Russ Meyer is *geweldig* !quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:39 schreef Godslasteraar het volgende:
Faster Pussycat .... Kill Kill!
Ben benieuwd.
Tsja, ik vrees dat de Zweedse natuurfilms uit mijn jeugd tegenwoordig onder de vloer bewaard worden, als u begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:41 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Er is een hele nieuwe stroming Zweedse natuurfilms trouwens, ook met zeer bijzondere kwaliteiten. Ik noem de serie Ridskolan of de film Vikingalegenden
uhm, neequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:43 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja, ik vrees dat de Zweedse natuurfilms uit mijn jeugd tegenwoordig onder de vloer bewaard worden, als u begrijpt wat ik bedoel.
Jah! RTL ploes! Op vrijdagavond denk ik? Russ Meyer avond. Wij keken met een clubjequote:Op dinsdag 6 december 2005 22:56 schreef Drugshond het volgende:
Die films werden vroeger uitgezonden op RTL (Duitse nagesynchroniseerd).
Je bent inderdaad nog laat op!quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jah! RTL ploes! Op vrijdagavond denk ik? Russ Meyer avond. Wij keken met een clubje![]()
En nu ga ik echt naar bed
Dat waren toch wat meer serieuze films? In ieder geval niet zo knots als die van Meyer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:56 schreef Drugshond het volgende:
Die films werden vroeger uitgezonden op RTL (Duitse nagesynchroniseerd).
Zo had je ook Black Emanuelle (Laura Gemser).
[afbeelding]
Lorredanaquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Jah! RTL ploes! Op vrijdagavond denk ik? Russ Meyer avond. Wij keken met een clubje![]()
En nu ga ik echt naar bed
Goeie docu, was populair op het idfa. Kijktip!quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef Monidique het volgende:
Documentaire waarin de ex-terrorist Hans-Joachim Klein voor het eerst terugblikt op zijn leven als terrorist. De documentaire laat zien hoe de persoonlijke gebeurtenissen in het leven van een individu tot radicalisering en terrorisme kunnen leiden. Alexander Oey reconstrueert het leven van Hans-Joachim Klein en ontrafelt Kleins keuze voor het terrorisme. Tot aan het heden, tot het moment dat de terrorist in het boerenleven terecht is gekomen. Hij filmt hem in zijn dagelijks bestaan op het Normandische platteland, terwijl hij zijn levensverhaal vertelt. Met hem reist Alexander Oey terug naar Duitsland en ontmoet Kleins oude vrienden, zoals Europarlementariėr Daniel Cohn-Bendit en Tilman Schulz. Ze kunnen zich nog goed het moment herinneren waarop er een scheiding der geesten ontstond: zij die radicaliseerden en zij die besloten om op het rechte pad te blijven. Archiefmateriaal van onder meer de OPEC-gijzeling, Kleins verblijf in Libiė en Algiers met Carlos, wordt associatief ingezet, als herinnering. Het verleden blijft mee resoneren in het dagelijks leven van Klein.
[ bron ]quote:Rising seas have forced 100 people on a Pacific island to move to higher ground in what may be the first example of a village formally displaced because of modern global warming, a U.N. report said on Monday.
With coconut palms on the coast already standing in water, inhabitants in the Lateu settlement on Tegua island in Vanuatu started dismantling their wooden homes in August and moved about 600 yards (meters) inland.
"They could no longer live on the coast," Taito Nakalevu, a climate change expert at the Secretariat of the Pacific Regional Environment Programme, told Reuters during a 189-nation conference in Montreal on ways to fight climate change.
So-called "king tides," often whipped up by cyclones, had become stronger in recent years and made Lateu uninhabitable by flooding the village 4 to 5 times a year. "We are seeing king tides across the region flooding islands," he said.
The U.N. Environment Programme (UNEP) said in a statement that the Lateu settlement "has become one of, if not the first, to be formally moved out of harm's way as a result of climate change."
The scientific panel that advises the United Nations projects that seas could rise by almost 3 feet (a meter) by 2100 because of melting icecaps and warming linked to a build-up of heat-trapping gases emitted by burning fossil fuels in power plants, factories and autos.
Is Joska Fischer al langsgeweest ?quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:58 schreef Monidique het volgende:
Documentaire waarin de ex-terrorist Hans-Joachim Klein voor het eerst terugblikt op zijn leven als terrorist. De documentaire laat zien hoe de persoonlijke gebeurtenissen in het leven van een individu tot radicalisering en terrorisme kunnen leiden. Alexander Oey reconstrueert het leven van Hans-Joachim Klein en ontrafelt Kleins keuze voor het terrorisme. Tot aan het heden, tot het moment dat de terrorist in het boerenleven terecht is gekomen. Hij filmt hem in zijn dagelijks bestaan op het Normandische platteland, terwijl hij zijn levensverhaal vertelt. Met hem reist Alexander Oey terug naar Duitsland en ontmoet Kleins oude vrienden, zoals Europarlementariėr Daniel Cohn-Bendit en Tilman Schulz. Ze kunnen zich nog goed het moment herinneren waarop er een scheiding der geesten ontstond: zij die radicaliseerden en zij die besloten om op het rechte pad te blijven. Archiefmateriaal van onder meer de OPEC-gijzeling, Kleins verblijf in Libiė en Algiers met Carlos, wordt associatief ingezet, als herinnering. Het verleden blijft mee resoneren in het dagelijks leven van Klein.
Ik denk dat D'66 officieel de weg kwijt is.quote:Op dinsdag 6 december 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
Je vraagt je af waarom D66 niet alleen aan de Europese verkiezingen meedoet. Ze moeten toch niets hebben van nationale overheden! Nou, doe dat dan ook. Hypocriet gedoe.
Bijna een kopie van....quote:Vliegtuig boort zich in flat Teheran
Uitgegeven: 6 december 2005 12:09
Laatst gewijzigd: 6 december 2005 18:12
TEHERAN - De Iraanse hoofdstad Teheran is dinsdag opgeschrikt door een ernstig vliegtuigongeluk. Daarbij zijn meer dan honderd doden gevallen. Een militair transportvliegtuig met motorproblemen boorde zich in een woonwijk in het zuiden van de stad, waardoor een flatgebouw in brand vloog. Het vliegtuig ging in vlammen op.
Bekijk video: Modem/ Breedband
Volgens de burgemeester van Teheran en de politie kwamen alle inzittenden van het vliegtuig om. Het zou om 94 of 106 personen gaan. De staatsradio meldde dat er in het gebouw 25 mensen stierven. Een woordvoerder van de brandweer sprak over tien slachtoffers. Tientallen mensen zouden gewond zijn overgebracht naar ziekenhuizen in de omgeving. In de flat van tien verdiepingen in de volkswijk Azari woonden ongeveer 250 mensen, meldden de autoriteiten.
Noodlanding
Het transportvliegtuig was opgestegen van de nabijgelegen internationale luchthaven Mehrabad. De bemanning zou na enkele minuten hebben gemeld dat er problemen met de motoren waren. Het piloot wilde terugkeren naar het vliegveld en een noodlanding maken.
Journalisten en fotografen
Het ramptoestel had tien bemanningsleden en 84 passagiers aan boord. De meeste passagiers waren Iraanse journalisten en fotografen. Het vliegtuig was op weg naar Bandar Abbas in het zuiden van het land, waar een militaire oefening in het bijzijn van de pers zou worden gehouden.
Verouderd toestel
De verongelukte viermotorige Hercules C-130 was een verouderd toestel en stortte mogelijk door een technisch defect neer. Het door de Verenigde Staten geleverde vliegtuig stamt nog uit de tijd voor de islamitische revolutie in 1979. Door de Amerikaanse sancties tegen het streng islamitische Iran is het voor Teheran lastig om aan reserveonderdelen te komen.
In februari 2003 was er in Iran ook een ramp met een militair toestel. Een Iljoesjin-76 stortte neer in het zuidoosten van het land. Daarbij kwamen alle 276
Blablabla, we kunnen niet zomaar op aannames, powerpointsheets en beweringen van 'self-called'-experst actie ondernemen. Ik heb bijvoorbeeld ergens gehoord dat de aarde in een cyclus zit, dat het warmer en kouder wordt. Ook al heeft geen wetenschapper het kunnen bewijzen, die hele hockeystick is gewoon een leugen en het is toch absoluut logisch dat de mens absoluut geen effect heeft op het broeikaseffect, ik bedoel, dat zit kilomters hoger!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Yildiz op 07-12-2005 00:48:02 ]Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Een korte intro.quote:Op woensdag 7 december 2005 01:02 schreef DionysuZ het volgende:
broeikaseffect wordt door bijna de hele wetenschappelijke wereld onderschreven. Slechts enkele wetenschappers wagen zich ertegen en die zijn nog niet eens consistent. De ene zegt dat de aarde helemaal niet opwarmt, de andere zegt dat hij wel opwarmt maar dat dit niet komt door de mens etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |