euro
quote:Op woensdag 7 december 2005 17:29 schreef mordradead het volgende:
horghohghadgjhoghrhgohgrhgohgerohrgohgh
BIER
Blijf dan ook van de TT af ffs, nu krijg je dit weer.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
DEUX BIER
Niek ta mere et ton pere!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:32 schreef mordradead het volgende:
je na'i pas parlais francais
et toutes et grandes de balleurx comme ci, comme ca bon frere du trottoir et du bon pere et mere de la source mac donalds,
DEUX BIER
zoals jullie kunnen zien is frans niet mijn sterkste taal
samenvatting: bier, geen bier, dilemma over bierquote:Op woensdag 7 december 2005 17:36 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Niek ta mere et ton pere!
Ik weet niet of het eerste woord goed gespeld is.. maar als je dit tegen een Fransman roept kijken ze raar op![]()
Heerlijk, een dilemma over bier. Je hebt het maar zwaar he beste Mordra?quote:Op woensdag 7 december 2005 17:49 schreef mordradead het volgende:
[..]
samenvatting: bier, geen bier, dilemma over bier
nee het is fout, het is Nique... tenminste dat moet wel als het frans is.
Toen ik een keer in zwitserland was bestelden we een biertje (ze praatten in dat stukje ook frans, stelletje paupers) dus ik zeg zo deux bier (terwijl ik 2 vingers in de lucht stak en bier aanwees) dus ik kreeg zo bier en toen ging ik dat met mun mattie (hahahageen geouwehoer) dat opdrinken zei hij zo: HmmmmMMMMmmMMMmMMMM (let vooral op de lettergrootte) wat een lekker biertje, dus ik zo kijken op het etiket (of het wel kwaliteitsbier was.... maar ik kon het niet vinden in het frans) dus toen zag ik dat het malt was en toen moest ik, logischerwijs, zeggen dat het vies was want malt is vies, maar bier is goed
wat een fokking dilemma
![]()
![]()
malt bier, ja nee ja nee ja nee GOFTER is malt bier nou wel of niet goed, malt niet bier wel :S :S :S + en - = + tenzij - groter is dan + WAT EEN FOKKING DILEMMA
Geef mij wat.quote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef mordradead het volgende:
ik heb het heel zwaar, teveel bier, te weinig keuze's
ik vind dat iedereen gewoon bierles op ßchool moet krijgen!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 17:54 schreef mordradead het volgende:
ik heb het heel zwaar, teveel bier, te weinig keuze's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |